کد خبر 402005
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱

سرمربی لیورپول اعتراف کرد که با شکست برابر آرسنال کار شاگردانش برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بسیار سخت شده است و باید روی قهرمانی در جام حذفی تمرکز کنند.

به گزارش مشرق، لیورپول که دو هفته قبل برابر منچستر یونایتد تن به شکست داد بود در خانه آرسنال یکی دیگر از تیم های بزرگ لیگ برتر انگلیس به میدان رفت و در این دیدار نیز تن به شکست داد تا برندان راجرز ثابت کند که مقابل تیم های بزرگ لیگ جزیره مشکل دارد.

لیورپول در این دیدار که در ورزشگاه امارات برگزار شد شکست سنگینی را متحمل شد و با نتیجه چهار بر یک بازی را واگذار کرد. این سنگین‌ترین شکست راجرز بعد از برعهده گرفتن هدایت لیورپول است.

لیورپول با این شکست 54 امتیازی باقی ماند و در همان رده پنجم جدول رده بندی قرار گرفت. با این شکست کار شاگردان راجرز برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بسیار سخت شد چرا که الان با تیم چهارم جدول رده بندی 7 امتیاز اختلاف دارند.

سرمربی لیورپول اعتراف کرد که تیمش کار بسیار سختی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارد. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: الان دیگر برای ما بسیار سخت است که سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوریم. باید در دیدار برابر آرسنال حداقل یک امتیاز به دست می آوردیم اما در این زمینه ناکام بودیم. بازی ضعیفی را به نمایش گذاشتیم و شایسته پیروزی نبودیم. احساس ناامیدی می کنم.

او ادامه داد:در کارهای دفاعی ضعیف ظاهر شدیم و تمرکز لازم را نداشتیم. استرلینگ بهترین بازیکن لیورپول در این دیدار بود. او بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و تا پایان بازی دست از تلاش برنداشت. استرلینگ بهترین بازیکنی است که در اختیار داریم. او برای لیورپول یک پنالتی گرفت و تا پایان بازی با جنگندگی بازی کرد.

راجرز از شاگردانش خواست تا روی جام حذفی انگلیس تمرکز کنند: "الان دیگر شرایط ما برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بسیار سخت است و باید روی قهرمانی در جام حذفی تمرکز کنیم".
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس