کد خبر 411832
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴

قرارداد سرمربی چینی تیم های ووشوی جوانان و بزرگسالان ایران در بخش ساندای بانوان به امضا رسید.

به گزارش مشرق، خانم "ژانگ یوجیه" امروز (یکشنبه) با حضور در فدراسیون ووشو مذاکرات نهایی خود را با مهدی علی نژاد، رییس فدراسیون ووشو انجام داد و در نهایت قرارداد رسمی همکاری بین وی و رییس فدراسیون ووشوی ایران به امضا رسید.

طبق قرارداد امضا شده، "ژانگ یوجیه" هدایت تیم های ووشوی جوانان و بزرگسالان ایران در بخش ساندای بانوان را در مسابقات آسیایی و جهانی برعهده خواهد داشت.

رقابت های قهرمانی جوانان آسیا مردادماه امسال در چین و مسابقات قهرمانی جهان بزرگسالان، آبان ماه در اندونزی برگزار می شود.

قرارداد این مربی چینی با فدراسیون ووشوی ایران تا تاریخ 30 نوامبر برابر با 9 آذرماه سال جاری اعتبار خواهد داشت و قابل تمدید است.

وی پس از امضای قرارداد با فدراسیون ووشو ابراز امیدواری کرد تا بتواند نقش تاثیرگذاری در ادامه موفقیت های بانوان ووشوی ایران در مسابقات گوناگون داشته باشد.

"ژانگ یوجیه" از عصر امروز به صورت رسمی تمرینات تیم جوانان ایران را در اختیار خواهد گرفت. راضیه طهماسبی نیز همکار وی در کادر فنی تیم ووشوی جوانان ایران در بخش ساندای دختران است.

مسابقات انتخابی تیم دختران ایران روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار می شود که این مربی این رقابت‌ها را نظارت می کند.

خانم "ژانگ یوجیه" دارنده مدال طلای جهان در سال 2005 و قهرمان جام جهانی 2006 است. وی علاوه بر قهرمانی جهان و جام جهانی، از سال 2009 هدایت تیم استان خنان چین را برعهده داشته و قهرمانان زیادی زیر نظر او پرورش یافته اند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس