محب‌اهری گفت: الآن در وضعیتی هستم که باید به دکتر مراجعه کنم و شیمی‌درمانی را دوباره آغاز کنم اما به‌دلیل مخارج سنگین آن نمی‌توانم.

به گزارش مشرق، حسین محب‌اهری، بازیگر تئاتر و تلویزیون از مشکلات درمانی‌اش سخن گفت. او منتظر مشخص شدن وضعیت بیمه هنرمندان است تا بتواند پیوند مغز استخوان شود.
او سال 1381 عمل جراحی  و شیمی‌درمانی کرده تا اینکه در سال 1390 دوباره بیماری‌اش شدت می‌گیرد و در این سال‌ها یک عمل جراحی انجام داده و سه بار شیمی‌درمانی شده است. محب‌اهری منتظر مشخص شدن وضعیت بیمه هنرمندان است تا بتواند پیوند مغز استخوان شود‌ اما فعلاً که اخبار خوبی از این بیمه‌ها منتشر نمی‌شود.
محب‌اهری گفت: الآن در وضعیتی هستم که باید به دکتر مراجعه کنم و شیمی‌درمانی را دوباره آغاز کنم اما به‌دلیل مخارج سنگین آن نمی‌توانم. از خرداد امسال بیمه‌های تکمیلی ما قطع شد و همه هزینه‌ها را شخصاً پرداخت کرده‌ام. مگر من چقدر درآمد دارم؟
وی افزود: ایرج راد، رئیس خانه تئاتر بارها از مسؤولان پیگیری کرد که بیمه‌های تکمیلی را در جریان بیندازند ولی گفتند که پول ندارند و شدنی نیست. حقیقتاً تا سال گذشته مشکلی از این بابت نداشتم اما امروز دیگر نمی‌توانم هزینه‌های درمان را پرداخت کنم.
این بازیگر تئاتر تأکید کرد: قرارداد بیمه‌های طلایی ما تا اردیبهشت سال آینده اعتبار دارد و بعد از آن دیگر همه چیز پای خودم است اما الآن می‌شود کاری کرد.
محب‌اهری درباره ادامه فعالیت‌های هنری‌اش گفت: با اینکه درد بیماری اذیتم می‌کند اما نمی‌توانم فعالیت‌های هنری‌ام را متوقف کنم چون واقعاً درآمد دیگری ندارم. با زحمت به تمرین تئاتر می‌روم و لطف کردند تا دو روز در هفته در صدا و سیما اجرا داشته باشم.
وی افزود: وزارت بهداشت باید پرداخت‌های بیمه ایران را انجام می‌داد که وضعیت بیمه‌ای ما برقرار شود. آقای وزیر قول‌های فراوانی را به‌صورت شفاهی داده است. یک بار هم جلوی خودم به آقای قوام‌زاده، مسؤول پیوند مغز استخوان بیمارستان شریعتی دستور دادند که کارهای درمانی‌ام انجام شود اما مساله من معرفی به این دکتر و آن دکتر نبود، بلکه با این وضعیت توان پرداخت هزینه‌های درمانی را ندارم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس