کد خبر 402552
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰

یک هواپیمای شناسایی رژیم صهیونیستی حریم هوایی لبنان را نقش و به مدت 12 ساعت در آسمان بیروت و حومه به گشت زنی پرداخت.

به گزارش مشرق، فرماندهی ارتش لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که یک هواپیمای شناسایی دشمن صهیونیستی از آسمان شهرک «الناقوره»، حریم هوایی لبنان را نقض کرده و به صورت چرخشی در آسمان بیروت و حومه به گشت زنی پرداخت.

گزارش وبگاه خبری تلویزیون «المنار» حاکی است که هواپیمای شناسایی دشمن صهیونیستی پس از گشت زنی 12 ساعته در آسمان بیروت و مناطق حومه از آسمان شهرک الناقوره حریم هوایی این کشور را ترک کرد.

در بیانیه‌ فرماندهی ارتش همچنین آمده است: یک هواپیمای شناسایی دیگر از آسمان شهرک «علما الشعب» وارد حریم هوایی لبنان شده و پس از گشت زنی به صورت دورانی در آسمان مناطق جنوبی از آسمان شهرک «کفر کلا» به سمت سرزمین‌های فلسطین اشغالی بازگشت.

دولت لبنان، جنبش مقاومت حزب‎الله و نیروهای سازمان ملل متحد مستقر در این کشور موسوم به یونیفل، بارها پرواز هواپیماهای رژیم صهیونیستی بر فراز لبنان را محکوم و اعلام کرده‎اند که این اقدام رژیم مذکور نقض آشکار قطعنامه 1701 شورای امنیت و نقض حاکمیت لبنان محسوب می‎شود ولی نقض حریم هوایی این کشور توسط پهپادهای دشمن صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
    0 0
    خب حزب الله چرا با یه موشک صیاد 2 سرنگونش نکرد؟
  • saeed phantom ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
    0 0
    خخخخخخخخخخخخ خدا شفات بده :))))))
  • محسن از اصفهان ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
    0 0
    جالبه همه ایستادند و نگاه کردند که این پهپاد کارش را انجام بده و به راحتی خارج بشه. حالا قدرت پدافند هوایی کشور خودمان را بهتر درک می کنم. به همه ی نیروهای دفاعی ایران خسته نباشید و خداقوت می گویم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس