حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی رئیس شورای همگرایی اصولگرایان با اشاره به کارویژه های این شورا اظهار کرد: ما تنها بر همگرایی اصولگرایان تاکید می‌کنیم و مباحث انتخاباتی سازوکار جداگانه خود را دارد و از جایی دیگر دنبال می‌شود.

به گزارش مشرق، رئیس شورای همگرایی اصولگرایان با بیان اینکه ما در نشست های همگرایی بحث‌های انتخاباتی نکرده و نمی‌کنیم گفت: مباحث انتخاباتی سازوکار جداگانه خود را دارد و از جایی دیگر دنبال می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی رئیس شورای همگرایی اصولگرایان با اشاره به کارویژه های این شورا اظهار کرد: ما تنها بر همگرایی اصولگرایان تاکید می‌کنیم و مباحث انتخاباتی سازوکار جداگانه خود را دارد و از جایی دیگر دنبال می‌شود.

بحث های انتخاباتی را وارد شورای همگرایی اصولگرایان نمی‌کنیم

وی افزود: ما در جلسات خود با عنوان نشست های همگرایی اصولگرایان بحث‌های انتخاباتی نکرده و نمی‌کنیم.

رئیس شورای همگرایی اصولگرایان گفت: معمولا اگر کسی هم بخواهد بحث‌های انتخاباتی در این نشست‌ها داشته باشد، ما اجازه آن را نمی‌دهیم.

وی افزود: نگاه ما این است که در آینده نیز بحث‌های انتخاباتی را در این شورا وارد نکنیم.

تقوی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه همایش بعدی همگرایی اصولگرایان چه زمانی برگزار می‌شود گفت: قصد داریم امسال یک همایش برگزار کنیم اما هنوز نه زمان آن مشخص است و نه برنامه‌ریزی دقیقی درخصوص آن صورت گرفته است اما قرار شده یک همایش سراسری اصولگرایان داشته باشیم.

زمانی برای نشست سه جانبه آیات یزدی، مصباح و موحدی کرمانی مشخص نیست

عضو جامعه روحانیت در پاسخ به این سوال که آیا همچنین جلسات مشترک گروه‌های اصولگرایی با یکدیگر در راستای وحدت برگزار می‌شود یا خیر خاطر نشان کرد: نشست‌های گروه‌های اصولگرایی ادامه دارد و ما نیز همواره گروه‌ها را به برگزاری مستمر این جلسات تشویق می‌کنیم.

وی ادامه داد: ما فعلا تلاشمان این است که همگرایی میان اصولگرایان تحقق پیدا کند تا همه گروه‌ها و فعالین دور هم بنشینند و به یک نتیجه برسند. امروز فعلا در مرحله تفاهم و استماع نظرات مختلف و رفع اختلافات گذشته هستیم.

رئیس شورای همگرایی اصولگرایان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برگزاری نشست سه جانبه آیات یزدی، مصباح و موحدی کرمانی در نهایت چه زمانی قرار است برگزار شود خاطر نشان کرد: هنوز زمان دقیقی برای برگزاری این نشست مشخص نیست.

وی در چرایی عدم برگزاری این نشست در حاشیه اجلاسیه خبرگان گفت: علت آن این بود که آیت الله مصباح یزدی در روز دوم اجلاسیه در تهران نبودند و روز سوم هم که آمدند دیدار عمومی خبرگان با رهبر انقلاب برگزار شد.

تقوی تاکید کرد: علیرغم ادعای برخی جریانات خاص، این اتفاق ناشی از وجود اختلاف میان آقایان نیست بلکه هماهنگ کردن این عزیزان به لحاظ زمان‌بندی برای برگزاری چنین نشستی بسیار مشکل است.

جلسات بعدی همگرایی اصولگرایان استان‌ها

رئیس شورای همگرایی اصولگرایان با اشاره به جلسات همگرایی اصولگرایان در استان ها نیز گفت: ما بطور مستمر در این جلسات شرکت می‌کنیم که بزودی به استان‌های «چهارمحال بختیاری»، «مرکزی» و «خراسان رضوی» جهت حضور در نشست‌های همگرایی سفر می‌کنم.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه استقبال بسیار خوبی از جلسات همگرایی در استان‌ها می‌شود تصریح کرد: این نشست ها در بسیاری از استان‌ها به مراتب پرشور تر و گرم تر نسبت به تهران انجام می‌گیرد و بچه های استان ها در زمینه وحدت و همگرایی از فعالین داخل تهران آماده تر و پیشگاه تر هستند.

وی نقش احزاب در استان ها را پر رنگ ندانست و افزود: نقش گروه‌های سیاسی بیشتر در تهران برجسته است؛ فعالین استانی اصولگرایی عمدتا در کنار یکدیگر فعالیت می‌کنند و زمانی که نشست‌های همکرایی برگزار می‌شود تمامی این فعالین حضور دارند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس