کد خبر 404783
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷

بعد از اعلام حضور رونی کلمن قهرمان پرورش اندام جهان در ایران و اعلام قیمت بلیت های حضور در این سمینار علمی ، مسئول برگزاری سمینار تخصصی بدنسازی گفت: تعداد بلیت های یک میلیون و 800 هزار تومانی کاهش پیدا کرد و برای بیشتر شدن بار علمی این سمینار اساتید و سرشناسان تربیت بدنی در این سمنار حضور پیدا می کنند و از کلمن سوال خواهند پرسید.

به گزارش مشرق، علیرضا نجفی در پاسخ به این سوال که قیمت بلیت یک میلیون و 800 هزار تومانی برای حضور در این سمینار آموزشی و عکس اختصاصی با رونی کلمن آن هم برای دو روز رقم بسیار بالایی است و آیا این مبلغ کاهش پیدا خواهد کرد؟ اظهار کرد: رقمی که می گویید بسته ویژه ما و تنها برای 40 نفر است و بقیه بسته ها مبالغ بسیار کمتری داشت و اولین بسته 550 هزار تومان بود. ضمن آنکه این 40 سهمیه برای بسته ویژه را هم کاهش داده و به 30 عدد رساندیم.

وی افزود: رشته بدنسازی و پرورش اندام رشته خاصی است و گاهی اوقات ورزشکاران این رشته تنها 2 تا 3 میلیون تومان در یک ماه برای بدنشان خرج می کنند و سوال من این است که برای یک چنین کلاس آموزشی در این سطح که تاثیر زیادی بر بار علمی آنها خواهد داشت مبلغ 550 هزار تومان زیاد است؟

مسئول برگزاری سمینار آموزشی با تاکید بر اینکه بعد از انتقادات انجام شده به سطح علمی این سمینار تمهیدات ویژه ای برای بالابردن سطح علمی آن اندیشدیه شده است گفت: بعد از این انتقادات تصمیم گرفتیم که علاوه بر تغییر محل برگزاری سمینار از سالن شهید آوینی به دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران ترتیبی دهیم تا اساتید و نفرات سرشناس علم تربیت بدنی و متابولیسم ایران در جلسات آموزشی رونی کلمن حضور داشته باشند و اگر سوالی داشتند از او بپرسند.

وی ادامه داد: قطعا حضور این اساتید که بار علمی بسیار بالایی دارند و برگزاری کلاس مهد دانش کمک بسیار زیادی به افزایش سطح علمی این سمینار می کند. این تغییرات باعث می شود تا کار علمی و تخصصی این سمنار در بهترین شکل ممکن برگزار شود.

نجفی در پاسخ به این سوال که شایع شده شاید رونی کلمن به این دلایل حاشیه ای به ایران نیاید؟ گفت: اصلا اینطور نیست و هیچ مشکلی در مورد حضور او در ایران وجود ندارد وطبق برنامه دوم اردیبهشت در ایران خواهد بود و برنامه سوم و جهارم اردیبهشت برگزار می شود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    الناز شاکر دوست و روناک یونسی (کرد پاوه یا مریوانی) قهرمان دیپلماسی خارجی ظریف با ظرافت! آخه احمقها! تنومند شدن با یه دوره یک دو هفته یا یک دو ماهه که نمیشه. یه قهرمان مطرح سالها زیر نظر مبی و متخصص پزشکی و تغذیه قرار میگیره. در جلسه آموزشی شرده الفبای مطالب گفته میشه برای کشانی که تازه میخوان شروع کنن. ما توی ایران قهرمانان غول پیکری داریم که خودشون در حد بالایی مطرحند. پس نیازی به دوره اولیه ندارن. تازه کارها هم میتونن از همین خودیها یاد بگیرن. تازه نه از کسی که پرجم ضد سوری به گردن داره و اتوماتیک دشمن استراتژیک ایران حساب میشه. پس اساسا دعوت از این شخص بر خلاف ادعای مسئولین ربطی به امور آموزشی و ورزشی نداره. اون نیت پلیدتون رو بگید تکلیف روشن بشه که چرا این مردک رو دعوت کردید؟؟؟ چرا سپاه اینقدر این روز منفعل شده؟؟؟ دفاع از دستاوردهای انقلاب یعنی اینکه اگه یه وزارتی هم کوتاهی کرد شما بیدار و ناظر و جوابگو باشی نه اینکه خبرنگار و رقاص و خواننده و بازیگر و ورزشکار خارجی مورد دار برای اهدف ناپاک بعضی دستگاه های داخلی و خارجی مثل گاو و گوسفند وارد کشور بشن و کسی هم خبر دار نشه. اگه یکی دو تا دلسوز هم چیزی نگن که کلا صداش در نمیاد تا اینکه یه انقلاب رنگین یا ننگینی صورت بگیره. اتفاقاتی که داره تو ایران میافته دقیقا مثل اتفاقاتیه که تو گرجستان و بهد هم تو اکراین قبل از این خر تو خریها افتاد!
  • بردیا ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    0 0
    حال این رفیقمون خیلی بده
  • رضا ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    0 0
    هر ورزشکاری این شخصو میشناسه..ارزوی هر بدنسازی اینه که یه بار رونی رو از نزدیک ببینه چون واقعا یک اسطوره......حالا درست نیست که همین شماهایی که عکسشو میزدین به اتاقتون با اومدنش حاشیه سازی کنید......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس