کد خبر 401972
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲

روزنامه لبنانی "الاخبار" اظهارات تهدیدآمیز "علي عواض العسيري " سفیر عربستان سعودی در لبنان علیه این روزنامه را نقض آشکارآزادی بیان و مخالف با قوانین و مقررات بین المللی دانست.

به گزارش مشرق، مدیر مسئول روزنامه الاخبار اظهارات علی عواض عسیری سفیر عربستان سعودی در لبنان را به منزله تهدید مستقیم کارکنان این روزنامه دانست و گفت: این اظهارات به مثابه نقض آشکارآزادی بیان در لبنان و نیز نقض آشکار قوانین و مقررات بین المللی است.

مدیر مسئول این روزنامه لبنانی، سفیر عربستان سعودی در لبنان و دولت سعودی را مسئول هر گونه آزار و اذیت مالی، جسمی و روحی علیه کارکنان این روزنامه دانست و گفت که این روزنامه، بازخواست و شکایت از سفیر سعودی در لبنان را در دستگاه قضایی لبنان و دیگر نهادهای لبنانی، عربی و بین المللی را حق خود می داند.

العسیری در گفتگو با روزنامه " الوطن " چاپ عربستان سعودی گفته بود که روزنامه لبنانی" الاخبار" به انتشار خبرها و گزارش های کذب و دروغ و اتهام زنی به عربستان سعودی و مسئولان این کشور عادت کرده و اکنون وقت آن رسیده است که از این کار دست بردارد.

سفارت عربستان سعودی در بیروت پایتخت لبنان، یک تیم قضایی را به پیگرد حقوقی و اقامه دعوی علیه روزنامه الاخبار که به محور مقاومت گرایش دارد، مکلف کرده است.

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس