اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد: تولید نفت آمریکا تا سال 2020 فراتر از پیش‌بینی‌ها یک میلیون بشکه در روز نیز افزایش می‌یابد و باعث می‌شود قیمت نفت برنت تا 10 سال دیگر تنها به 91 دلار برسد.

قیمت نفت 10 سال دیگر تنها 91 دلار می‌شود

به گزارش مشرق، رویترز نوشت: دولت آمریکا روز سه‌شنبه پیش‌بینی کرد تولید نفت داخلی کشور بیش از پیش‌بینی‌های گذشته افزایش خواهد داشت و این مسئله تهدیدی برای رسیدین قیمت نفت به بدترین میزان از زمان بحران مالی است.
اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد: چشم‌انداز سالانه انرژی اداره اطلاعات انرژی آمریکا تولید نفت خام آمریکا در سال 2020 به 10.6 میلیون بشکه در روز می‌رسد که بیش از پیش‌بینی‌های قبلی است، پس از آن تولید نفت خام آمریکا کمی متعادل شده و در سال 2040 به 9.4 میلیون بشکه می‌رسد.

*رشد 38 درصدی تولید نفت شیل آمریکا تا سال 2020

به رغم قیمت پایین تولید بالای نفت که به ویژه در نفت ساحلی آمریکا و اغلب در تولید نفت شل اتفاق می‌افتد. تولید ساحلی نفت خام آمریکا در کمتر از 48 ایالت انتظار بر این است که 5.6 میلیون بشکه در سال 2020 برسد که 38 درصد بیش از پیش‌‌بینی سال گذشته است.

همچنین این آژانس تأکید کرده است میزان حفاری‌ها هم سرعت بیشتری نسبت به سال گذشته خواهد داشت.

پیش از این خبرها حاکی از کاهش 53 درصدی دکل‌های حفاری نفتی در این کشور بود.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا پیش‌بینی کرده است که تولید نفت برنت امسال 56 دلار خواهد بود و تا 10 سال دیگر یعنی  2025 به 91 دلار خواهد رسید، این قیمت بر اساس ارزش دلار 1393 پیش‌بینی شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    عربستان ملعون منحوس منجوس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس