کد خبر 407563
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸

یک تهیه‌کننده از تدارکِ ساخت سریال «آن روزها» با حال و هوای دفاع مقدس و پروداکشن عظیم و معرفی فرماندهان جنگ از جمله شهید خرازی خبر داد.

به گزارش مشرق، حسن امجدی مقدم در این زمینه گفت: فعلا خلاصه داستان و طرح مبسوط این سریال با نام «آن روزها» نوشته شده و سریالی با پروداکشن عظیم است که ضروری است حمایت‌های ویژه‌ای از آن صورت بگیرد.

وی افزود: این سریال به روزهای اول جنگ و شکل‌گیری دفاع مقدس، همچنین هسته‌های رزمی و معرفی فرماندهان آن دوران از جمله شهید خرازی و دیگران در دل جنگ می‌پردازد.

تهیه‌کننده فیلم «روییدن در باد» یادآور شد: در «آن روزها» روحیات آدم‌ها و مسائل پشت جبهه در قالب سریال بیان می‌شود و قرار شده که رضا اعظمیان کارگردانی آن را برعهده بگیرد. ما به زودی برای ساخت این سریال اقدام می‌کنیم و پس از ساخت، برای پخش آن از تلویزیون تصمیم می‌گیریم.

امجدی‌مقدم همچنین از ساخت یک فیلم سینمایی خبر داد و گفت: اخیرا پیام زین‌العابدینی فیلمنامه «شب بخیر تهران» را نوشته و این فیلم سینمایی به تهران و مسائل این شهر می‌پردازد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
    0 0
    دیگه به اندازه کافی برای چنین کارهایی دیر شده از مسئولان صداسیما می خواهیم بیش از این وقت تلف نکنند و با حمایت همه جانبه خود شاهد تولید و پخش سریع ان باشیم!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس