کد خبر 399831
تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶

رسانه‌های پرتغالی خبر رفع مشکل ممنوع الخرجی کارلوس ک‌یروش برای همراهی تیم ملی ایران در اتریش را منعکس کردند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های پرتغالی همانگونه که در 4 سال گذشته خبرهای مربوط به کارلوس کی‌روش را در تیم ملی ایران برای مخاطبین خود منعکس کردند، خبرهای 2، 3 روز اخیر این مربی را نیز درج کردند.

از جمله ماجرای ممنوع الخروج شدن این مربی به خاطر اعلام تصمیم قطع همکاری با او به خاطر پرداخت مالیات درآمدش را منتشر کردند. البته به محض رفع این مشکل و همراهی کی روش با تیم ملی ایران نیز خبر رفع مشکل بوجود آمده را نیز بازتاب دادند.

روزنامه ورزشی رکورد در گزارشی مفصل اظهارات علیرضا اسدی، دبیر فدراسیون فوتبال کشورمان را مبنی بر رفع کامل مشکل کی‌روش را انتشار داد.

در بخشی از این گزارش عنوان شد مربی 4 سال گذشته ایران وقتی شنیده که به خاطر ماجرای مالیاتش، نمی‌تواند تهران را ترک کند، بسیار عصبانی و ناراحت شده است.

روزنامه پوبلیکو، دیگر نشریه پرتغالی‌ها بود که برای گزارش خود چنین تیتر زد: از خروج کارلوس کی‌روش از ایران به خاطر مالیاتش جلو‌گیری شد.

این نشریه سپس نوشت بعداز گذشت زمانی مشکل کی‌روش با یکسری مساعدت‌ها برطرف شده و وی راهی اردوی تیم ایران در اتریش شده است.

روزنامه ساپو هم خبر داد که کی‌روش با تلاش های مقامات مسئول از جمله علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان توانسته ایران را برای حضور دراردوی تیم ملی در اتریش ترک کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس