کد خبر 404223
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹

وزارت دفاع عراق از هلاکت بیش از 21 تروریست در پاکسازی دو استان صلاح الدین و الانبار و همچنین خنثی سازی 23 بمب در این دو استان خبر داد.

به گزارش مشرق، وزارت دفاع عراق در بیانیه ای که "سومریه نیوز" نسخه ای از آن را منتشر کرد، یادآور شد که نیروهای فرماندهی عملیات بغداد درعملیات بازرسی گسترده در مناطق "یثرب" و "البوجیلی"، 15 بمب را خنثی و چهارمنزل بمب گذاری شده را منهدم کردند.

این بیانیه افزود: نیروهای فرماندهی عملیات سامرا نیز با کمک نیروهای داوطلب مردمی، توانستند دو منطقه "مکیشیفه" و "الزلایه" را از وجود تروریست ها پاکسازی کنند.

بر اساس این بیانیه نیروهای فرماندهی عملیات صلاح الدین با کمک نیروهای مردمی 10 تروریست را در نزدیکی پالایشگاه بیجی، مناطق مالحه و جریش به هلاکت رساندند و یک خودرو و منزلی را که محل استقرار تروریست ها بود، منهدم کردند.

وزارت دفاع عراق خاطرنشان کرد که توپخانه فرماندهی عملیات الانبار نیز مواضع تروریست های داعش را در منطقه جزیره خالدیه هدف قرار داده و "احمد العیثاوی ملقب" به ابو عیثه از سرکردگان داعش را به هلاکت رسانده و 11 تروریست دیگر را زخمی کرد.

این وزراتخانه می افزاید: نیروهای عراقی یک بزرگراه و یک مسیر فرعی را در یثرب و البوجیلی از بمب و مواد منفجره پاکسازی کردند و نیز یک منزل محل استقرار تروریست ها و یک خودرو وابسته به آنها را در منطقه البوفراج به همراه همه تروریست ها منهدم کردند.

خاطرنشان می شود که عملیات نظامی در استان های صلاح الدین و الانبار علیه تروریست های داعش برای آزادسازی سایر مناطق این استان ها ادامه دارد.

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس