کد خبر 401502
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰

سرمربی گسترش فولاد تبریز گفت: مطمئن باشید با برنامه‌ریزی‌های خوبی که انجام دادیم تیم گسترش فولاد در لیگ برتر ماندنی خواهد شد و در سال آینده نیز تیم بسیار بهتری را روانه مسابقات لیگ برتر خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های ذوب‌آهن و گسترش فولاد تبریز اظهار کرد: در هفته‌های اخیر ذوب‌آهن نتایج بسیار خوبی را کسب کرده است و البته تیم ما هم شرایط بسیار خوبی دارد. آخرین شرایط فیزیکی بازیکنان فولاد بسیار خوب بوده و من بازی فردا بسیار امیدوارم.

وی افزود: تنها بازیکن مصدوم ما محسن بیاتی‌نیاست و البته یکی دو بازیکن نیز در تیم المپیک داشتیم که بعد باید ببینیم شرایط این بازیکنان چه می‌شود.

سرمربی گسترش فولاد تبریز افزود: بازی فردا برای تیم ما مهم است و در هفته‌های اخیر از نظر تاکتیکی بهتر شدیم و امید داریم با دست پر اصفهان را ترک کنیم.

کمالوند تصریح کرد: تیم گسترش فولاد باید روند رو به رشد خود را ادامه دهد و مهم‌ترین برنامه‌ریزی که ما امسال داریم این است که سقوط نکنیم. از ابتدای فصل هم در این تیم نبودم و در همین اواخر سرمربیگری گسترش را بپذیرفتم. مطمئن باشید گسترش فولاد در لیگ برتر باقی می‌ماند و انشا‌ءالله در فصل آینده تیم قدرتمند را روانه مسابقات لیگ برتر می‌کنیم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس