کد خبر 405251
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال قهرمان می‌شود ولی باید از آسمان سنگ ببارد و اتفاقی خاصی بیفتد.

به گزارش مشرق، علی جباری در مورد درگذشت عارف قلی‌زاده پیشکسوت استقلال گفت: درگذشت این پیشکسوت عزیز را به جامعه فوتبال تسلیت می‌گویم. قلی‌زاده از قدیمی‌های استقلال بود و در تیم دوچرخه‌سواران هم عضویت داشت. او یکی از بهترین مدافعان تاج و تیم ملی بود. بنده با قلی‌زاده هم‌دوره نبودم ولی واقعا او را بازیکن بسیار بزرگی می‌دانم.

وی افزود: قلی‌زاده هم‌دوره برومند، محمد بیاتی و محمود بیاتی و ... بود. بعد از قلی‌زاده نسل رنجبر و حسن حبیبی بود و سپس ما وارد فوتبال شدیم. برای خانواده آن مرحوم آرزوی صبر و استقامت می‌کنم و امیدوارم روح قلی‌زاده قرین رحمت الهی و آرامش باشد.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که شرایط این تیم را در روزهای اخیر چطور ارزیابی می‌کنند و هواداران از نتایج به دست آمده ناراضی هستند عنوان کرد: هواداران تقصیری ندارند. متاسفانه تیم از لحاظ بدنی دچار مشکل است و از همان ابتدا فهمیدم که تیم از مسئله بدنی رنج می‌برد. استقلال یارگیری قوی هم انجام نداده است. یارگیری تیم در سال گذشته بدتر بود و بسیاری از بازیکنان که جذب شده بودند از تیم رفتند. امیدوارم استقلال بتواند در چند بازی پیش رو آبرومندی کند و حداقل سهمیه آسیا را به دست بیاورد. کار بسیار سخت است. مشکلات استقلال در زمین زیاد شده و بازیکنان نمی‌توانند تا دقیقه نود خوب بدوند. باید فکری شود تا حداقل سهمیه را به دست آوریم.

جباری در پاسخ به این سوال که امیرقلعه‌نویی اعلام کرده هنوز هم می‌گویم استقلال قهرمان می‌شود گفت: مگر اینکه از آسمان سنگ ببارد و اتفاق خاصی بیفتد. درست است که اختلاف تا صدر جدول تنها 6 امتیاز است ولی جبران این 6 امتیاز هم کار بسیار سختی است. استقلال در صورتی می‌تواند قهرمان شود که تمام امتیازها را بگیرد و حریفانش هم امتیاز از دست بدهند. من هم آرزو می‌کنم این اتفاق عملی شده و استقلال به قهرمانی برسد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود امیر قلعه‌نویی از دستیاران خود مشاوره نمی‌گیرد خاطرنشان کرد: این موضوع را شنیده‌ام اما با خود قلعه‌نویی صحبتی نکردم تا از صحت آن آگاه شوم. این صحبت را از کسانی شنیدم که نزدیک و اطراف او هستند.

پیشکسوت استقلال در مورد دیدار هفته بیست و ششم این تیم مقابل ملوان،‌ اظهار داشت: ملوان تیمی است که فوتبال را خیلی خوب و زیبا بازی می‌کند. با تغییراتی که این تیم در کادرفنی خود ایجاد کرده جان گرفته و وضعیت بهتری پیدا کرده است. استقلال مقابل تیم‌هایی که فوتبال بازی می‌کنند شرایط بهتری دارد.  البته تیم از لحاظ بدنی نسبت به ملوان ضعیف‌تر است. بازی مشکلی است و امیدوارم استقلال با کسب نتیجه در این بازی بتواند شرایطش را برای کسب سهمیه بهبود ببخشد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس