کد خبر 402011
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰

بیشتر سلاح‌ هایی که رژیم سعودی با چتر نجات برای طرفداران رئیس جمهور مستعفی یمن در عدن ارسال کرد، به دست ارتش یمن و نیروهای جنبش انصارالله افتاده است.

 به گزارش مشرق، همزمان با عملیات نظامی رژیم آل سعود علیه جنبش انصارالله در یمن، جنگنده‌های عربستان برای تسلیح طرفداران رئیس جمهور مستعفی در شهر عدن در جنوب یمن جنگ افزارهایی پرتاپ کردند که بسیاری از آنها به دست نیروهای جنبش انصارالله افتاد.

گاف بزرگ عربستان در یمن+ تصاویر

یک منبع یمنی گفت: بیشتر سلاح‌ هایی که با چتر نجات برای طرفداران «عبد ربه منصور هادی»، رئیس جمهور مستعفی در عدن انداخته شد، به دست ارتش یمن و نیروهای جنبش انصارالله افتاده است.

یک منبع آگاه یمنی تاکید کرد نیروهایی از ائتلاف عربستان سعودی روز پنجشنبه تلاش کردند با چتر وارد عدن شوند، اما تیراندازی شدید زمینه ساز شد آنها ماموریت خود را لغو کنند.

گاف بزرگ عربستان در یمن+ تصاویر

جنگنده‌ های عربستانی تعدادی جعبه چوبی حاوی سلاح گرم و مهمات را در عدن، واقع در حدود ۴۲۰ کیلومتری صنعاء، پایتخت یمن، پرتاب کردند.

این منبع در گفتگو با المیادین گفت بیشتر سلاح‌هایی که با چتر نجات برای طرفداران عبد ربه منصور هادی انداخته شد به دست ارتش یمن و نیروهای جنبش انصارالله افتاد.

این منبع یمنی افزود: این سلاح‌ ها پیشرفته و جعبه‌ های پیشرفته کمک‌ های اولیه بود.

گاف بزرگ عربستان در یمن+ تصاویر

عربستان سعودی در تلاش برای بازگرداندن رئیس جمهور فراری یمن و متحد نزدیک ریاض به قدرت، تهاجم نظامی به این کشور را از تاریخ ۶ فروردین امسال آغاز کرد.

برابر گزارش سازمان ملل متحد، از زمان آغاز حملات هوایی عربستان سعودی به یمن تا کنون دست‌ کم ۵۱۹ غیر نظامی از جمله زنان و کودکان جان باخته و یا زخمی شده‌ اند.
منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمد ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
    0 0
    و مکروا و مکر الله ولله خیر الماکرین. عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد
  • ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
    0 0
    عدو شود سبب خير اگر خدا خواهد
  • اشنا ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
    0 0
    هر کشوری که کمک کند صرر به ملتش می خورد چون پولی که باید هزینه اسایش مردم شود صرف جنگ می شود دودش به چشم خودشان می رود
  • ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
    0 0
    ولی شم پلیسی من میگه توطئه ای در کار است و احتمالا این محموله ها مجهز به ردیابهایی برای هدف قرار دادن انصار الله است کاری که به نظر می اید در سوریه انجام دادند و در عراق
  • یک کُرد ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
    0 0
    احتمال اینکه در بعضی از این سلاح های به ظاهر اشتباه فرود آمده وسائل اعلام موقعیت خیلی کوچک و ظریف الکترونیک برای شناسایی مکانهای نیروهای انقلابی برای اصابت موشکها و بمب های سعودی به آنها باشد زیاد است و البته چون مدارهای آنها خیلی ریز است تشخیص شان در داخل سلاحها مشکل می شود
  • ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
    0 0
    خخخخخخخخخخ
  • ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
    0 0
    سلام آشنا جان ،معلومه زیاد به مسائل راهبردی آشنا نیستی.
  • سید ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
    0 0
    این که چترحاوی تجهیزات اشتباها به نیروهای انصارا...رسیده یک حقه اسرائیلی انگلیسی بود که باراول درجنگ 33روزه آزمایش شد اما حزب ا...لبنان دست اونا رو خونده بودند. این حقه چندباردیگه درعراق پیاده شد، هم برای داعشی ها هم برای نیروهای مردمی عراق که البته امریکاییها می خواستن تونلهای داعش رو تحت کنترل داشته باشند. الان هم انصارا...یمن هوشیاری بخرج داده و این تجهیزات رو داخل مقرها و مکانهای حساس و مخفی خودش نبرده حالا نگاه کنید و ببینید شیوه جنگ و درگیری با نیروهای مقاومت اسلامی درعراق وسوریه و یمن و لبنان مشابه یکدیگره یعنی تمام این برنامه ها ازیک مقرفرماندهی مشترک ( امریکا وانگلیس و اسرائیل) صادرمیشه.
  • ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
    0 0
    ضشاید در سلاح ها ردیاب جاسازی شده است و این یک فتنه است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس