کد خبر 404669
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۳

ائتلاف ضد یمن به ریاست عربستان که به حملات هوایی علیه یمن دست زده است، روز یکشنبه اعلام کرد پس از حملات برون مرزی منجر به کشته شدن سربازان سعودی، بالگردهای آپاچی در منطقه مستقر کرده است.

به گزارش مشرق، سرتیپ احمد العسیری سخنگوی ائتلاف ضد یمن گفت: ما با توپحانه و جنگنده‌های ( بالگرد ) آپاچی با اوضاع برخورد کردیم.

این بالگردهای توپدار پس از آن وارد عملیات شدند که انصارالله یک قرارگاه مرزی واقع در منطقه نجران در جنوب غربی عربستان سعودی را هدف قرار دادند.

وزارت دفاع عربستان پیشتر از کشته شدن سه سرباز ارتش در یک حمله خمپاره انصار الله در جریان یک تبادل آتش خبر داده بودند.

آنان نخستین سربازان کشته شده عربستان سعودی از زمان شروع حملات ائتلاف علیه انصارالله هستند که در ماه سپتامبر صنعا را به کنترل خود در آورد و سپس دامنه آن را به بخش‌های دیگر یمن گسترش داد.

پیشتر، در جریان عملیات ائتلاف، سه مرزبان عربستان سعودی با شلیک گلوله از داخل یمن کشته شده بودند.

عسیری گفت: ما اجازه نخواهیم داد این شبه نظامیان به مرزهایمان لطمه وارد کند.

خبرنگاران خبرگزاری فرانسه، تانک‌ها، توپخانه و نفربرهای زرهی عربستان سعودی را دیده‌اند که از هفته گذشته در نزدیکی مرز جنوب غربی این کشور مستقر شده‌اند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمد ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
    0 0
    اگر جرات دارید زمینی وارد یمن بشید تا انصار الله حالتون رو جا بیاره. اگرچه عربستان وقتی یمن رو از دست رفته دید حالا داره تمام تاسیسات زیر بنایی یمن رو میزنه که اون رو به زمین سوخته تبدیل کنه و آخرش هم دست از پا درازتر برمیگرده خونه اش. البته بعد از این دیگه انصارالله قدرتی خواهد بود که همیشه عربستان از آن در هراس خواهد است. این اشتباه بزرگی بود که شاهزاده های خام صعودی مرتکب شدند. ویک دشمن قوی رو علیه خودشان برانگیختند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس