کد خبر 401175
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸

شهرام دبیری گفت: اصلا برنامه‌ای برای برکناری کی‌روش نداشته و نداریم.

به گزارش مشرق، عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد این که بازی با سوئد آخرین بازی کی‌روش در تیم ملی بود و تلاش‌های فدراسیون برای نگه داشتن او در فوتبال ایران گفت: ما اصلا برنامه‌ای برای برکناری کی‌روش نداشته و نداریم و هنوز امیدوار هستیم بتوانیم ایشان را متقاعد کنیم که در سمت خود باقی بماند. اما یک نکته بسیار مهم وجود دارد و آن هم این است که نمی‌توانیم کسی را به زور در فوتبال ایران نگه داریم. کی‌روش خودش هم باید تمایل داشته باشد در فوتبال ایران حضور داشته باشد و این درست نیست که ما او را مجبور کنیم و چنین کاری در شأن فدراسیون فوتبال هم نیست. تمام تلاش ما این است که بهترین تصمیم را برای فوتبال ایران بگیریم.

او در مورد این که مناف هاشمی، معاون وزیر ورزش و جوانان در گفتگویی ادعا کرده فدراسیون درآمد بالایی دارد و می‌تواند خرج چند فدراسیون را بدهد هم گفت: این که گفته می‌شود فدراسیون فوتبال درآمد بالایی دارد صحبت درستی است و ما واقعا در فدراسیون فوتبال درآمد خوبی داریم چون اسپانسرهایی هستند که بخشی از هزینه‌های فدراسیون فوتبال را تقبل کرده‌اند. با این حال هزینه‌ها در فدراسیون فوتبال خیلی سرسام‌آور است و تمام درآمدها خرج این هزینه‌ها می‌شود. به هرحال حضور خود کی‌روش در فوتبال ایران هزینه‌های زیادی را به فدراسیون فوتبال تحمیل می‌کند.

عضو هیأت رییسه فدراسیون فوتبال در پایان گفت: البته من هم قبول دارم که نباید مدام از مشکلات مالی فدراسیون فوتبال گله کنیم. به هرحال فراموش نکنید که فدراسیون فوتبال در آمدهای زیادی دارد و خیلی نباید از شرایط ناراضی بود. فکر می‌کنم دخل و خرج فدراسیون فوتبال با هم می‌خواند و نباید زیاد در مورد مشکلات مالی صحبت کرد.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس