کد خبر 401628
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در فصل جاری شانس قهرمانی ندارد و اگر سهمیه هم بگیرد شاهکار کرده است.

به گزارش مشرق، منصور رشیدی در رابطه با شکست دو بر یک استقلال مقابل فولاد خوزستان گفت: این مسابقه جزو معدود بازی‌های خوب استقلال در فصل جاری بود. هر دو تیم بازی جانداری را به نمایش گذاشتند و فولاد خوزستان در حفظ توپ و حرکت‌های ترکیبی عالی بود. به هر حال، فولاد از نمایش بهتر خود استفاده کرد و سه امتیاز را به خود اختصاص داد.

وی در رابطه با وضعیت استقلال و اینکه این تیم همانند نیم فصل اول از بازی هفتم هشتم به بعد دچار افت شد، عنوان کرد: استقلال از همان ابتدا ناهماهنگ بود و با وجود اینکه در هفته‌های ابتدایی نتیجه می‌گرفت، بازی‌های دلچسبی را به نمایش نمی‌گذاشت. استقلال هم که با تیم ملی با هزینه‌های میلیاردی کی‌روش را استخدام کرده است نمی‌تواند خوب بازی کند. در فصل جاری چند بازی خوب مثل امروز از استقلال دیدیم و در اکثر بازی‌ها تیم نمایش بدی داشته است.

پیشکسوت استقلال در رابطه با شانس قهرمانی این تیم و اینکه با صدر جدول اختلاف 7 امتیازی پیدا کردند اظهار داشت: وضعیت استقلال را در فصل جاری مناسب نمی‌بینیم. این تیم چه برای قهرمانی و چه برای حضور در بالای جدول، شرایط خوبی نداشته است. استقلال امید قهرمانی ندارد و اگر سهمیه هم بگیرد شاهکار کرده است. من 30 تا 40 درصد به استقلال شانس قهرمانی می‌دهم که این هم در صورت رقم خوردن اتفاقات خاص است.

رشیدی در رابطه با انتقاد امیر قلعه‌نویی به فحاشی‌ها در ورزشگاه غدیر اهواز خاطرنشان کرد: این مسائل در فوتبال زیاد است، اگر بخواهیم به این موضوعات فکر کنیم نمی‌توانیم در فوتبال نتیجه بگیریم. مربی و بازیکن باید به این مسائل بی‌توجه باشند و فکر خود را به سمت دیگری ببرند.

وی در پایان در رابطه با دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن تصریح کرد: ذوب‌آهن برعکس استقلال با وجود عملکرد ضعیف در هفته‌های ابتدایی توانسته به یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر تبدیل شود، این تیم با مربی خوبی که دارد، از شرایط مناسبی بهره‌مند است و استقلال کار سختی مقابل آنها دارد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس