کد خبر 396438
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۸

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: نه تنها من بلکه مورینیو و گواردیولا هم از نظر فنی نمی توانند چیزی به گسترش فولاد در مقطع کنونی اضافه کنند.

به گزارش مشرق، فراز کمالوند درباره شکست تیمش مقابل نفت تهران در هفته بیست و دوم لیگ برتر اظهار داشت: واقعا دیگر نمی دانم چه باید بکنم. باز هم اسیر بدشانسی شدیم و موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد. شما ببینید علیرضا منصوریان بعد از بازی درباره تیم ما چه گفت. واقعیت این است که ما همه کار می کنیم و موقعیت های زیادی را روی دروازه حریف به وجود می آوریم، حتی موقعیت آنچنانی هم به تیم حریف نمی دهیم ولی وقتی توپ هایمان وارد دروازه نمی شود دیگر چه باید انجام دهیم.

وی ادامه داد: از نظر نوع فوتبال  تیم ما حتی از تیم های بالای جدولی نیز بهتر است. بعد از هر بازی فقط می توانیم بگوییم به آینده امیدوار هستیم و حالا هم شرایط همین طور است. در حال حاضر فقط به دو چیز احتیاج داریم؛ آرامش و لطف خدا برای پایان یافتن بدشانسی ها.

سرمربی گسترش فولاد درباره اینکه برنامه تلویزیونی موج فوتبال که از شبکه استانی سهند پخش می شود، فوتبالدوستان تبریزی رای به حضور مربی بومی در راس کادر فنی این تیم دارند، بیان داشت: نظری در این خصوص ندارم و بهتر است درباره مسائل دیگر صحبت کنیم.

کمالوند همچنین گفت: وجدانم راحت است که برای گسترش فولاد کم نگذاشتم و حتی بیشتر از توانم هم کار کردم اما من نه جادوگرم که بتوانم توپ هایمان را به دروازه بفرستم و نه معجزه گر. فقط می توانم دعا کنم خوش شانسی به تیم مان بیاید. آیا غیر از این است که وظیفه یک مربی کار کردن با بازیکنان برای ایجاد موقعیت های زیاد روی دروازه حریف است. ما این کار را به خوبی انجام می دهیم و هیچ موقعیتی هم به حریف نمی دهیم. نه تنها من بلکه مورینیو و گواردیولا هم از نظر فنی نمی توانند چیزی به گسترش فولاد در مقطع کنونی اضافه کنند چون فقط و فقط تیم ما با بدشانسی مواجه می شود.

وی درباره حمایت مدیرعامل باشگاه از کادر فنی تاکید کرد: دلیل این مساله فهم بالای مسئولان باشگاه گسترش فولاد از فوتبال است. آنها می دانند که تیم ما خوب بازی می کند و فقط موقعیت هایمان را به گل تبدیل نمی کنیم. از تمام مسئولان باشگاه متشکرم و امیدوارم بتوانم به قولی که بابت ماندن تیم در لیگ برتر به آنها داده ام عمل کنم.

سرمربی گسترش فولاد با اشاره به دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان عنوان کرد: بازی دشواری با فولاد داریم. باید روی مسائل روحی و روانی بازیکنان کار کنیم تا بتوانیم یک نتیجه خوب به دست آوریم. این بازی خانگی است و باید از این امتیاز نهایت استفاده را ببریم.

کمالوند در پایان یک درخواست از هواداران تراکتورسازی داشت: آنها در بازی با استقلال واقعا ما را شرمنده کردند اما در این شرایط نیاز داریم که مردم تبریز حمایت مان کنند تا بتوانیم به هدفی که داریم، برسیم. خوشبختانه مردم می دانند که در این مقطع کاری از دست من برنمی آید چراکه از نظر فنی فوتبال زیبایی را به نمایش می گذاریم.

منبع: کاپ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس