کد خبر 406543
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴

معاون ریاست جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تأکید کرد این جنبش هیچ مذاکره‌ای با دشمن صهیونیستی نخواهد داشت.

 به گزارش مشرق، «اسماعیل هنیه» معاون ریاست جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» جمعه (دیروز) در سخنانی به مناسبت سالروز «عبدالعزیز الرنتیسی» یکی از رهبران این جنبش و نیز روز «اسیر فلسطینی» اعلام کرد حماس جز با تفنگ با دشمن صهیونیستی مذاکره نمی‌کند.

بر اساس گزارش وبگاه خبری «البوابه»، حماس با پایبندی بر اصول و دیدگاه‌های خود اعلام می‌کند که هیچ مذاکره‌ای با دشمن صهیونیستی ندارد و مذاکره همان بود که گردان‌های «القسام» شاخه نظامی حماس در جنگ اخیر غزه به نمایش گذاشتند.

هنیه تاکید کرد که مقاومت حتی از یک وجب از خاک فلسطین عقب نخواهد نشست . وی خطاب به اسرا گفت: روزی خواهد آمد که عطر و بوی آزادی را استشمام خواهید کرد و ما هرگز شما را فراموش نمی‌کنیم.

اسماعیل هنیه در ادامه بر حمایت از ملت فلسطین در اردوگاه فلسطینی «یرموک»در سوریه تاکید کرد و خواستار کناره‌گیری آنها از درگیری‌های سوریه شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    0 0
    به اميد روزى كه جغد شوم جنگ دست از سر همه مردم خاورميانه بردارد و همه مردم از هر قوم و نژاد و دين و ائين و هر طرز تفكرى بتوانند در كنار هم مسالمت اميز زندگى كنند، متاسفانه جنگ طلبى گروه ها خودكامه و مستبد و وابسته خاورميانه را كانون خشونت و وحشت نموده و جز ويرانى، عقب ماندگى، كشتار و جهل و تعصبات بيهوده نتيجه ايى نداشته است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس