کد خبر 397184
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳

سرمربی گسترش فولاد تبریز می‌گوید که باشگاه و مجموعه مدیریتی آن از روند بازی تیمش رضایت کامل دارند.

به گزارش مشرق، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر فولاد خوزستان با اشاره به رضایت هیات مدیره و مجموعه مدیریتی باشگاه از عملکرد تیم، گفت: آنچه من می‌دانم این است که باشگاه و مدیریت آن از روند بازی گسترش فولاد رضایت کامل دارد. مربی فوتبال وظیفه دارد تیم را تمرین دهد و شرایطی را ایجاد کند که تیم موقعیت کمی را به حریف بدهد و در عین حال موقعیت‌های زیادی را ایجاد کند. شرایط تیم ما کلا به همین شرایط بوده است و مطمئنم که بدشانسی‌هایی که تاکنون گریبانگیر ما بوده روزی تمام می‌شود.

وی با اشاره به بازی هفته‌ گذشته تیمش برابر نفت تهران، خاطر نشان کرد: در بازی مقابل نفت تهران اگر منصفانه نگاه کنیم، نتیجه‌ باید پنج بر دو یا شش بر دو به سود ما تمام می‌شد، ولی متاسفانه توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد. در هر صورت مطمئنم که این بدشانسی‌ها روزی تمام می‌شود. حالا کدام هفته‌، باید ببینیم که چه شرایطی پیش می‌آید.

کمالوند ادامه داد: من برای شما مثالی بزنم. اگر برنامه «90» را نگاه کنید می‌بینید که 85 درصد گل‌هایی که به ثمر می‌رسد روی ضربات ایستگاهی است. به همین دلیل می‌بینید که گل زدن در لیگ برتر کار سختی برای همه تیم‌هاست، ولی ما در هر بازی پنج تا شش موقعیت داریم و از سوی دیگر موقعیت کمی را به حریفان می‌دهیم. آنچه به نظر من می‌رسد این است که اعتماد به نفس بازیکنان پایین آمده و آنها در هر بازی به شرایط جدول نگاه می‌کنند و با ترس از جدول رده‌بندی وارد میدان می‌شوند.

سرمربی گسترش فولاد تبریز با بیان این که شک ندارد تیمش در ادامه بازی‌ها نتیجه‌ لازم را کسب خواهد کرد، افزود: اگر ما موقعیت گل زیادی به حریف می‌دادیم و خوب بازی نمی‌کردیم می‌شد گفت که در ادامه نیز نتیجه‌ لازم را نیز کسب نخواهیم کرد، ولی ما به لحاظ فوتبال خوب شرایط مساعدی را داریم. در ادامه بازی‌ها نیز به 10 امتیاز نیاز داریم و با توجه به این که بیشتر بازی‌هایمان در خانه است، امید زیادی به امتیاز گرفتن داریم.

کمالوند درباره وضعیت مصدومان و غایبان تیمش در بازی فردا نیز، گفت: ما پیمنتا را به دلیل سه کارته بودن در بازی فردا در اختیار نداریم. همچنین نقی زاده و یک بازیکن دیگر را به دلیل حضور در اردوی تیم ملی امید در ترکیب نخواهیم داشت. متاسفانه ما از اردوی ترکیه به این سمت این دو بازیکن را در تمرین به طور مداوم نداشته‌ایم.

وی با ابراز امیدواری نسبت به رفع مشکلات روحی روانی تیمش، اضافه کرد: در حال حاضر مشکل فنی نداریم و مطمئنم که با اعتماد به نفسی که در بازی‌های آینده بازیکنان به دست می‌آورند، روند نتیجه‌گیریمان بهتر می‌شود.

سرمربی گسترش فولاد نقطه آرامش تیمش را حمایت قاطع هیات مدیره باشگاه از تیم دانست و گفت: مطمئنم که با حمایت قاطع هیات مدیره و باشگاه، بازیکنان اعتماد به نفس‌شان را به دست می آورند و به زودی از این مخمصه خارج می‌شویم.

وی با تاکید بر این که هیچ اختلاف نظر یا نارضایتی از سوی باشگاه به من نرسیده است، اظهار کرد: در خانه اگر کس است یک حرف بس است. من به عنوان مربی با مدیرعامل باشگاه سر و کار دارم و مسائل فنی را باید با او در میان بگذارم. باز هم می‌گویم که اختلافی میان باشگاه و کادرفنی تیم نیست و آنها از عملکرد ما رضایت کامل دارند. من هر روز با آقای سمندر جلسه می‌گذارم و در خصوص مسائل مختلف با او صحبت می‌کنم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس