کد خبر 401037
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰

سرمربی تیم ملی فوتبال سنگاپور از تمایل این تیم برای انجام بازی دوستانه با تیم ملی ایران خبر داد.

به گزارش مشرق، برند اشتانگ، سرمربی آلمانی تیم ملی فوتبال سنگاپور در آستانه دیدار دوستانه عصر امروز (سه‌شنبه) شاگردانش برابر گوام که قرار است در ورزشگاه جالان بِسار برگزار شود در پاسخ به این پرسش که «چرا سنگاپور که در حال حاضر در رده صد‌و‌پنجاه‌و‌سوم رده‌بندی فیفا قرار دارد به جای بازی با تیم‌های سطح بالاتر باید با تیم صدوشصت‌و‌هفتم این رده‌بندی بازی کند؟»، گفت: متقاعد کردن تیم‌های بزرگ برای بازی در ورزشگاه جالان بِسار کار خیلی دشواری است. با این وجود قول می‌دهم با مربیانی همچون کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران، فابیو کاپلو سرمربی تیم ملی روسیه و دیگر مربیان برای متقاعد کردن‌شان جهت انجام بازی‌های دوستانه تماس بگیرم.

ورزشگاه 55 هزار نفری اسپورتس هاب مالزی در دست ساخت است و بازی‌های تیم ملی سنگاپور در حال حاضر در ورزشگاه جالان بِسار برگزار می‌شود که چمنی مصنوعی دارد و تنها گنجایش هشت هزار تماشاگر را دارد.

وی افزود: متأسفانه تیم‌های زیادی بازی در چمن مصنوعی این ورزشگاه را رد می‌کنند و حتی اگر خاطرتان باشد سال گذشته تیم ملی ژاپن پیش از انجام بازی دوستانه با برزیل در ورزشگاه ملی از تمرین در این زمین خودداری کرد. تا زمانی که ورزشگاه ملی در مجموعه ورزشی اسپورتش هاب آماده بازی نشود متقاعد کردن تیم‌های سطح بالا کار دشواری است. البته من تمام تلاش خود را می‌کنم ولی باز هم تأکید می‌کنم که کار دشواری پیش رو داریم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس