کد خبر 405094
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۹

محمدحسین قاسمی تهیه کننده فیلم‌سینمایی «شیار ۱۴۳» از استقبال مخاطبان شبکه نمایش خانگی از این فیلم خبر داد و همچنین گفت که «شیار ۱۴۳» در هفته دفاع مقدس از تلویزیون پخش می‌شود.

به گزارش مشرق، محمدحسین قاسمی تهیه کننده فیلم «شیار 143» با اشاره به موفقیت این فیلم در شبکه نمایش خانگی گفت: «شیار 143» در دو تیراژ 400 هزار نسخه ای توزیع شده است و فروش این فیلم با استقبال خوب مخاطبان شبکه نمایش خانگی همراه بوده است.

وی ادامه داد: تیراژ اول نسخه خانگی «شیار 143» از نهم اسفندماه 93 وارد شبکه نمایش خانگی شد و تیراژ دوم نیز در 400 هزار نسخه از 25 اسفندماه در مراکز فروش فیلم های نمایش خانگی توزیع شد. در این نسخه، عکس‌ها، پشت صحنه‌ فیلم و مستند «اختر و روزهای تلواسه» نیز ارائه شده است.

قاسمی خاطرنشان کرد: مسئولین صداو سیما برای پخش «شیار 143» درخواست کردند. تصمیم داریم که «شیار 143» در هفته دفاع مقدس از تلویزیون پخش شود و باعث افتخار ماست که مخاطبان تلویزیون این اثر را ببینند.

«شیار 143» به کارگردانی نرگس آبیار با بازی مریلا زارعی سال گذشته اکران عمومی شد. زارعی برای بازی در این فیلم سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن را از سی و دومین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد. سیمرغ بلورین بهترین فیلم مردمی این دوره هم به «شیار 143» رسید. جایزه ویژه هیات داوران جشنواره را هم این فیلم از آن خود کرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس