کد خبر 402915
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد که به درخواست‌های غیر منطقی هافبک عراقی استقلال پاسخی داده نمی‌شود.

به گزارش مشرق، بهرام افشارزاده درباره غیبت روز گذشته کرار جاسم در تمرین استقلال و اینکه او خواستار حق و حقوق خود برای سال آینده شده است، اظهار داشت: کرار امروز (سه‌شنبه) جلسه‌ای با علی نظری جویباری برگزار می‌کند تا ببینیم چه صحبتی دارد. او 2،3 مرتبه درخواست جلسه با من را کرده بود که اجازه چنین کاری را نداده بودم چون درست نبود که بخواهد با من صحبت کند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم به دفتر نظری جویباری برود و حرف‌هایش آنجا را بزند.

وی با بیان اینکه استقلال از محرومیت‌های کرار متضرر شده است، تصریح کرد: به درخواست‌های غیرمنطقی کرار پاسخ نخواهیم داد و اگر در تمرینات شرکت نکند به قانون متوسل می‌شویم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص وضعیت اسپانسر باشگاه و اینکه گفته می‌شود پیش از سال جدید با «سبک‌دست» نماینده اسپانسر قرارداد فصل آینده نیز بسته شده است، گفت: قرارداد اسپانسر تا پایان فصل است و باید منتظر وضعیت خصوصی‌سازی باشگاه بود و سپس درباره اسپانسر تصمیم‌گیری شود.

افشارزاده در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است «سبک‌دست» به عنوان عضو هیئت مدیره در استقلال فعالیت کند، عنوان کرد: اعضای هیئت مدیره استقلال 8 نفر هستند و برای اینکه تعداد فرد باشد، باید یک نفر حذف یا یک نفر اضافه شود. به وزارت ورزش و جوانان، سبک‌دست را پیشنهاد کرده‌ایم ولی هنوز تصمیم‌گیری نشده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس