کد خبر 401613
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹

دروازه‌‌بان اسبق پرسپولیس گفت: پرسپولیس بیمار است و این بیماری یکی دو روزه درمان نمی‌شود.

به گزارش مشرق، بهروز سلطانی در مورد تساوی پرسپولیس مقابل راه آهن و قهر سوشا مکانی قبل از مسابقه، گفت: من رفتار سوشا مکانی را تایید نمی‌کنم اینکه او داد و فریاد و قهر کرده است رفتار درستی نیست اختیار سرمربی تیم است که ترکیب تیمش را انتخاب کند اما باید توجه داشت که او هم دروازه‌بان تیم ملی ایران است. پرسپولیس هم مثل تیم ملی است و هر فردی نمی‌تواند درون دروازه‌اش بایستد.

وی ادامه داد:  از دهه 50 تاکنون دروازه‌بان‌های استقلال و پرسپولیس همگی در سطح ملی بوده‌اند. با چه طرز تفکری سوشا مکانی را در این مسابقه از ترکیب اصلی تیم بیرون گذاشتند آن هم در حالی که او از اردوی تیم ملی آمده بود.  من برای همامی احترام قائلم اما واقعیت این است که او در حد و اندازه پرسپولیس نیست. نمی‌دانم چه کسی او را به پرسپولیس آورده است.

سلطانی با اشاره به همکاری‌اش با سوشا مکانی گفت: من با این بازیکن کار کردم او اخلاق تندی دارد. باید با زبان او را آرام و آماده نیمکت‌نشینی می‌کردند. شاید او حق داشته باشد که ناراحت شود زیرا دروازه‌بانی در ترکیب اصلی تیم قرار گرفته که خیلی با او فاصله دارد.

دروازه‌بان اسبق پرسپولیس با اشاره به شرایط بد این تیم گفت: امیدوارم پرسپولیس در جدول پایین‌تر نرود. این تیم بیمار است و بیماری‌اش با یک روز و 2 روز و 6 ماه درمان نمی‌شود. تساوی مقابل تیم ته جدولی راه‌آهن آن هم با گل دقیقه 90 خوشایند پرسپولیس نیست. بازی‌های سخت این تیم باقی مانده است. با استقلال، سپاهان و تراکتورسازی بازی داریم. مقابل استقلال می‌خواهیم همامی را درون دروازه بگذاریم. چرا به یک باره پرسپولیس دروازه‌بان ملی‌پوشش را کنار می‌گذارد. دروازه‌بانی که به تیم ملی می‌رسد الکی به پیراهن تیم ملی نرسیده واز قوطی درنیامده است.

وی افزود: مکانی احساساتی شده است و کار قشنگی نکرده باید او را برگردانیم. پرسپولیس اکنون دروازه‌بان ندارد. دروازه‌بان سوم پرسپولیس قدیری است. او در تیم امید دروازه‌بان ما بود. ما او را در رده امیدها بازی نمی‌دادیم. حالا می‌خواهد بیاید درون دروازه پرسپولیس بزرگسال قرار بگیرد؟پس چاره‌ای نداریم که سوشا مکانی را برگردانیم. سرمربی هم باید اقتدار داشته باشد. اما باید بدانیم که با هر بازیکن چطور برخورد کنیم. در حال حاضر سوشا مکانی را باید برگردانیم. او دست کمی از حقیقی ندارد. هر چند در برخی بازی‌ها هم گل‌هایی خورده که 90 درصد در آنها مؤثر بوده اما در لیگ قهرمانان آسیا هم خوش درخشیده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    0 0
    واقعا راست ميگه درخشان گندش رو در اورده
  • سعید ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    0 0
    خخخخخخخخخخ
  • علی ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    0 0
    من نه طرفدارسرخابیهانیستم وهیچ وقت طرفداراین دوتیم نمیشم.ولی آقای سطانی برای شمامتاسفم که چنین اضهارتی میکنید.هرکه باشه بی تربیت بایدازتیم کنارگذاشته بشه واینوبگم که سوشادرحدتیم ملی نیست ک الان شمابزرگش کردید
  • یا مهدی ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    0 0
    سوشا مکانی در حد تیم های دسته یکی است بهتر است او را بفروشند و یک دروازبان در حد پرسپولیس بیاورند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس