کد خبر 402660
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰

ابراهیم البلوی که از مدیران فوتبال عربستان است، اخیرا نسبت به مدیریت فوتبالی در این کشور انتقاداتی مطرح کرد که پیامدهای سختی برایش خواهد داشت.

به گزارش مشرق، ابراهیم البلوی سی و هفتمین رئیس باشگاه الاتحاد جدة مدتی پیش به وجود فساد در سطوح متفاوت فوتبال در عربستان اشاره کرد. پس از سخنان این شخص با سابقه در فوتبال، شرایطی رقم خورد که زندگی بر او چنان‌که یکی از رسانه‌های عربی توصیف کرد، همچون گوری تنگ که جای غلتیدن در آن نباشد شد.

البلوی در سخنانش از دو شخص کلیدی در فوتبال عربستان به عنوان عوامل فساد نام برد، احمد عید رئیس فدراسیون فوتبال این کشور و عمر المهنا یکی دیگر از افراد کلیدی فوتبال عربستان.

البلوی اخیرا در انتقاد از وضعیت کمیته انضباطی و فعالیات داوران فوتبال این کشور نیز دست به بیان بسیاری از مسائل متفاوت برد.

از مهم‌ترین انتقاداتی که به فوتبال عربستان وارد است، شیوه مدیریت پرنس‌-‌مآبانه و شاهزاده‌-محورانه آن است. استدلالی هم که در این باب بیان می‌شود، آن است که انتقادی نمی‌شود به شیوه مدیریت هیئت مدیره شاهزاده‌وارانه آن‌ها عرضه داشت.

فوتبال عربستان نظر به بودجه کلانی که دارد، می‌توانست بهتر از این باشد، اگر این‌قدر این ورزش در دست افراد حاکمیتی نبود.

تاریخ ورزشی بیانگر این اصل است که هرگاه فوتبال و هر ورزش دیگری توسط عوامل بالا و حاکمیتی و به گونه‌ای فرمایشی مدیریت شود، به زیر کشیده می‌شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس