کد خبر 403986
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران با بیان اینکه آبی‌ها در نیمه دوم بازی برابر ذوب‌آهن خوب بازی نکردند تاکید کرد: به نظرم استقلال هنوز قهرمانی را از دست نداده است.

به گزارش مشرق، بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در خصوص دیدار جمعه شب این تیم برابر ذوب آهن اصفهان خاطرنشان کرد: به نظرم در مجموع بازی خوبی را از دو تیم مشاهده کردیم. استقلال در نیمه اول خوب کار کرد ولی در نیمه دوم این تیم ذوب‌آهن بود که بهتر ظاهر شد. ما باید بعد از گل بازی را اداره می‌کردیم اما این اتفاق رخ نداد و یک برد مهم را از دست دادیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی‌کنید استقلال شانس قهرمانی را کاملا از دست داده است، گفت: نه من اعتقاد دارم که هنوز قهرمانی را از دست نداده ایم. در صدر و میانه‌های جدول هر هفته اتفاقاتی رخ می دهد که ممکن است شرایط را بازگرداند.

مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: به نظرم تیم های دیگر بهتر عمل کرده‌اند تا تیم خودمان. البته در نظر بگیریم که ضرب خوردگی بازیکنان ملی‌پوش ما در اردوی ملی هم به ضررمان تمام شده است. نبود خسرو حیدری برای ما قابل گذشت نیست او بازیکن بزرگ و موثر استقلال است.

افشارزاده در این باره همچنین گفت: به نظرم کرار هم از آمادگی لازم به دور بود و آن انتظاری که از این بازیکن داشتیم را برآورده نکرد. او مقابل ذوب آهن بازیکن همیشگی نبود. در هر صورت من از کیفیت بازی راضی هستم و همین که یک فوتبال جوانمردانه را ارایه کردیم و برای ما حاشیه ایجاد نشد خوب است. دوران فوتبال تمام می‌شود و آنچه که از بازیکن، مربی یا مدیرعامل باقی می‌ماند اخلاق و رفتار جوانمردانه است.

از مدیرعامل استقلال پرسیدیم با توجه به اینکه خود قلعه نویی تاکید بر آن داشته ۱۲ بازی برده را با تساوی یا باخت از دست داده اند، آیا کادر فنی نباید شرایط را تغییر می داد که پاسخ داد: این حرف شما درست است ولی کادر فنی که نمی تواند داخل زمین برود و نتیجه را عوض کند. حتما آنها تدابیری داشته اند ولی نتیجه لازم گرفته نشده است. امیدوارم که شرایط در بازیهای بعدی عوض شود.

وی درباره خصوصی شدن باشگاه استقلال عنوان کرد: من اطلاعی از این موضوع ندارم و آقای پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی‌سازی پیگیر کارها است. امیدوارم که هر چه زودتر این اتفاق رخ بدهد و استقلال به بخش خصوصی واگذار شود.

افشارزاده در خصوص اینکه چرا با وجود اینکه باشگاه استقلال در آستانه خصوصی شدن قرار دارد هیات مدیره این باشگاه بودجه سال آینده را تصویب کرده است، گفت: ما کارها را تقسیم بندی می‌کنیم. ما تا آخرین لحظه‌ای که در استقلال هستیم وظیفه خود را انجام می‌دهیم. این بودجه‌ای است که ما می‌توانیم از طریق منابع مختلف جذب کنیم و اینطوری نیست که هزینه کرده باشیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که در صورت درخواست مالکان جدید آبی‌ها حاضر به ادامه همکاری با این باشگاه خواهد بود یا خیر، خاطرنشان کرد: من نمی‌دانم چه کسانی این باشگاه را اداره خواهند کرد. اگر به استقلال آمدم و وارد فوتبال شدم به خاطر این بوده که پای وزارت ورزش در میان بود. حتما کسانی که به این باشگاه می آیند با افراد مختلفی مذاکره کرده‌اند اما اگر یک درصد هم از من بخواهند که ادامه همکاری بدهم آن موقع شرایط را می‌بینم و تصمیم می‌گیرم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس