یمن در پاسخ به تجاوز محور ارتجاع عربی-صهیونیستی، در تدارک پاسخ نظامی به مواضع حساس عربستان سعودی از جمله فرودگاه‌ها و چاه‌های نفت این کشور است.

حمله عربستان سعودی، آمریکا و کشورهای حاشیه خلیج فارس به یمن/ شلیک اولین موشک جنبش انصار الله به سوت سعودی‌ها/ انصارالله: با قدرت پاسخ می‌دهیم
به گزارش مشرق، عربستان سعودی با همکاری آمریکا، مصر، بحرین، امارات ، قطر و کویت به یمن حمله کرد. این عملیات که با پشتیبانی و چراغ سبز آمریکا صبح امروز آغاز شده است "طوفان اراده" نامیده شد.

شبکه خبری المنار در همین خصوص اعلام کرد که در حمله جنگنده‌های سعودی به صنعا پایتخت یمن 10 نفر کشته شده‌اند.

بر اساس آخرین اخبار کشورهای سودان شمالی، اردن و مغرب نیز در تجاوز به خاک یمن شرکت کرده‌اند.

 انصارالله یمن به همراه ارتش این کشور از چندین محور وارد شهر «عدن» آخرین پایگاه طرفداران « عبد ربه منصور هادی» شدند.

پیش از این نیروهای انصارالله و ارتش یمن توانسته بودند بر شهر «الحوطه» مرکز استان «لحج» در جنوب یمن مسلط شوند.

شهر «الحوطه» در ۵۰ کیلومتری مرکز استان «عدن» محل حضور «عبد ربه منصورهادی» قرار دارد.

همچنین ساعاتی پیش نیروهای ارتش یمن توانستند کنترل پایگاه هوایی «العند» در جنوب استان «لحج» را از دست نیروهای وفادار به منصورهادی خارج کنند.

در همین حال نیروهای ارتش یمن توانستند «محمود الصبیحی» از فرماندهان بلندپایه طرفدار منصورهادی و وزیر دفاع دولت خودخوانده وی را در شهر «الحوطه» دستگیر کنند.

شبکه المیادین نیز خبر داده که نیروهای انصارالله توانسته‌اند «ناصر هادی» فرمانده نیروهای طرفدار منصورهادی را نیز در این شهر دستگیر کنند.

با وجود تمامی اخبار ضد و نقیض، کماکان خبر قطعی در مورد سرنوشت «منصور هادی» در دست نیست و برخی منابع خبری از حضور وی در «عدن» خبر می‌دهند.

خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داده است، نیروهای انصارالله برای دستگیری «منصور هادی» ۱۰۰ هزار دلار جایزه در نظر گرفته‌اند.


خلاصه اخبار مهم به نقل از پایگاه "الیمانی":

ارم نیوز گزارش داد نیروهای وابسته به هادی، پایگاه هوایی العند در شمال یمن را بازپس گرفته و به تصرف خود درآورده اند.

نیروهای وابسته به هادی در عدن، حملات خود را علیه انصارالله و نیروهای ارتش تشدید کرده اند.

به گزارش عدن الحدث: علی سالم البیض رئیس جمهور سابق یمن جنوبی و معاون سابق رئیس جمهوری یمن با صدور بیانیه ای، عملیات نظامی علیه انصارالله (با عبارت «میلیشیات الحوثیه» در بیانیه) و علی عبدالله صالح را تایید کرد.

سمانیوز گزارش داد احمد پسر علی عبدالله صالح به مسقط گریخته است. یک دیپلمات روسی به او خبر داده که او یکی از اهداف عملیات  می باشد.

سخنران تجمع عظیم مردم در صنعاء با فریاد شعار «الجهاد الجهاد حتی تحریر البلاد» اعلام کرد نجران، عسیر و جیزان را آزاد خواهیم کرد و از بازیگران منطقه ای خواست رفتار مسئولانه داشته باشند.

عراق نگرانی خود را از عملیات علیه یمن اعلام کرد و از کشورهای عربی خواست گفتگوها را تقویت کنند. اتحادیه اروپا اعلام کرد حملات نظامی راه حل بحران یمن نیست.

سازمان همکاری اسلامی تأیید و حمایت خود را از عملیات نظامی علیه یمن اعلام کرد.

الجزیره: سخنگوی وزارت خارجه پاکستان گفته درخواست سعودی برای مشارکت در عملیات را دریافت کرده و در حال بررسی آن است و هنوز تصمیمی گرفته نشده است. سفارت پاکستان در صنعاء هم تعطیل نشده است.

فرانسه و انگلیس جداگانه، حمایت خود را از عملیات نظامی علیه یمن اعلام کردند.

خبرنگار المیادین: درگیری های شدید میان ارتش و نیروهای وابسته به هادی در شمال عدن

جلسه مقدماتی وزرای خارجه اتحادیه عرب در شرم الشیخ برگزار شد. قرار است بعدازظهر جلسه ای ویژه درباره یمن برگزار و بیانیه ای هم صادر کنند. جلسه سران کشورهای عرب روز شنبه برگزار خواهد شد.

به گزارش جام جم آنلاین: پس از صدور فتوای جهاد علمای یمن، مردم در مناطق مرزی تعدادی از سربازان سعودی را اسیر کردند.

سایت یمن 24 گزارش داد: بمباران فرودگاه صعده و مناطقی دیگری ا استان صعده (الحزم، ضحیان و النقعة)

العربیه: بمباران دو منطقه در استان صعده (ضحیان و النقعه)

المیادین: بمباران دو منطقه در استان صعده (السالم و البقع)

المیادین: تجمع گسترده مردم در باب الیمن صنعاء در محکومیت تجاوز نظامی 10 کشور علیه یمن. انصارالله خود را برای برگزاری تظاهرات عظیم مردمی در محکومیت عملیات علیه یمن آماده می کند.

الجزیره: تظاهرات مردمی در حمایت از عملیات ائتلاف با تصاویر هادی  و ملک سلمان سعودی

سایت الفجر الجدید گزارش داد عبدالملک الحوثی در اولین واکنش به عملیات گفته: «این عملیات، به منزلع اعلان جنگ علیه مردم یمن است و انصارالله با قاطعیت، پاسخ متجاوزان را خواهد داد».

یک منبع نزدیک به انصارالله خبر فرود چتربازان ائتلاف در عدن را تکذیب کرد.

همشهری آنلاین به نقل از علی العماد از مسئولان انصارالله گزارش داد اولین موشک انصارالله بسوی عربستان شلیک شده است.

به گزارش سایتهای خبری، علی عبدالله صالح شب گذشته یک ساعت قبل از شروع عملیات، محل اقامت خود را ترک کرده بود. یک دیپلمات روسی درباره شروع عملیات، به او خبر داده بود.

الحدث: بازپس گیری برخی مناطق در کرش و الصبیحة نزدیک عدن که دیروز به تصرف انصارالله درآمده بود

بمباران جدید مناطقی در صنعاء توسط هواپیماهای ائتلاف

الجزیره: هادی در کنفرانس سران عرب که روز شنبه برگزار می شود حضور خواهد داشت. عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر امروز ساعت 19 به وقت قاهره از هادی استقبال خواهد کرد.

سایت ایرانی بعلاوه 1 بدون ذکر منبع گزارش داد یک هواپیمای اماراتی در منطقه حرف سفیان (جنوب صعده) سقوط کرده است.

العربیه: ترکیه حمایت و پشتیبانی خود را از عملیات علیه یمن اعلام کرد.

به گزارش برخی دپپلماتهای عرب در شرم الشیخ، عملیات عاصفه تا بازگشت هادی به صنعاء و استقرار در کاخ ریاست جمهوری ادامه دارد. این منابع فاش کردند حمایت خارجی از انصارالله کاملا رصد شده و با آن شدیدا برخورد خواهد شد.

وزارت خارجه چین با صدور بیانیه ای، نگرانی شدید خود را از حملات هوایی علیه یمن اعلام کرد.

حسن زید دبیرکل حزب الحق (طرفدار انصارالله) گفت هواپیماهای رژیم صهیونیستی به فرمان نتانیاهو در عملیات هوایی علیه انصارالله در صعده شرکت دارند.

مرکز مطالعات استراتژیک در قاهره دلایل زیر را برای عملیات علیه یمن برشمرد:

    رشد نفوذ ایران در منطقه
    تهدید مستقیم تنگه باب المندب در اثر سیطره ایران و انصارالله
    نادیده گرفتن ابتکار شورای همکاری (المبادرة الخلیجیة)
    محاصره سعودی توسط حضور ایران در کشورهای اطراف آن
    سیطره انصارالله بر پایتخت یمن

سعودی اعلام کرد قصدی برای عملیات زمینی علیه یمن ندارد.

حمید الاحمر از سعودی ها تشکر و قدردانی کرد.

در استان البیضاء درگیری میان انصارالله و یکی از قبایل گزارش شده است.

علی قره‌داغی دبیرکل اتحادیه جهانی علمای اسلام (مستقر در قطر) از عملیات هوایی علیه یمن حمایت کرد. وی گفته آنچه به زور گرفته شده با زور پس داده می شود.

نیروی هوایی عربستان، سقوط دو هواپیمای خود در عملیات علیه یمن را تکذیب کرد.

حزب اصلاح، انصارالله را مسئول رسیدن کشور به وضعیت فعلی دانست و آغاز سریع گفتگو میان احزاب و گروه ها را خواستار شد.

حسین امیرعبداللهیان عملیات هوایی را نقض حاکمیت ملی و تمامیت ارضی یمن دانست.

آغاز مذاکرات هسته ای بین ایران و آمریکا در لوزان سوئیس

الجزیره: پرواز هواپیماها بر فراز استان صعده

روسیه نگرانی شدید خود را اعلام کرده و خواستار توقف فوری درگیری و بازگشت به گفتگوی همه گروه ها شده است. روسیه از تمامیت ارضی و وحدت یمن حمایت کرده است. روسیه برای خروج اتباع خود از یمن برنامه ای ندارد.

اسکای نیوز عربیة گزارش داد هادی از طریق زمینی وارد خاک عمان در شرق یمن شده است. الأحمدی رئیس سابق سازمان امنیت یمن وی را همراهی کرده است.

سانا خبرگزاری رسمی سوریه، این عملیات را تجاوزی آشکار خواند.

ایران حملات هوایی علیه یمن را محکوم کرده و آن را اقدامی خطرناک مغایر با قوانین بین المللی توصیف کرده است.

پروازهای عادی هفت فرودگاه در جنوب عربستان برای استفاده عملیاتی لغو شد.

اولین عبارت هادی پس از عملیات عاصفه در فیسبوک چنین است: «پرچم یمن را به جای پرچم ایران بر فراز مران به اهتزاز درمی آوریم». این عملیات به درخواست هادی صورت گرفته است.

آمارهای اولیه نشان می دهد 20 غیرنظامی شهید و 33 نفر دیگر مجروح شده اند.

مدارس صنعاء در روز پنج شنبه تعطیل اعلام شد.

سعد بن عمر رئیس مرکز القرن العربی للدراسات در گفتگو با العربیه: این عملیات موجب وحدت و همبستگی عربی شد که آینده درخشانی را نوید می دهد.

یکی از میهمانان در گفتگوی زنده با الحدث: سقوط عدن به منزله شکلات روی کیک برای ایرانی ها بود که قرار است مذاکرات خود را با 5+1 به نتیجه برسانند. لذا عملیات بر روی مذاکرات هسته ای ایران، تأثیر منفی خواهد گذاشت.

سعد الحریری در گفتگوی زنده با العربیه بسیار خوشحال بود و این عملیات را واکنش عربی به سیاستهای ایران در منطقه دانست. تقریبا تمامی مخالفان ایران در منطقه (قومی و مذهبی) اکنون خوشحالند.


خروج کارکنان عربستان، کویت، امارات و مصر از عدن

کارکنان و دیپلمات‌های کشورهای عربستان، امارات، کویت و مصر نیز پس از آن‌که سفارتخانه‌های خود را به «عدن» منتقل کرده بودند، با نزدیک شدن نیروهای انصارالله و ارتش یمن به «عدن» به سرعت از این شهر خارج شده و به کشورهای خود بازگشته‌اند.

حمله عربستان سعودی، آمریکا و کشورهای حاشیه خلیج فارس به یمن/ شلیک اولین موشک جنبش انصار الله به سوت سعودی‌ها/ انصارالله: با قدرت پاسخ می‌دهیم

نقاط سبز مناطق تحت تسلط انصارالله و ارتش را نشان می‌دهد؛ قسمت‌هایی از «عدن» که به رنگ قرمز است در دست نیروهای وفادار منصور هادی است. نقاط سیاه نیز مناطق تحت تسلط القاعده است.

سی‌ان‌ان نوشته است که عربستان در تلاش است تا در آسمان یمن منطقه پرواز ممنوع ایجاد کند.

انصارالله: با قدرت پاسخ می‌دهیم/آل سعود بهای تجاوز را خواهد پرداخت

در مقابل «علی العماد» عضو ارشد جنبش انصارالله به شبکه سی‌ان‌ان گفته است که مردم یمن با قدرت به تجاوز خارجی پاسخ می‌دهند.

وی در این مورد گفت: «این تجاوزی آشکار است و ما با آن مقابله به مثل می‌کنیم. اقدام سعودی‌ها تمام مردم یمن را متحد کرده و آل سعود بهای این اقدام را خواهد پرداخت.»

آقای عماد همچنین گفت بعید است عربستان اقدام به اعزام نیروی زمینی کند، اما در صورتی که دست به چنین کاری بزند، قطعا شکست خواهد خورد.

حمله عربستان سعودی، آمریکا و کشورهای حاشیه خلیج فارس به یمن/ شلیک اولین موشک جنبش انصار الله به سوت سعودی‌ها/ انصارالله: با قدرت پاسخ می‌دهیم

سی‌ان‌ان نوشته است که جنگنده‌های عربستان مراکز حضور نیروهای مردمی و انبارهای تسلیحاتی را هدف قرار داده‌اند. یکی از خبرنگاران حاضر در صنعا می‌گوید صدای صدها انفجار را شنیده است.

این شبکه همچنین به نقل از یک مقام ارشد شورای همکاری خلیج فارس، نوشته است که این سازمان به زودی بیانیه‌ای صادر و اعلام می‌کند که به درخواست عبد ربه منصور هادی رئیس‌جمهور مستعفی و فراری یمن، وارد عمل شده است.

احتمال حمایت اطلاعاتی آمریکا از عملیات

سی‌ان‌ان نوشته است که هنوز عربستان درخواستی مطرح نکرده، اما ممکن است که حمایت هوایی، تصاویر ماهواره‌ای و اطلاعات را از آمریکا خواستار شود.

یک مقام ارشد آمریکایی هم گفته است: «ما می‌توانیم با کمک‌های لجستیکی و اطلاعاتی و چیزهایی شبیه به این، کمک کنیم، اما مداخله نظامی‌ای از سوی آمریکا نخواهد بود.»

 شلیک اولین موشک جنبش انصار الله به سوی عربستان سعودی

 علی العماد عضو شورای سیاسی جنبش انصار الله در گفتگو با شبکه خبری المیادین تاکید کرده است که ملت یمن برای رویارویی با تجاوزها با یکدیگر متحد می‌شوند و جنبش انصار الله آخرین تحولات را به دقت بررسی می‌کند.

وی همچنین تاکید کرد که در لحظات اولیه آغاز حمله عربستان به یمن اولین موشک از استان صعده به سوی خاک عربستان شلیک شده است.

از سوی دیگر محمد البخیتی یکی دیگر از اعضای شورای سیاسی جنبش انصار الله یمن در گفتگو با شبکه خبری المیادین اعلام کرد که آغاز حمله عربستان سعودی و کشورهای عربی به یمن به معنی آغاز فروپاشی رژیم های عربی منطقه همچون رژیم سعودی است.


در ادامه این گزارش به صورت لحظه به لحظه تهاجم سعودی ها به یمن را پیگیری کنید:
17:17
به گزارش شبکه المیادین ، کمیته عالی انقلاب یمن صبح امروز و پس از تجاوز نظامی عربستان به خاک یمن ، از مردم این کشور خواست عصر امروز در راهپیمایی و تجمعی در مخالفت با تجاوز نظامی عربستان در منطقه باب الیمن صنعا شرکت کنند.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المیادین، این تجمع و حضور بسیار گسترده مردم را به صورت زنده پوشش خبری داد و این تجمع در حالی صورت گرفت که بیم آن می رفت هواپیماهای عربستانی مردم را هدف قرار دهند .

خالد المدانی عضو کمیته عالی انقلاب یمن در سخنانی در این تجمع هزاران نفری گفت: کسانی که به ما حمله کرده اند باید بدانند که ما به مقابله به مثل با آن ها خواهیم پرداخت .

وی افزود : می گویند چندین کشور علیه ما متحد شده اند اما آنها باید بدانند که خداوند برای ما کافی است و او بهترین پشتیبان است .

وی تاکید کرد کسانی که برای حمله پا به خاک یمن بگذارند باید بدانند که یمنی ها اجازه نمی دهند آن ها سالم به کشور خود بازگردند و مزدورانی که عربستان با پول آنها را خریده است باید بدانند یمن تبدیل به گورستان آنها می شود .

وی در ادامه افزود : جهان به زودی متوجه خواهد شد بزرگترین اشتباه شاهزاده ها و مقام های عربستان ، تصمیم برای حمله به یمن بوده است .

المدانی رفتارهای مقام های عربستان را بسیار مستکبرانه دانست و گفت : همانگونه که فرعون در مقابله با حق شکست خورد و غرق شد و همانگونه که ابرهه شکست خورد ، متجاوزان و عربستانی ها نیز در یمن غرق خواهند شد و شکست خواهند خورد .

وی تاکید کرد تجاوز عربستان به یمن باعث اتحاد همه گروه های یمنی شده و همه مردم به مقابله با متجاوزان خواهند پرداخت .

المدانی در پایان گفت : خون هایی که هواپیماهای عربستانی ریختند ، تبدیل به آتشفشان و زلزله ای خواهد شد و تخت و تاج طاغوتیان را نابود خواهد کرد .

17:00  صدها هزار نفر از مردم انقلابی یمن در منطقه «باب الیمن» صنعا، علیه تجاوز نظامی عربستان سعودی، تجمع کردند.

سخنرانان این تجمع، از تمامی مردم یمن خواستند تا برای جهاد علیه دشمن سعودی دست به سلاح ببرند و از آنان خواستند تا به سوی جهاد در راه خدا بشتابند.

مردم در ادامه شعار الله اکبر مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود سر دادند.


15:36 العالم: 47 شهيد و زخمي در حملات هوايي عربستان به يمن

15:20 وزارت خارجه عراق در بیانیه‌ای حمله نظامی عربستان به یمن را غیر قابل قبول خواند.

15:18 وزارت خارجه ترکیه با انتشار بیانیه‌ای از تجاوز عربستان سعودی به یمن و بمباران این کشور اعلام حمایت کرد.

15:11 شبکه تلویزیونی العربیه لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد انگلیس از عملیات نظامی عربستان سعودی علیه حوثی ها (انصارالله) در یمن حمایت کرد.

15:04 شبکه تلویزیونی المیادین در خبری فوری از وقوع درگیری های پراکنده میان ارتش یمن و نیروهای طرفدار عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری (مستعفی) یمن در محله های عدن خبر داد.

15:01 ۲۰ کشته و ۳۰ زخمی جدیدترین آمار تلفات تجاوز هوایی عربستان به یمن

14:35 ایران و روسیه تحولات یمن را مورد بررسی قرار دادند

14:34 انصارالله: عربستان هزینه تجاور به یمن را خواهد پرداخت

14:28 عربستان فعالیت هفت فرودگاه در جنوب این کشور را متوقف کرد.

14:27 سخنگوی انصارلله حمله هوایی عربستان و متحدانش به یمن را شکست خورده توصیف کرد.

تجاوز سعودی ها به یمن با چراغ سبز آمریکا/ انصارالله: پاسخ ما حمله نظامی است و عربستان تاوان سنگينی خواهد پرداخت/ سرنگونی چهار جنگنده سعودی و اسارت خلبان/عربستان:تجاوز نظامی علیه یمن ادامه می یابد+تصاویر

تصاویر کودکان یمنی که در حملات هوایی آل‌سعود جان باخته‌اند

14:26 وزارت بهداشت یمن: 11 کشته و 21 زخمی از شهروندان یمنی، جدیدترین امار تلفات حمله هوایی بامداد امروز

14:15 رسانه‌های خبری از بسته شدن تمامی بندرهای اصلی یمن به دلیل درگیری‌های شدید در این کشور خبر می‌دهند.

13:53 هواپیمایی غیرنظامی عربستان از تعلیق موقت پروازهای داخلی و بین المللی در چند فرودگاه این کشور خبر داد.

13:50
رزمندگان انصارالله، بندر استراتژيک "المخا" در باب المندب را به تصرف کامل خود درآوردند

13:46 ارتش سعودی استان صعده در شمال یمن را بمباران کرد

13:26 شبکه خبری اسکای‌نیوز نوشت محمود عباس، رئیس‌ تشکیلات خودگردان فلسطین، از حمله عربستان سعودی به یمن حمایت کرد.

13:17 روسیه با ابراز نگرانی شدید از تحولات در یمن خواستار توقف فوری درگیری‌ها در این کشور و آغاز گفت‌وگوها شده است

13:15شبکه المسیره یمن به نقل از منابع یمنی با هشدار به عربستان درباره عواقب خطرناک ماجراجویی نظامی اش در یمن تاکید کرد طی ساعات آینده برای جنگ تمام عیار علیه عربستان فراخوان داده خواهد شد

13:09 سقوط شاخص‌های بورس در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس. افت شاخص‌ها بیشتر در بورس عربستان رخ داده است (المیادین).

13:08 وزارت خارجه چین همه طرف‌های مرتبط با یمن را به خویشتنداری و پایبندی به تصمیم‌ها و قطعنامه‌های شورای امنیت دعوت کرد. وزارت خارجه چین با انتشار بیانیه‌ای از وضعیت در یمن بشدت ابراز نگرانی کرد و همه طرف‌ها را به گفت‌وگو فرا خواند (المیادین).

13:04 یک مقام سعودی در گفت‌وگو با رویترز: شاید نیاز باشد برای بازپسگیری نظام در یمن، مداخله زمینی صورت بگیرد (رویترز).

12:52 المنار فاش کرد: خبر فرانس پرس در مورد انهدام مواضع حساس انصارلله کذب محض است

تجاوز سعودی ها به یمن با چراغ سبز آمریکا/ انصارالله: پاسخ ما حمله نظامی است و عربستان تاوان سنگينی خواهد پرداخت/ سرنگونی چهار جنگنده سعودی و اسارت خلبان/عربستان:تجاوز نظامی علیه یمن ادامه می یابد+تصاویر

جنگنده های عربستان بر فراز یمن

12:41 سفیر عربستان در واشنگتن: طبق منشور سازمان ملل به یمن حمله کردیم

تجاوز سعودی ها به یمن با چراغ سبز آمریکا/ انصارالله: پاسخ ما حمله نظامی است و عربستان تاوان سنگينی خواهد پرداخت/ سرنگونی چهار جنگنده سعودی و اسارت خلبان/عربستان:تجاوز نظامی علیه یمن ادامه می یابد+تصاویر

12:33 مصر و اردن مشارکت خود در تجاوز نظامی به یمن را تأیید کردند

12:12 سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در بیانیه‌ای حمله هوایی عربستان سعودی به یمن و کشتار شهروندان این کشور را محکوم کرد.

12:01 شبکه تلویزیونی دولتی الاخباریه سعودی اعلام کرد که تجاوزگری نظامی به یمن موسوم به عملیات "عاصفه الحزم" (طوفان سهمگین) که از نیمه شب چهارشنبه علیه یمن آغاز شد، تا تحقق اهداف خود ادامه می یابد.
11:23 روزنامه البیان امارات اعلام کرد که نیروهای حوثی کنترل فرودگاه عدن را بار دیگر در دست گرفتند.

11:20در حالی که برخی از رسانه‌های منطقه و فرامنطقه‌ای تلاش کردند با انتشار اخبار کشته شدن رهبران انصارالله فضای جنگ روانی در یمن را در دست بگیرند، جنبش انصارالله خبر شهادت رهبران خود را تکذیب کرد

11:05 عربستان سعودی به کشتی‌های مستقر در دریای سرخ هشدار داده که به سواحل و بنادر یمن نزدیک نشوند.

11:02 گزارش‌ها حاکی از این است که نیروهای طرفدار منصور هادی، رئیس‌جمهور سابق یمن، کنترل فرودگاه عدن را در دست گرفته‌اند.

10:46خبرگزاری آناتولی اعلام کرد تعداد کشته‌های تجاوز هوایی عربستان سعودی به یمن به 25 نفر افزایش یافته است.

10:17"محمد بن سلمان" وزیر دفاع عربستان و پسر پادشاه این کشور فرماندهی تجاوز به یمن را شخصا به عهده داشت.
{$sepehr_album_24555}


10:00   اعلام سرنگونی دو هواپیمای متجاوز

واحد پدافند هوایی ارتش یمن توانست دو فروند هواپیمای متجاوز ارتش رژیم سعودی را بر فراز صنعا سرنگون کند.

پایگاه وزارت دفاع یمن افزوده: واحدهای پدافند هوایی ارتش یمن به مقابله با چند حمله هوایی ارتش رژیم سعودی به پایگاه هوایی الدیلمی در شهر صنعا پرداختند.

9:55  چه کشورهایی در تجاوز به یمن شرکت کردند؟

خبرگزاری دولتی عربستان اعلام کرد: کشورهای اردن، سودان، مغرب، مصر و پاکستان برای مشارکت در عملیات (تجاوز) به یمن تحت عنوان "عاصفه الحزم" (طوفان سهمگین) ابراز تمایل کرده اند.

این کشورها به کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس (عربستان، بحرین، امارات، کویت و قطر) که برای مشارکت در تجاوز نظامی به یمن متعهد شدند، افزوده می شوند.

پادشاهی عمان تنها کشور در شورای همکاری خلیج فارس است که در تجاوز عربستان به یمن مشارکت نکرده است.


9:38 محمد البخیتی، یک عضو شورای رهبری انصارالله در گفتگو با اسپوتنیک اعلام کرد این نیروها که هدف یک عملیات نظامی بین المللی به رهبری عربستان در یمن قرار گرفته اند، مصمم هستند با همه ابزار موجود، مقابله به مثل کنند.
به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک از صنعا، وی گفت: «این اعلام جنگ علیه مردم یمن است، ما با آنهایی که با ما می جنگند، مبارزه خواهیم کرد».
این مقام افزود عربستان سعودی و متحدان عرب این کشور در منطقه خلیج فارس به علت انجام عملیات نظامی
، پشیمان خواهند شد.
وی اعلام کرد: «آنها حمله کردند، آنها این را آغاز کردند، پس آنها در برابر مردم و خداوند به علت پیامدهای (این عملیات) پاسخگو خواهند بود. این حمله، مایه شگفتی ما است و ما با همه ابرازی که در اختیار ما است، به آن واکنش نشان خواهیم داد».پیش از این، براساس گزارش ها، البخیتی درباره وقوع یک «جنگ گسترده» که ممکن است در پی «تجاوز» عربستان سعودی و متحدان عرب این کشور در منطقه خلیج فارس، در یمن آغاز شود، هشدار داد.عربستان سعودی، همراه با اعضای شورای همکاری خلیج فارس و چند کشور دیگر، شب چهارشنبه به درخواست عبدربه منصور هادی رئیس جمهور (مستعفی) یمن، عملیاتی نظامی را علیه حوثی ها آغاز کردند.

9:36 انیس منصور خبرنگار یمنی از فرود چتربازان نظامی کشورهای عرب خلیج فارس در شهر عدن واقع در جنوب این کشور خبر داد.به گزارش خبرگزاری سما از عدن ، وی تصریح کرد جنگنده های این کشورها شمار زیادی چترباز را در شهر عدن فرود آورده اند.این تحولات همزمان با بیانیه کشورهای عرب حوزه خلیج فارس در خصوص آغاز عملیات طوفان قاطعیت در برابر حوثی های یمن و حملات شدید هوایی به مواضع این گروه و علی عبدالله صالح در صنعا و شماری از استان های این کشور صورت گرفته است.

9:34 وزیر امور خارجه انتصابی عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن با تأیید حضور مصر و اردن در حملات هوایی دیشب به یمن ، تصریح کرد همه کشورهای عربی باید در حمله شرکت کنند. ریاض یاسین به الجزیره گفت کشورهای عرب خلیج فارس به فرماندهی عربستان به سایتهای موشکی که جنوب یمن را نشانه رفته است ، حملات هوایی کردند.وی افزود مصر و اردن درمیان کشورهایی هستند که در این حملات شرکت کرده‌اند.یاسین گفت :« مصر و اردن از بین کشورهای شرکت کننده در حمله هستند. امیدوارم همه کشورهای عربی در این حمله شرکت کنند. همه این کشورها در قبال امنیت مشترک مسئولیت دارند. این گامی است که اعتماد را به شهروندان عربی باز خواهد گرداند. این حملات به پایگاههای هوایی و سایتهای موشکی نشانه رفته به سوی جنوب یمن، بود .»

9:29 لبیان به نقل از یک مسئول وزارت خارجه بحرین نوشت مداخله نظامی کشورهای حوزه خلیج فارس در یمن پرخطر خواهد بود.این روزنامه چاپ امارات در پایگاه اینترنتی خود در گزارشی به قلم غازی الغریری از منامه نوشت: حمد العامر معاون امور منطقه ای وزارت خارجه بحرین در گفت و گو با خبرنگار این روزنامه تاکید کرد صحنه نظامی در یمن بسیار روشن و کودتای علی عبدالله صالح تحت پوشش حوثی ها و حمایت مالی، سیاسی، رسانه ای و لجستیکی ایران است».

العامر در ادامه افزود «باید پیشنهاد عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر برای تشکیل نیروی نظامی به منظور مداخله فوری برای رویارویی با چالش ها و تهدیدها به ویژه درخصوص حمایت از دولت قانونی یمن و مقابله با کودتای حوثی ها با حمایت ایران بررسی شود».وی درباره دخالت نظامی کشورهای حاشیه خلیج فارس در یمن گفت «به نظر من این اقدام پرخطر خواهد بود. تاریخ نشان داد در دهه شصت زمانی که جمال عبدالناصر در یمن مداخله کرد، ارتش مصر خسارت های جانی و مالی زیادی متحمل شد، اوضاع اقتصادی مصر وخیم شد. این مداخله پیامدهای جدی برای یمن و مصر داشت و هنوز هم شاهد این پیامدها هستیم برهمین اساس هرگونه مداخله در یمن باید در چارچوب عربی یا جهانی باشد».


چراغ سبز آمریکا به عربستان سعودی برای حمله به یمن/ کشتن شدن ۲۰ غیرنظامی/ انصارالله: با قدرت پاسخ می‌دهیم/ سرنگونی دو جنگنده عربستانی

9:28 شبکه تلویزیونی العربیه لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد فرماندهی مرکزی عملیات «عاصفة الحزم» (طوفان قاطعیت)، درباره نزدیک شدن شناورها به بنادر یمن هشدار داده است.

9:27 شبکه تلویزیونی العربیه لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد نیروهای مستقر در پایگاههای طرفدار علی عبدالله صالح در جنوب صنعا به صورت گروهی از این پایگاهها فرار کرده اند.

9:26 شبکه تلویزیونی العربیه لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد نیروی هوائی عربستان آسمان یمن را تحت کنترل خود گرفته است.

9:26 شبکه تلویزیونی العربیه لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد ائتلاف مخالفان سوری از « عاصفة الحزم» (طوفان قاطعیت) علیه یمن حمایت کرده اند.

9:21 شبکه تلویزیونی العربیه لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد عربستان سعودی بیش از یکصد فروند جنگنده و 150 هزار نیرو و یگانهای دریائی برای عملیات علیه یمن بکار می گیرد.

9:20 شبکه تلویزیونی العربیه لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد (عربستان سعودی) در چارچوب عملیات « عاصفة الحزم» (طوفان قاطعیت) آسمان یمن را منطقه ممنوعه اعلام کرد .

9:19 مشاور بان کی مون درباره حرکت یمن به سمت جنگ داخلی هشدار داد.به گزارش شبکه تلویزیونی بی بی سی، جمال بن عمر مشاور ویژه بان کی مون دبیر کل سازمان ملل متحد در گفتگو با این شبکه درباره اوضاع یمن گفت:« شاهد دور جدیدی از خشونت در یمن هستیم. این رویداد، یمن را تهدید می کند. این وضع سبب شده است یمن بسیار بیشتر از گذشته به جنگ داخلی نزدیک شود.»

9:17 شبکه تلویزیونی العربیه لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد جنگنده های عربستان سعود 4 فروند هواپیمای حوثی ها (یمن) و همه موشک های سام این کشور را منهدم کرده اند.

9:14 به گزار مونیتورینگ اخبار خارجی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه خبری النشره، محمد بن سلمان وزیر دفاع عربستان سعودی با حضور در ستاد عملیات «عاصفه الحزم» (طوفان قاطعیت) بر این عملیات نظارت کرده است.

9:10 شبکه تلویزیونی المنار لحظاتی پیش در خبری فوری اعلام کرد : رهبران جنبش انصار الله یمن برای پاسخ به حملات هوایی به این کشور نشستهای فشرده ای برگزار کرده اند.

9:4 شبکه تلویزیونی سی ان ان لحظاتی پیش در خبری فوری از تصمیم عربستان برای اعزام صد و پنجاه هزار نیرو به یمن خبر داد.

8:59 شبکه تلویزیونی الجزیره لحظاتی پیش در خبری فوری مدعی شد: افراد مسلح حوثی از پایگاه العند در نزدیکی عدن پس از حمله نیروهای وابسته به عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور [ مستعفی ] یمن فرار کردند.

8:56 شبکه تلویزیونی الجزیره لحظاتی پیش در خبری فوری اعلام کرد: نیروهای عبد ربه منصور رئیس جمهور [ مستعفی ]‌ یمن پایگاه العند تحت کنترل حوثی ها را در نزدیکی شهر عدن گلوله باران کردند.

8:36 به گزارش پایگاه خبری النشره، سعد الحریری رئیس جریان چهارده مارس لبنان که مورد حمایت عربستان سعودی است در واکنش به حملات تجاوزکارانه عربستانه سعودی به همراه چند کشور عربی به خاک یمن گفت: «تصمیم سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان در دخالت نظامی در یمن تصمیم حکیمانه و شجاعانه است.»وی مدعی شد: «دخالت ایران در یمن واکنش عربی را ایجاب می کند. مردم یمن از دخالت نظامی عربی علیه حوثی ها حمایت خواهند کرد.»

8:29 شبکه تلویزیونی المنار لحظاتی پیش در خبری فوری اعلام کرد :کمیته عالی انقلاب یمن از یمنی ها خواست در اعتراض به حمله هوایی عربستان و هم پیمانانش به یمن تظاهرات کنند.

8:26 شبکه تلویزیونی العالم لحظاتی پیش در خبری فوری اعلام کرد:منابع یمنی با اعلام کشته شدن دهها نفر در حمله عربستان به صنعاء خواستار کمکهای فوری پزشکی شده اند.

8:24 شبکه تلویزیونی المنار لحظاتی پیش در خبری فوری اعلام کرد : خبرنگار المنار اعلام کرد خبر خبرگزاری فرانس پرس درباره حمله به مواضع حساس جنبش انصار الله صحت ندارد.

8:23 شبکه تلویزیونی المنار لحظاتی پیش در خبری فوری اعلام کرد : آمار اولیه حمله هوایی به یمن حاکی است که 20 غیر نظامی شهید شدندو شماری نیز زخمی شده‌اند.

8:20 شبکه تلویزیونی المنار لحظاتی پیش در خبری فوری اعلام کرد : آرامش نسبی بر صنعاء پایتخت یمن پس از حملات هوایی دیشب برقرار است.

8:10 معاون رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن اعلام کرد عبد ربه منصور هادی همچنان در مقرش در شهر عدن حضور دارد و از روحیه عالی برخوردار است .محمد مارم روز پنجشنبه از دفتر منصور هادی گفت :« روحیه منصور هادی به ویژه پس از حملات هوایی بامداد امروز عربستان و برخی کشورهای دیگر علیه مواضع انصار الله بسیار خوب است ».محمد مارم افزود حملات هوایی بامداد امروز عربستان علیه مواضع حوثی ها ، مردم یمن را به ادامه جنگ علیه این گروه تشویق کرده است . به گزارش خبرگزاری رویترز از عدن ، مارم تصریح کرد حال عبد ربه منصور عادی بسیار خوب و از روحیه عالی برخوردار است و از کشورهای عرب حوزه خلیج فارس، اردن ، سودان و دیگر کشورهای منطقه که در عملیات نظامی علیه حوثی ها مشارکت داشتند ، تشکرکرده است .

8:00 شبکه تلویزیونی العربیه لحظاتی پیش در خبری فوری از ورود 30 جنگنده اماراتی برای شرکت در عملیات «عاصفة الحزم» (طوفان قاطع )علیه یمن خبر داد.

7:35 به گزارش پایگاه خبری محیط ، منابع مصری اعلام کردند کشتی های جنگی مصر آماده حرکت به طرف یمن هستند .
پایگاه ( الیمن الاخباریه) به نقل از یک منبع نظامی مصر گزارش داد کشتی های جنگی مصر برای شرکت در عملیات نظامی برضد انصار الله در یمن و تامین امنیت خلیج عدن از کانال سوئز به طرف عربستان حرکت می کنند .منبع نظامی مصر هدف اصلی از اعزام کشتی های جنگی این کشور به عربستان و استقرار آنها در خلیج عدن را جلوگیری از ارسال سلاح از خارج به گروه انصار الله اعلام کرد .

7:26 به گزارش خبرگزاری رویترز، در پی حملات هوایی عربستان سعودی و متحدانش در یمن، بهای نفت خام برنت دریای شمال بیش از سه دلار افزایش یافت و به 59ش دلار و 71 سنت در هر بشکه رسید.

7:20 پایگاه خبری ( الیمن الان) گزارش داد گفته می شود عبد الملک الحوثی رهبر گروه انصار الله در حملات هوایی بامداد امروز عربستان سعودی به مواضع این گروه در یمن کشته شده است .پایگاه خبری ( الیمن الان) اعلام کرد هواپیماهای جنگی عربستان در حملات هوایی بامداد امروز خانه عبد الملک الحوثی رهبر گروه انصار الله ( حوثی ها ) و برادرانش را هدف قرار دادند.این پایگاه خبری افزود گفته می شود عبد الملک الحوثی در این حملات کشته شده است .به گزارش پایگاه خبری محیط ، پایگاه خبری ( الیمن الان ) به نقل از شاهدان گزارش داد در پی حملات هوایی عربستان ، صدای چند انفجار مهیب از منطقه مران و اطراف خانه عبد الملک الحوثی شنیده شد .

7:18 چند کشور عربی که عضو شورای همکاری خلیج فارس نیستند و همچنین پاکستان آمادگی خود را برای شرکت در عملیات نظامی موسوم به طوفان سهمگین بر ضد انصارالله در یمن اعلام کردند.به گزارش خبرگزاری دولتی عربستان سعودی از ریاض ، به دنبال آغاز حمله نظامی کشورهای عربی عضو شورای همکاری خلیج فارس به یمن ، کشورهای اردن ، مصر ، مغرب ، سودان و همچنین پاکستان اعلام کردند خواهان شرکت در این عملیات هستند. این کشورها اعلام کرده اند در پاسخ به درخواست عربستان سعودی و کشورهای عرب خلیج فارس و درخواست مستقیم دولت یمن تصمیم دارند در این عملیات شرکت کنند.

۷:۱۵ تصاویر منتشر شده خبر از پایان حمله هوایی سعودی‌ها به یمن می دهند. تصاویر منتشر شده از صنعا نشان از آرامی فضای این شهر پس از حمله می‌دهد.

6:59 شبکه تلویزیونی العربیه لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد : شاهزاده محمد بن نایف ولی ولیعهد عربستان واشنگتن را به حمایت از عملیات نظامی علیه یمن متقاعد کرده است.

6:58 شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد : صالح الصماد رییس شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که برای واکنش به تجاوز نظامی عربستان به یمن همه گزینه ها وجود دارد.

6:52 شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد : ارتش یمن در مرز با عربستان به حال آماده باش درآمد.

۶:۴۸ جنگنده های سعودی منطقه حی النصر در شمال صنعا را هدف قرار داده اند. در این حمله ده ها غیر نظامی کشته و گزارش ها از وجود کودکان حکایت میکند.

6:42 به گزارش خبرگزاری رویترز، کاخ سفید اعلام کرد آمریکا با عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور (مستعفی) یمن و شرکای منطقه ای واشنگتن در تماس نزدیک بوده است.

۶:۴۰ محمد البخیتی یکی از فرماندهان انصار الله اعلام نمود: حرکت تجاوزکارانه  آغاز سقوط بعضی از رژیم‌ها است که در راس آن عربستان قرار دارد.

۶:۳۰ المسیره اعلام کرد : وزارت خارجه آمریکا رسما اعلام نمود، حمله عربستان با موافقت شخص اوباما بود.

۶:۲۲ تلوزیون المیسره اعلام نمود: فراخوان برای حضور پزشکان و کادر درمانی در بیمارستان‌های صنعا

۶:۰۵ : یک مقام مسئول آمریکایی در گفتگو با رویترز اعلام کرد : آمریکا از عربستان در حمله علیه یمن پشتیبانی میکند

6:00 سعد حریری دستور حمله توسط ملک سلمان را شجاعانه و حکیمانه خواند.

۵:۵۵ العربیه گزارش داد نام عملیات انجام شده توسط عربستان و کشور های حاشیه خلیج فارس علیه یمن "طوفان قاطع” است

۵:۴۹ العالم در خبری اعلام کرد نیروی هوایی ارتش یمن یکی از هواپیماهای متجاوز را مورد هدف قرار داد.

۵:۱۰ بمباران هوایی شهر صنعا توسط جنگده‌های عربستانی ادامه دارد.

۴:۵۶ سفیر عربستان در آمریکا اعلام نمود این حمله با مشارکت ده کشور که از آنها پنج کشور حاشیه خلیج فارس است، صورت می پذیرد.

- کاخ سفید با صدور بیانیه ای تاکید کرد در نبرد امروز کشورهای عربی برضد یمن نظامیان آمریکایی حضور مستقیم نخواهند داشت.

- هزاران نیروی انصارالله در مرز با عربستان مستقر شد؛ پایگاه خبری «اسپوتنیک» روسیه به نقل از منابعی در قبایل یمنی گزارش داد که هزاران نفر از اعضای جنبش انصار‌الله در استان صعده در طول مرز عربستان سعودی مستقر شده‌اند.

این خبر ساعاتی پس از حمله هوایی عربستان سعودی و چند کشور عربی دیگر به مواضع انصارالله در یمن از جمله در صنعا پایتخت یمن منتشر شد.

این منبع در انصارالله گفته است که جنبش انصارالله در حال ارزیابی احتمال  مقابله به مثل با عربستان سعودی است.

- عمان حاضر به مشارکت در تجاوز به یمن نشد؛ کشور سلطان نشین عمان مشارکت در تجاوز به یمن را نپذیرفت و حاضر نشد به ائتلاف عربی - آمریکایی علیه یمن ملحق شود.

- تعداد شهدا به ۵۰ نفر رسیده است؛ در جریان این حملات هوایی تاکنون 50 نفر از شهروندان یمنی شهید شده‌اند.

در حال بروز رسانی ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 437
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 56
  • مسلم ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    به یاری خدا تمام سکوهای نفتی کشورهای متجاوز به آتش کشیده خواهد شد و با فرود موشک های انصارالله به قطر و امارات و مصر و عربستان حکومت های مستبد این کشورها نابود خواهند شد .
  • ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    1 0
    ایران باید به حمایت یمن بشتابد یمن به شدت نیازمند ایران است درود بر رزمندگان خدا
  • مصطفوی ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    بهترین فرصت است برای جبهه ی مقاومت برای درهم شکستن سلفی گری و تکفیر با نابودی سعودی ها ان شا الله
  • ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    اوني كه ميكفت عربستان بلوف ميزنه كجاست ؟
  • ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    یمن هم کشتی های نفتکش کشورهای عربی، نزدیک دریای سرخ یا خلیج عدن رو بزنه. کارشون تمومه
  • ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    عربستان کاری نمیتئواند بکند بزنید پدرش را بیاورید.
  • ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    مجموعه ای از جنگ های بیهوده و برادر کشی ایران و عراق جنگ های داخلی لبنان سوریه عراق یمن البته مسبب اصلی همین شش نخاله حاشیه خلیج فارس هستند
  • ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    ایران یه فروند هواپیمای مسافربری حامل کمک های پزشکی بفرسته سمت صنعا. اگه زدنش که به ایران اعلام جنگ دادن اگه نزدنش که منطقه پرواز ممنوعشون بی اعتبار میشه و نیروهای انصارالله روحیه میگیرن.
  • ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    چرا اینقدر از العربیه دروغگو خبر میذارید؟!!این شبکه جیره خور سعودیه
  • ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    آقايان وزارت امورخارجه آنقدر سياست لبخند را درپيش گرفتند تا پاكستان هم براي كشتن شيعيان شير شد خدا لعنت كند دشمنان شيعيان اميرالمؤمنين را من كه ديگه دارم خسته ميشم پس كي بايد يك ضربه شصت به اين فرزندان ابوسفيان وارد كنيم
  • ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    1 0
    خودت حاظری تو اون هواپیما بشینی ریسک کنی ؟
  • علی ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    سلام . حمایت از حوثی ها لازم و واجب است . با تمام قوا در این لحظه تاریخی به داد حوثی های عزیز برسیم که حتی لحظه درنگ سخت است . ابتدا 50 موشک به ریاض زده شود . تا سعودی ها کثیف دست از حماقت بر دارند و دیگر جنگ را تا تسخیر مکه ادامه دهیم. ان شاا..... .امروز روز محو نمودن وهابیت است. امروز روز محو نمودن اسراییل است. لحظه ای درنگ جایز نیست.
  • ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    یمن نمیتونه جواب این هشت کشور رو بده به این عربا نمیخوره مرد جنگ باشن فقظ جنگجویان ایران رو کم داره تا یکی یکی شون رو دود کنه بره هوا
  • ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    ایران باید موشک بده به یمن همه حمایت کرده هم موشکاشو تست میکنه باید مستشارای سپاه هم سریع برن یمن
  • ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    ايران به نشانه اعتراض به امريكا بايد مذاكرات هسته اى را موقتا ترك كند
  • yaser ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    این بهترین فرصت برای ماست که از طریق متحدانمون و نه مستقیم پالایشگاههای عربستان رو نابود کنیم تا قیمت نفت دوباره به جای خودش برگرده ،در حق من ظلم شده من باید مشاور جنگ میشدم :)
  • yaser ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    مسافراش کدوم بیچاره باید باشن؟ خودت حاضری سوار اون هواپیما شی؟
  • اکبر ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    ایران باید ریاض را با خاک یکسان کند
  • ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    ايران به نشانه اعتراض به امريكا بايد مذاكرات هسته اى را موقتا ترك كند
  • ای لشگر صاحب زمان آماده باش ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    اگر ام القرای جهان اسلام ،ایران کاری نکنه جواب خدا را نمی تونیم بدیم. آقا جان سید علی التماس می کنم فرمان بده خون ما در رگهامون خشک شداز خشم.
  • ناشناس ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    آمریکا و نوکران منطقه ای آن از جمله عربستان هیچ غلطی نمیتوانند بکنند و انشاءالله حزب الله پیروز است .
  • مهدی ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    آقا من اعصابم خرابه این عربستان و کشورهای عربی انگار ایران رو زدن چونکه جنگ نیابتی است اگه نتونیم ضرب شستی بهشون نشون بدیم وضعیت انصارالله و زحمات چندساله که انجام شده از بین میره البته دخالت نظامی مستقیم نه ولی کمک تسلیحاتی فوری ویا کاری کنه که به یک هواپیما یا کشتی ایرانی شلیک بشه و اون رو بخواییم پاسخ بدیم یا شلیک موشک از نقطه ای غیر از ایران به عربستان
  • حاتمی ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    یکی به سودان بگه آخه خودشیرین تو رو چه به این کارا ،دلارای نفتی چیکار نمیکنه،سودان نمک نشناس!!!!
  • ایران ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    ایران باید ا انصار الله پشتیبانی نظامی کنه ولینگرانم هیچ واکنشی ا ایران نبینیم عربستان یمن اشغال کنه بعد بیا درسش کن مثل همون بحرین دیگه ایران اگه بخواد معامله کنه یمن با عراق و سوریه پرونده هسته ایی اشتباه استراتژیک ولی ب شیر مردان یمنی ایمان دارم خداوند پشتو پناهشون اینا بهترین یاوران مهدی موعودن
  • حاتمی ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    یکی به سودان بگه آخه خودشیرین تو رو چه به این کارا ،دلارای نفتی چیکار نمیکنه،سودان نمک نشناس!!!!
  • ای لشگر صاحب زمان آماده باش ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    اگر ام القرای جهان اسلام ،ایران کاری نکنه جواب خدا را نمی تونیم بدیم. آقا جان سید علی التماس می کنم فرمان بده خون ما در رگهامون خشک شداز خشم.
  • ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    برچسب های مشرق رو نگا برچسب ها: مشرق ، یمن ، تجاوز خدایی ادم ذهنش منحرف میشه =))
  • رهگذر ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    عریستان هم مثل عراقِ صدام اسمش رو به عنوان یک کشور متجاوز ثبت کرد. متجاوز تقاص پس می‌ده. (مثل آمریکا، مثل شوروی، مثل اسرائیل و مثل خیلی‌ از متجاوزهای طول تاریخ) اگر بلوف می‌زد براش بهتر بود تا اینجوری کنه.
  • مرتضیsk ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    بهترین فرصت واسه تست موشکای ایرانی توسط انصارلله یمن بزنید له لوردشون کنید آشغالای وهابی رو
  • محمد ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    آقا به سرعت با موشک های فاتح دمار از روزگار عربستان باید در بیاریم ، شل بگیریم قافله رو باختیم باید سعودی بهای خوشمزگی هاش رو بچشه ، انشاء الله سعودی نابود خواهد شد.
  • yaser ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    1 0
    کاش به جای واژه تسخیر میگفتی آزادسازی مکه
  • ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    تو دیگه خیلی اعصابت خرابه شصت درسته موئمن =))
  • ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    یمن موشک اسکاد نداره بزنه ریاض همشونو دود کنه؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    هر کی بوده دمش گرم
  • ehsan ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    باو توهم نزنید! اسمون یمن دسته عربستانه الان! پاکستان - عربستان - بحرین - امارات - قطر - اردن - سودان - مغرب - مصر 1 گروه با این کشور ها میتونه بجنگه بنظرتون؟!؟!؟!؟!؟!؟
  • حاجوی ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    اینهم یکی دیگر از سیاستهای دول خارجی برای کشتار مسلمانان بدست یکدیگر است .
  • ehsan ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    الان دقیقا چه ربطی داشت به حزب الله؟!؟! هی...
  • محمدرضا ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    عربستان از پیروزی انصارالله به شدت ناراحته و به همین دلیل دست به این حمله زد و امریکا هم داره از عربستان حمایت می کنه. از دید خودم دارم میگم که چقدر زشت و بد هست که در این شرایط حساس، مایی که همیشه پرچمدار مبارزه با استکبار بودیم الان در حال مذاکره با امریکا هستیم...
  • ehsan ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    باشه حتما!! خخخخخ
  • ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    یاسر جان باهات موافقم ... در حق من هم ظلم شده ... خدا میدونه زمانی که کلاس دوم دبیرستان بودم دوتا روزنامه اشتراک داشتم ، از بس که به سیاست خارجی علاقه داشتم .... الان 24 سالمه و فکر میکنم در حق من هم ظلم شده ... یاد جمله سناتور آمریکایی افتادم که گفت اطلاعات ایرانیها به اندازه سناتورهای کشورهای آمریکاست و قابل مقایسه با شهروندان آمریکایی نیست!
  • علی ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    خونم به جوش اومده . دو راه حل داریم . یکی مستقیم ایران وارد بشه. که خوب نیست. راه حل دوم که باید انجام بشه و اقتدار یمن همانند حزب ا... برای همیشه اثبات گردد که امروز نتانیاهو و اسراییل کثیف جرات رویارویی با حزب ا... را ندارد. اگر یک سرباز حزب ا... کشته بشه . چندین سرباز اسراییلی کشته می شود. باید یمین و انصار ا... یمن این اقتدار را در همین یکی دو روز به دست اورد. ابتدا با موشک پالایشگاهها ی کویت. و عربستان و قطر و مناطق حساس و فرودگاههای انان موشک باران بشه که .... چاههای نفت عربستان و ........ را موشک باران کند که تا ماهها کسی نتواند انها را خاموش کند. ان شاا.... این کار انجام شود تا ظهر امروز و تا چند روز اینده جنگ با اقتدار یمین و انصار به پایان می رسد . اما قیمت نفت تا 500 دلار بالا می رود . امروز روز هلاکت ال سعود است . به خدا با چند موشک می توان کویت را فلج کرد . با چند موشک می توان قطر و عربستان را فلج کرد . اگر امروز این کار نشه و بگوییم می زنیم و می زنیم هیچ به درد نمی خوره . امروز روز از بین بردن ال سعود و ازبین بردن این پادشاهان و حکومت های کثیف امریکایی .انگلیسی .اسراییلی است. ایران باید هرچه زودتر به انان بگوید مناطق حساس و پالایشگاهها و چاههای نفت و گاز و تمامی کارخانه جات این کشورها مورد هجوم قرار بگیرد . این را باید به انصار گفت و اگر ندارند . بایستی هرچه زودتر در اختیار انان قرار گیرد.
  • ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    بچه ها این حمله عربستان بهترین فرصت برای افزایش سریع قیمت نفته ولی احتمال میدم فکر اونجاش رو هم کرده باشن این یهودیها
  • پسر ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    عربستان مگه چقدر توله وهابی داره که الان 150هزار قلادش بفرست یمن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مرگ بر آل نحوس نجوس
  • ناشناس ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    یادمان نرود که عربستان رابطه خیلی صمیمی با پاکستان اتمی داره. یکی از مسولان پاکستانی در خبرهای ضد و نقیض میگه تنها راه یمن این هست که موافقان عبدالله صالح که عمده آنها اهل سنت وفادار به او هستند از شهرهایی که حوثی ها در آن حضور دارند بیرون بروند!! تا بمب اتمی رو بر حوثی ها............؟ پاکستان؟؟؟ از همین سودانی که پر پر می زنه باید تحرکاتش را زیر نظر گرفت!! آره از همین سودان! هر چه بمب اتمی که توی منطقه اشاعه میشود توسط پاکستان است!!!
  • ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    مشرق هم خبر نداره هر چی عملیات روانی رسانه های مزدور عربی است را منتشر می کند حوثی ها انسانهای آزاده ای هستند که جواب آل سقوط و مزدورانش خصوصا مصر و سودان را خواهند داد این عمر البشیر چه خود فروخته ای است
  • ناشناس ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    زنگ خطر برای وهابیت و آل سعود به صدا در آمده و انشاءالله نابودی این رژیم نحس نزدیک است .
  • حاتمی ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    عزیزیان در مکتب تشیع شکست معنی نداره،اگر مجموعه انصارالله توانسته باشه بخوبی رهنمود های دوستان واقعی خودش رو پیاده بکنه مطمئن باشید چیزی جز سرافکندگی برای شورای بی خاصیت و مزدورانی چون پاکستان و سودان و....وجود نخواهد داشت. در صحنه رزم انصارالله با اتخاذ دفاع جزیره ای در هر نقطه این کشور البته با پشتیبانی مردم این کشور انشاالله به امیدخدا صدمات زیادی رو به اونها وارد خواهد کرد،در صورت همه زمینی بالاخره نوبتی هم که باشه اینبار برادران عزیز شیعه یمنی هستند که تانک های آبرامز را پاره پاره می کنن و اف ۱۵ آمریکایی ها رو تو آسمان ملک بحق تشیع منهدم می کنن،کجاست،خواهید دید که دست آخر به پیش انداختن سازمان ملل و قعطنامه با سرافکندگی یکبار دیگه رودروی جبهه مقاومت سر تعظیم فرو خواهند آورد! برادران عزیز هر جا نامی از امام حسین(ع) و اهل بیت هست حتما حقی به گردن ماست!!! درود به روح مطهر همه شهدای نهضت مستضعفین بخصوص شهدای یمن برای شادی رو بزرگ این شهدا صلوات برای پیروزی آزادگان جهان از شام تا یمن یک آیت الکرسی
  • ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    یمن اگه بتونه چند هفته مقاومت کنه و چند تا موشک به طرف کشورهای متجاوز شلیک کنه عربستان از هم می پاشه چون اینا توان جنگ فرسایشی رو ندارن.
  • محسن ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    جبهه مقاومت باید به حمایت انصار الله بشتابد ایران باید کمک تسلیحاتی و مستشار نظامی اعزام کنه بهترین فرصت برای رزمندگان اسلام است تا انتقام سیلی خوردن مادرمون فاطمه زهرا از این حرومزاده ها بگیریم
  • محمد ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    در صورت حمله زمینی انصار الله باید نیروهاشو بصورت چریکی هم رو آب هم رو خشکی وارد عمل کنه،همچنین مخفیانه گروههایی از انصارالله وارد عربستان و سایر کشورهایی که بهشون حمله کرده بشن و عملیان انجام بدن ،مردمش هم باید بسیج کنه
  • ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    حق با شماست برتری هوایی با سعودی هست ولی دو ضعف بسیار مهم سعودی که نتیجه جنگ رو اون تعیین می کنه: 1- موشک باران عربستان به معنی شکست عربستان و فرار تمام شاهزادهای اون و تخلیه کشور است 2- اصولا عربستان فاقد نیروی زمینی هست در حالی که انصارالله حدقل 30 سال سابقه مبارزه چریکی داره. به نظرم با بمباران شدید سکوهای نفتی عربستان باید در تاریخ دنبال کلمه سعودی گشت. با تشکر.
  • ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    اخه چرا سایتتون با انتشار اخبار دروغ شبکه صهیونیستی العبریه لجن مال مکنید الان وقت انتقام سخت از وهابی های سعودی است وایران باید قاطعانه حمایت کنه ودر اولین گام حوثی ها باید پالایشگاههای این اشغالهای سعودی را به آتش بکشند
  • ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    باید به سید یمانی کمک کنیم.
  • احمدی ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    یا مهدی مددی کن نکند امتحان جرقه ظهور باشد ایران باید با تمام قدرت کمکهای موشکی به یمن کند چند موشک اگر به سوی ریاض شلیک شود انها دست از تجاوز بر می دارند جرعت مساوی با ظهور
  • ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    متوهم تو هستی که اخبار شبکه های عربستان و قطر و باور میکنی..و مهمتر از همه باز متوهم تو هستی که فکر میکنی عربستان و این چندتا کشور بی در و پیکر با داشتن تجهیزات نظامی میتونن پیروز بشن.داشتن جنگنده به خودی خود نمیتونه متضمن پیروزی باشه این کشورها از لحاظ نیروی انسانی با دانش فقیر هستن.بعبارتی این هاتجهیزات دارن اما مغز استفاده از این تجهیزات رو ندارن
  • ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    احسان جان ، ایران اگه سربازهایی مثل تو داشت الان انگلیسی ها باید بهمون دستور میدادند
  • ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    یمنی ها را عرب ندانید انها عرب نیستند عربی حرف می زند اما عرب نیستند انها نوادگان ائمه هدی و نوادگان ایرانیان هستند.انها بنا الاحرار هستند
  • ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    چشم رئیس اگه دیگه امری نیس ما بریم واسه اجرا =))
  • نجیب ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    اعتقاد دارین..!!!؟؟؟؟؟؟ خدا با ماست... عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد... شروع فروپاشی عربستان و سایر پادشاهان عرب....
  • ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    احسان جان بالا هم یه نظر ضد انصارالله دادی ... احساس میکنم اصالت قطری یا بحرینی داری که انقدر از وهابیها دفاع میکنی ... بهت مشکوکم ...
  • سحر ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    دیروز همکارم داشت ازم می پرسید به نظرت اگه عربها به یمن حمله کنند ایران از یمن حمایت می کنه یا اینکه سکوت می کنه؟ من با اطمینان گفتم قطعا از اون ها حمایت می کنه. باید از قبل فکرش رو می کردیم. حالا هم تحت کنترل بودن آسمان و آب های یمن هیچ دلیل موجهی برای رها کردن اونا نیست.
  • ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    دلم واسه ایران خیلی میسوزه مثه خدا همیشه تنهاست....
  • دهن عربستان سرویسه ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    انصار الله پاش بیافته از حزب الله لبنانم جیگردار ترن/ این سعودیا قبلا هم به حوثیا حمله کردن ، تهش حوثیا جنگ دست گرفتن و وارد خاک عربستانم شدن / مشرق عیدیه کامنت منو بذار/به اسمشم گیر نده
  • ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    واقعا ملت جوگیری داریم.ما چمون به یمن که بهش موشک بدیم.به جای با خاک یکسان کردن کشورها به فکرآبادکردن کشورمون باشیم
  • ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    نژاد ابوسفیان و دار و دسته اش به خون شیعه تشنه اند ... بعید هم نیست این وهابیها از بمب اتم استفاده کنند ... آخرالزمانه و هزارجور حادثه!
  • علی ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    ای کاش یمن موشکای اسکاد و ..... را داشته باشه . ای کاش تا حالا بهش رسانده باشند و. ای کاش بهش می رساندند. اگر ندارد سریع باید پیشرفته ترین موشکه ها به دست انها برسه . ضد هوایی دقیق باید به دست انها برسد . سوریه . عراق . لبنان(حزب ا... لبنان) ..... شیعیان عربستان اکنون به پا خیزید. باید تا کنون به دست شما تسلیحات رسیده باشد. با تمام قوا موشک های خود را بر سر دشمنان شامل قطر و عربستان و کویت فرود اورید ....... فردا دور است. ایران باید مذاکرات به نشانه اعتراض ترک کند . امروز روز بزرگ به درک واصل شدن وهابی های سعودی .قطری .کویتی است.
  • ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    از مشرق خواهش می کنم یه تست حوش برای ورود به سایتش بزاره این بنده خدا احسان ....
  • ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    ناشناس 10:24 جوجه رو آخر پاییز میشمارند. مگه آغاز جنگ کار سختیه؟ هر کی میتونه یه تیر در کنه! اونی که مرد جنگ باشه برنده است
  • حسین از دزفول ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    من حاضرم
  • ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    چرا نکند؟! اتفاقا خدا کنه
  • علی ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    برادر ما به فکر اباد کردن کشور خودمان هستیم. خودمان هم مشکل داریم. اما نتانیاهو کثیف گفته نباید این مثلث حزب ا.... ایران .انصار ا.... تشکیل بشه . زیرا عربستان و وهابیت و اسراییل فلج می شه. اگر امروز انصار ا... یمن خدای نکرده ضعیف بشه پیروزی بزرگی نصیب حال صهیونیسم می شه . باید به ابتدا در این برهه تاریخ یمی و انصار... پیروز شوند. و تو بدان من هم دوست دارم کشور خودم همه مشکلات حل بشوند. اما امروز اگر یمن پیروز بشه .سبب می شود مشکلات درونی کشور من هم به راحتی حل بشه.
  • امین ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    آقا به وقتش فرمان میده
  • جلیل ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    سلام از همین جا اعلام میکنم تا زمانی رژیم کافر آل سعود بر قبله مسلمین مسلط است رفتن به حج عمره حرام است وتقویت حکومت ظلم است
  • ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    یادم میاد چند سال پیش رهبر معظم انقلاب درباره عواقب حمله به ایران و... با استناد به یکی از آیات قرآن میفرمودن (نقل به مضمون) که اگر ما آغازگر حمله باشیم ممکنه پیروز شیم یا شکست بخوریم، اما اگه قوم حق مورد تجاوز قرار بگیرند طبق سنتهای الهی خدا به به اونها نصرت میده. یک دور در بیداری های اسلامی تلاش کردن تا سقوط سلسله وار سران منافق کشورهای عربی رو ناکام بذارن، این باعث شد بعضی شون قصر در برن، اما الان که چهره واقعی شون را رو کردن، دیگه نه میتونن با عملیات روانی مردم رو همچنان با خودشون موافق کنن، نه میتونن از سقوط خودشون جلوگیری کنن. حالا حکومت عربستان طبق روایات به ماه و هفته و روز میکشه
  • حسین ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    فرصتی است تا زیر ساختهای عربستان نطیر سکو های نفتی و منابع آب آشامیدنی هرف قرار گیرد
  • ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    حاضری تورو زدم بعدی ...
  • م.س ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    سودان شمالی شرکت کرده نه سودان جنوبی سودان شمالی دست پرورده ی اسرائیل هستش
  • شلغم فروش ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    کاش اسلحه هایی که بتونه معادله رو به هم بزنه به دستشون برسه. از اونایی که که حداقل سه چهار تا جنگنده رو از اون بالا بندازه پایین.
  • ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    حاج قاسم.....
  • معترض ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    یعنی اگه این دوستمون فرمانده ای چیزی میشد دو روزه همه رو به باد میداد با این ایده هاش!!! ایده ات تو حلقم!!
  • ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    عربستان تنهایی بلوف میزد ولی الان چندتا کشور دیگه دارن کمک میدن
  • كامران ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    منم حاضرم
  • ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    بهترین فرصت تا یه گوش مالی به این وهابی های نجس بدیم
  • مجید ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    این آقا فکر کرده هم مرجع تقلیده و هم فرمانده کل قوا و هم فرمانده سپاه و ارتش و هم فرمانده عملیاتی که داره انجام میده!!!!!
  • ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    دوره بمب اتم تموم شده ، اگه بحث شجاعت و قدرت لجیستکی هست فکر کنم اسرائیل از همه این اعراب پیشتر باشه بخصوص از پاکستان زوار در رفته ولی در مقابل حزب الله فکر اتمی هم نمی کنه ، پاکستان که خودش بی وجودتر از این حرفها هست ، پس شما هم تکرار نکن. تنها راه اینکه اگه بمباران ادامه پیدا کرد کافی سکوهای نفتی عربستان رو زد اون وقت هم قیمت نفت بالا می ره و هم جنگ دیگه برای همیشه تموم میشه.
  • مصطفی ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    برادران ارام باشید،سرداران سپاه الله میدانند کی و در چه مواقعی واکنشی نشون بدن که دشمنان رو سرگیجه کنند،به یاری خدا و اهل بیت دشمنان پاسخ این کارشان را خواهند گرفت،به خدا توکل کنید و صبر پیشه کنید،شمشیرمان رو به موقع بر فرق سر دشمنان اهل بیت فرود خواهیم اورد
  • جمشید ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    الهم عجل لولیک الفرج دوستان ,روباه از سواراخش بیرون آمد این بزرگترین پیروزی برای شیران خداست بدانید این روباه هوس طهمه کرده دیگر سوراخش راگم کرده راه باز گشت نداره درود بر نیروهای حزب الله به پیش که وقت فتح نزدیک است سلمان خان فریب خوردی مبارکت باشه
  • حسن ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    منتظر موضع محکم آقای وزیر خارجه هستیم و گرنه حیف از رأیی که به آقای دکتر روحانی دادیم
  • ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    من حاظرم توی اون هواپیما باشم.
  • ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    این اظهار سفیر عربستان در دامن شیطان بزرگ آمریکا و اخذ رضایت و حمایت آمریکا در تجاوز به یمن ، آدم را یاد چراغ سبز آمریکا در حمله صدام با چراغ سبز آمریکا به کویت می اندازد - آمریکا چه آسان از خونریزی منطقه بهره می برد مرگ بر آمریکا و حمایتهای نابحق آمریکا
  • ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    بابا ایول تو دیگه کی هستی.جنگ فرقه ای ؟
  • ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    منظورش جبهه ی حزب الله است که در قرآن اومده. نه فقط حزب الله لبنان.
  • ali ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    عزیزم یکم دقت کن بحرین و امارات و قطر کلا از نظر مساحت کشور و جمعیت نصف یمن هم نیستن فقط مصر و عربستان و اردن مهم هستند که این ها هم هیچ غلطی نمیتوانند بکنند مثلا مصر خودش موشکل داخلی داره و این کار برای وجهه داخلی السیسی خیلی بده و کافی ایران داخل مصر را تحریک کنه و.... در ضمن جنگ به تعداد کشورهای حمایت کننده نیست توی 8 سال جنگ تحمیلی این بهت ثابت نشد!!!
  • ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
  • ناشناس ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    احسان عزیزم منظور از حزب الله همان انصارالله است ملا لغتی نباش !
  • ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    شما از جنگ نیابتی هیچی نمیفهمید ... آمریکا به واسطه نایبان خودش داره دنیا رو میچرخونه بدون اینکه خودش مداخله مستقیم انجام بده
  • شناس ناشناس ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    یادم میاد تو برنامه راز شبکه4 یکی از بزرگان حوثی ها حضور داشت و از ایران طلب حمایت تسلیحاتی و نظامی می کرد...امیدوارم در این مدت تسلیحات و حمایتهای کافی از این گروه شده باشه تا پاسخ همه جنایتها و خونهایی که سعودی ها از ایرانی ها ریخته اند گرفته بشه...
  • نور ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    خداوند آل کثیف سعودی را نابود فرماید.منتظر فرمان سیدعلی خواهیم ماند.
  • ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    دقت کنید سودان شمالی وارد چنگ شده نه سودان جنوبی . سودانی جنوبی با ایران متحده
  • ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    من از بحرین بیشتر از عربستان متنفرم .... نیم وجبی دم درآورده برام ... کشوری که نیروهای امنیتی اش رو از پاکستان وارد میکنه اومده در جنگ به اصطلاح یمن مشارکت کرده !
  • ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    جالبه همه رسانه ها دارند میگن این جنگ در حقیقت جنگ عربستان با ایرانه ولی دولت محترم ما اصلا واکنشی به این اتفاقات نشون میده
  • داود 888888888888888 ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    العبریه العبریه العبریه
  • صمد ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    شرم بر این کشورها. ای بزدل ها به جای اینکه علیه اسراییل متحد شوید به یمن تنها هجوم مبرید
  • ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    خدا یاور مسلمان های بر حق یمن است .به امید نابودی عربستان و حامیان آن
  • ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    اولن که ایران همین الان باید مذاکرات را تا اطلاع ثانوی قطع کند دومن هرگونه سازش و مذاکره با عربستان و... خیانت به اسلام و مسلمین و امام زمان است سومن سریعا باید کشتیها و هواپیماهای حامل کمکهای بشر دوستانه به یمن ارسال شود چهارمن باید تمام موشکهای ایران روی تل آویو و حیفا و بنادر و چاههای نفت اعراب قفل شود پنجمن تمهیداتی بیاندیشید که جوانان انقلابی ایران راهی برای رسیدن به یاری انصار الله داشته باشند سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن
  • ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    هه اینا یه بهونه است تا آمریکا و هم کاسه هاش از مذاکره دست بکشن. یعنی افتادن تو یه دامی که خودشون بافتن میخوان ایرآنببهشون بهونه بدن بعد همه کاسه کوزه ها رو سر ایران بشکنند. به نظر من نباید مسائل مذاکره رو با یمن قاطی کرد یعنی باید جبهه های متفاوت رو داشته باشیم و هم مذاکرات رو برنده بشیم که قطعیه و عم به یمن کمک کنیم مرگ بر جمله دشمنان اسلام
  • عباس ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    قیام یمانی الهم عجل لولیک الفرج
  • ابراهیم تبریز ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    با توجه به همسایگی عمان و یمن، بهترین راه تجهیز انصارالله از طریق عمان هستش
  • ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    خخخ دانشمند این کارش بدتر از بلوف زدنش است اگر بلوف میزد بهتر از این خریت بود اگر درگیریهای مرزی شروع شود و بی ثبات شود مرزها سعودی ها به پایان جهنمی خود نزدیک خواهند شد
  • ابراهیم تبریز ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    با توجه به همسایگی عمان و یمن، بهترین راه تجهیز انصارالله از طریق عمان هستش
  • امیر ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    احان جان خدا را شکر ایرانی های بودند تا بجنگند و الان تو بخندی
  • ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    حرف زیادی میزنی احسان معلومه کلا تو بحث نظامی شوتِ شوتی
  • ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    خب به همان شکل که عربها نفر برای جنگ ندارند، یمن هم استثناء نیست!
  • اهوازی ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    عربستان و متحدانش اگر وارد خاک یمن بشوند وارد باتلاق شده اند.باید به جنبش انصار الله موشک زمین به زمین و پدافند ضد هوایی و وآموزش های لازم رو داد.همچنین این جنبش باید در داخل عربستان دست به عملیات هایی مانند بمب گذاری و حذف آل سعود بپردازد.
  • ehsan ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    همین قطر و بحرین و امارات نیروی هواییشون به تنهایی میتونه داعش رو توی 1 نهایتا 2 روز به اک سیاه بنشونه! درسته کوچیکن ولی حداقل نیروی هواییشون از ما قوی تره!! هیچ گروهی نمیتونه یک کشور رو به طور کامل دستش بگیره مگر اینکه مردم اون کشور بخوان! کل شیعیان 1 سوم جمعیت یمن رو تشکیل میدن! اگر اون دو سوم علیه حوثی ها نجنگ جای تعجب داره!! نهایتا خیلی دووم بیارن حوثی ها 2 نهایتا 3 هفتس...
  • ایمان از گچساران ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    مرگ بر آل سعود
  • علی رضا ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    ... یقین دارم فرصتی که دنبالش بودیم ف فراهم شده ...
  • ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    من هم حاضرم باشم ... من عاشق مبارزه با صهیونیستها هستم
  • ناشناس ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    خاک تو سر سودان شمالی.
  • ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    مگه تو عاشورا 30هزار نفر به 72نفر نبود اینم مثل اون
  • 007 ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    باید مواظب بود یمن ممکن است کا دست ایران بدهد و ایران رو قیچی کنن هر چند در هر صورت می خوان کلیه کشور ها رو در خاور میانه وارد جنگ کنن که عربستان هم داره کم کم وارد میشه
  • ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    یمن کشور فقیریه و تجهیزات نظامی زیادی ندارن این بنده های خدا ... اونوقت شما میگی نیروهای چریکی باید وارد آب و خشکی بشن ... عزیز من انصارالله تازه کاره و هنوز تا رسیدن در حد حزب الله خیلی فاصله داره ... امیدوارم مردم یمن سختی زیادی نبینن
  • ناشناس ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    کدوم سودان مسیحی است؟؟؟
  • ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    مشرق جان ... بارها گفتم یه تست هوش برای ورود بذار ... بعضی ها واقعا پنالتی میزنن انگار
  • سید ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    درست هست که عمان با بقیه کشورهای عربی همراهی نکرده ولی دلیل نمیشه که طرف ایران ویمن باشه! معمولا عمان سعی میکنه که بی طرف باشه!
  • اهوازی ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    ایران برای حفظ امنیت رفت و آمد کشتی های باری و نفتکش هایش به کرانه های یمن ناوگان نظامی بفرستد.
  • ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    آقا ابراهیم با عرض سلام ، یمن از طرف شرق با عمان هم مرزه و شرق یمن به خصوص شهر مارب تحت نفوذ القاعده ست و به نوعی پایگاه وهابیها در یمن به حساب میاد .... خلیچ فارس تحت نظر ایرانه و ایران از طریق دریا خیلی بهتر میتونه کمک رسانی کنه
  • مسعود ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    منم با خودتون ببرید
  • ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    ایران باید به سرعت قاسم سلیمانی های خودش را به یمن اعزام کند، مردم و نظام ایران حامی مردم و انقلاب مردمی یمن هستند
  • ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    آزادی تو. از هفت دولت آزادی. اصلا نمیدونی چی به چیه. بشین تخمه بشکن
  • اهوازی ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    اگر قراره مصر دخالت کنه بهتره که از اخوان المسلمین حمایت و بخشی از آن مسلح شود.
  • ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    ali bood :))))))))
  • آرسلان ارکان ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    امر دیگری نیست همه شما ها همینید یه عده بی فکر که فقط به فکر دار و دسته ی خودتون هستید کاری ندارید حقیقت چیه
  • اهوازی ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    بهتره که موشک های ضد کشتی به دست جنبش انصار الله برسه تا کشتی های مزاحم رو هدف قرار بدهند.
  • ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    من با حرف شما موافقم ولی مگه شما مرجع تقلیدی که فتوا میدی ؟
  • اهوازی ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    خطوط لوله نفت و مواد سوختی و شبکه برق آل سعود باید بزودی مورد هدف قرار بگیرند.
  • آرسلان ارکان ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    از کی سند خدا به نام شده من نفهمیدم این ها رو شاه اسماعیل مسیحی بهتون گفته که سند زده
  • تکتاز ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    کاش زمان احمدی نژاد اینها حمله می کردند بعد می فهمیدن با کی طرف هستن الان هم که حمله کردند فکر کنم می دونن سران ایران فقط لبخند می زنند
  • ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    در همین ابتداء کار باید پالایشگاهها را هدف قرار داد تا این رژیم کثیف سعودی خطر را کاملا لمس کند.
  • ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    در همین ابتداء کار باید پالایشگاهها را هدف قرار داد تا این رژیم کثیف سعودی خطر را کاملا لمس کند.
  • ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    آقایون نوابغ داخلی فرض کنید همه این فیلم ها برای رسمی شدن بمب اتم عربستان باشه .....حالا که پاکستان را هم بازی داده ......دوتا شهر یمن را به سبک هیروشیما و ناکازاکی بزنه(مدل امریکایی).......حالا ملت بزدل ایران (بمب اتم بده ....اخه ....جیگر حقوق بین الممل......شکم مردم و زیرشکم مردم.....) این وسط چیکاره است؟؟؟؟؟
  • شاپرک ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    فقط کافیه سردار سلیمانی برای تعطیلات یه سر به یمن بره و چند تا عکس یادگاری هم بگیره
  • ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    واقعا" گل گفتی
  • رضا ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    من حاضرم برم
  • عباس ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    یه موشکم مال تو باید گذاش کنار
  • رضا ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    ایران باید به یمن کمک کنه ما از دولت می خواهیم که به برادران ما در یمن در مقابل صهیونیست ها کمک کنه ما ان شاالله پیروز می شیم این وعده الهی یه
  • ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    بهتره اول توافق ژنو ملغی بشه بعد نفت گرون بشه اگه همین جوری توافق بشه امریکا سریع ما رو با دو تا شکلات گول میزنه و به حقمون تو هسته ای نمیرسیم
  • ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    برادرکشی؟از کی وهابیهای کثیف و حکومتهای مزدور عرب برادر ما شدن؟
  • ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    سيد خراساني سردار خَيْبَر شكن رو به مدد سيد يماني بفرست
  • ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    ای امام خامنه ای ولایت امر مسلمین جهان حکم جهاد بده این همه سپاهی سردار عزیز و سردار نقدی امامده شهادت هستند امام حکم جهاد بده که فردا دیر هست این همه بسیج اماده شهادت هستند
  • ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    عربستان افتاد تو چاهی که حاج قاسم براش کنده بود. منتظر خبرها حیرت انگیز باشید.
  • javad711 ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    این نامردها میخوان این انقلاب یمن رو سر کوب کنند وشیعه رو خفه چون خوب میدونند که با ظهور اقا دیگه سوراخ موش هزار دیناری هم گیرشون نمیاد
  • ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    میشه به همین بهانه از خاک یمن به وهابی ها خسارات سنگین زد.
  • amin ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    سلام اگر جنبش انصارالله بتونه تاسیسات نفتی عربستان را هدف قرار بده و صادرات نفت رژیم ال سعود را متوقف کنه این پیروزی بزرگی برای یمن و کشورهای محور مقاومت اسن
  • ehsan ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    جنگ یمن اگر فرقه ای بشه وای به حال حوثی ها!! در این صورت نه به نیروی زمینی عربستان نیازه نه کشور های دیگه! فقط و فقط جنگجو های طالب پاکستان و افغانستان برای کل یمن کافیه! بهترین موقعیت بود برای حمله به یمن در استانه پایان مذاکرات هسته ای ایران... روسیه هم که تا خودشو از اوکراین بکشه بیرون و خواسته باشه دخالت کنه کلی طول میکشه و 100% جرئت نمیکنه چون باز بهونه ای میشه برای تحریم کردنش... یمن اولین کشوری هست که بعد این جنگ روی ارامش خواهد دید البته با ریشه کن کردن تمام گروه ها مسلح یمن... به نظرم حتی اگر نیاز باشه امریکا خودش حمله نظامی میکنه به یمن فقط به خاطر شاهراه نفت خاورمیانه...
  • ehsan ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    یعنی دقیقا همینو میخوان ها... تموم کشور های منطقه همینو میخوان... تا بعدش ادامه بدن تحریم و ...
  • ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    توهم زدی بدجور.
  • ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    عربستان افتاد تو چاهی که حاج قاسم براش کنده بود. منتظر خبرها حیرت انگیز باشید.
  • ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    چرا خبر سرنگونی جنگنده ها را فقط شما گذاشتید.بعد از هر حمله ی اسراییل به سوریه هم میگید چند جنگنده ی اسراییلی سقوط کرده که بعدا غلط از اب در میاد.
  • ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    درآمدهای نفتی صرف ترقه بازی مسلمین شده .............. عربستان و وهابیت قبر خودشون رو کندند................. اللهم عجل لولیک الفرج........................آمین
  • ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    اره تو شعار راحته. 10 کشور تو این عملیات شرکت دارن که ارتشهای مصر و پاکستان جز قویترین ارتشهای خاورمیانه هستند.درضمن هیچ راه دسترسی برای کمک رسانی به حوثیها وجود ندارد.
  • ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    از امام صادق(علیه السلام) نقل شده است: «یمانی از یمن با پرچم‌های سفید خروج می‌كند
  • احسان ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    منطقي باشين و پشت كامپيوترتون تو خونه تز ندين،ايران وقتشه ريش سفيدي بكنه تا انصارالله كمتر صدمه ببينن،مثل اينكه نگرفتين كه امريكا و متحدينش پشت ماجرا هستن،بايد مسئله رو با مذاكره و ميانجيگري حل كرد،بيخودي هم جو گير نشين چون ٢٠ تا كشور حمله كردن به يمن و ما در شرايطي نيستيم كه بخوايم اتش جنگو شعله ورتر بكنيم!
  • ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    این طوری هم نیست. سران این دولت ضربتی عمل نمیکنن.
  • ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    منم هستم
  • ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    روایات اهل بیت(ع) از پرچم یمانی، به عنوان پرچم جهاد مسلّحانه با دشمنان قیام‌کنندة آل محمد(ص)، مهدی موعود(ع) نام برده‌اند. رسول اعظم(ص) در حالی که یمنیان را می‌ستود چنین فرمود: «[ایشان] قومی رقیق القلب و با ایمان راسخ‌اند که «یاری‌کننده» از آنان است؛ [او] با همراهی هفتاد هزار نفر قیام می‌کند و جانشین من و جانشین وصیّ‌ام را یاری می‌کند
  • مهدی یار ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    در احادیث اخر الزمانی امده است که پس از جنگهای سخت نهایتا سید یمانی توسط مسلمانان یمن مکه و مدینه را فتح خواهند کرد و کار ال سعود را تمام می کنند. بوی تغییرات شدید در جهان به مشام میرسند گرچه بعضی در خواب هستند
  • مجاهد اسلام ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    رافضیها کارشان تمام است. ارتش متحدین اسلام با همراهی مصر، پاکستان، عربستان حمله کرده و ایران هیچ کاری نمیتواند بکند. شما ترسوهای شهامت ندارید این کامنت را چاپ کنید، فقط بلدید رجز بخوانید. منتظر فتح ایران هم باشید
  • ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    از قیام یمانی و هم پیمانی او با خراسانی می‌ترسند از لحاظ قومی و قبیله ای مردم جنوب عربستان هم تبار یمنی دارند و قلبشان با مردم یمن است
  • فان حزب الله هم الغالبون ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    دوستان توجه کنید که سال 88 که عربستان به صعده که مرکز انصاراالله اون زمان بود حمله زمینی کرد 29 پایگاه مرزی با یمن رو به طور کامل انصارالله به کنترول کامل درآورد چه برسه به اینکه الان کل یمن انقلابی شدن. عزیزان اخلاقیالت یمنیها و ایرانی ها شباهت های فراوتی داره. یمنی ها همیشه در برابر دشمن بیرونی متحد بودن. از همه مهمتر شعار اول یمنی ها لبیک یا حسین است بعد الموت لامریکا بعد الموت لاسراییل و در آخر الموت لال سعود اینها همه معنا داره
  • ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    دلم می خواد یک موشک بزنن این آل سعود کثیف رو با خاک یکی کنن که دیگه هیچی از خودشو نسل منحوسش باقی نمونه...
  • ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    ایران باید سریعا ناو جنگی به خلیج عدن بفرسته، که هم حامل پیام آشکار است هم یمن روحیه میگیره
  • علی ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    اخوانی ها دشمن شیعیان و شبیه تکفیر ها هستند با غلظت کم. نمونه انها در ترکیه و سوریه هست که با علوی ها و شیعیان در جنگند. ما در شریاط فعلی باید به طور مطلق تابع دستور ولی فقیه باشیم او بر اوضاع اطللاع کامل دارد و دستور او را حتی بر خلاف میل ما اگر باشد باید گردن نهیم شیعه واقعی کسی است که مطیع امر ولی فقیه است . نباید خودسری کنیم و احساسی باشیم. در جنگ باید با فکر و نقشه عمل کرد نه با احساس
  • عجل لوليك الفرج ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    بغض كينه ام از اين عربستان يهودي گرفته. پس كي نوبت ما ميرسه يا صاحب الزمان
  • اهوازی ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    احسان 13:52 در صورت راه افتادن جنگ فرقه ای در یمن بیشترین آسیب را همسایه آن یعنی عربستان خواهد دید.بخشی از مردم یمن در عربستان و در نواحی مرزی عربستان زندگی میکنند.خود عربستان هم ظرفیت آشوب و شورش را دارد.اگر تنگه باب المندب هم نا امن شود مصر هم ضرر خواهد کرد و کانال سوئز هم که منبع درآمد مصر است بی فایده و بلااستفاده خواهد ماند.
  • سعید ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    رشد سریع تحولات منطقه نوید جنگ جبهه مقاومت اسلامی با آمریکا رو میده عزیزان قدرت اصلی و عامل حیات آمریکا، هالیوود است که اونم رو به افول هست. باور نمیکنی صبر کن و ببین
  • امير ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    خخخخ.مجاهد آمريكايي خفه.بسي خنده نموديم از تهديدات شما.تو مواظب باش جلو فريادهاي يالثارات الحسين خودتو خيس نكني
  • ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    لعنت بر اسلام آمریکایی ناصبی داعشی آل سعود لعنت خدا و رسول بر هر چه ناصبی ملعون تف بر شرف نداشته اتان نوادگان شمر و اباسفیان
  • امیر تبریز اوغلی ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    ای بر ذاتت لعنت امریکاااااااااااااا.
  • سعید ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    فکر نکنم حوثی ها و ارتش یمن بتوانند پاسخی بدهند ... اگر به نفتکش ها حمله کنند که پای شورای امنیت میاد وسط و بضرر حوثی هاست ... فقط می ماند حملات محدود که بهترین گزینه است. فکر نکنم عربستان نیروی زمینی به یمن بفرسته ... بهتره با در رسانه ها علیه ال سعود تبلیغ بشه
  • احسان ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    آخه عربستان دزد مفت خور را چه به این غلط ها؟؟؟؟؟؟فقط کافیه تیپ 65 نوهد را پیاده کنن با پشتیبانی هوانیروز و نهاجا و پدافند هوایی اونوقت جنگ و نیروی کار آزموده را به این عرب های .......... نشون بدن.جای خالی را هر جور دوست دارین پر کنین
  • ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    ظرفیت تکمیل شد بریم
  • محمد ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    برادر عزیزم اونا تو سوریه و عراق و لبنان ضربه شصت ما رو خوردن تو یمنم وقتی رییس جمهور مورد حمایت وهابی ها رو با تیپا انداختن بیرون ضرب شصت خوردن الانم عجله نکن پاسخ انصارا.. کوبنده ست
  • فدایی اباعبدالله ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    السلام علیک یاسیدالیمانی.به امیدخداونداین جنگ شیرازه ی جریان باطل وام الفتن یعنی آل سعودوآل یهودروازدرون منهدم خواهدکردبلاشک.منتظران آماده شوید.برای پیروزی رزمندگان اسلام دریمن صلوات.اللهم صلی علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم واهلک اعدائهم.
  • ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    فاتح 110 و سیستم های زمین به هوا کمک خوبی است
  • ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    "امام حکم جهاد بده که فردا دیر هست " !!!تو دیگه چه بسیجی هستی که برای امام جامعه تعیین تکلیف میکنی؟!
  • ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    نوکران بی جیره و مواجب آمریکا از کی ارتش اسلام شده اند ؟
  • ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    این که چیزی نیست! داخل سوریه و عراق که از همه دنیا دارن باهاشون میجنگن!!
  • علی ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    سودان شمالی؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • عجل لوليك الفرج ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    بغض كينه ام از اين عربستان يهودي گرفته. پس كي نوبت ما ميرسه يا صاحب الزمان
  • ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    آمريكا بداند با اين جنايت پرونده جديدي به پروندهاي قطور جناياتش در جهان خواهد افزود و هيچ نفعي هم نصيبش نخواهد شد
  • ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    اقای یاسر فکر می کنی اگر حمله کنی همه دستها را بالا می برند و تسلیم می شوند ؟
  • یادگار دلیران تنگستان ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    من از مرز ایران با خلیج فارس از بوشهر قهرمان با شما سخن می گویم . دوستان عزیز احساساتی نشوید نگاهی دقیقبه حوادث چند سال گذشته بیانگر این موضوع جنگهای نیابتی است سوریه لبنان عراق و اراذلی به نام داعش همه برای فشار بر محور مقاومت بوده و هست امروز عملیات نهایی آزادسازی تکریت و استان صلاح الدین آغاز شد همچنین به احتمال بسیار زیاد در گفتگوهای هسته ای نتیاج به نفع ایران رقم خواهد خورد به نظر من حمله به یمن برای فشار بر ایران جهت امتیاز دادن باشه چونکه یمن دست بالا و برتر ایران در مذاکرات هم بود و نکته آخر اینکه فرمانده کل قوا و مسولین امنیتی و نظامی و استراژیستهای نظام بهتر از امثال من و شما می دونند در این شرایط چه باید کرد انصارالله هنوز بیانیه رسمی صادر نکرده در این خصوص و پاسخی نداده احتمالا دارن با کمک ایران با خونسردی برنامه ریزی می کنند پاسخی در خور بهشون بدن شرایط
  • سجاد ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    رهبرعزیز اماده شهادت درراه دین ومجاهدین انصارالله به دستورتان میباشیم خدا همراهتان مجاهدین فی سبیل الله زنده باد انصارالله یمن
  • alireza ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    واقعا هرچقدر که زمان میگذره به قدرت استراتژیک ایران بیشتر ایمان میارم ،به دوستان پیشنهاد میکنم که یه مقدار فکر داشته باشن ، یعنی چی ایران باید به عربستان حمله کنه؟؟؟؟ اگه تفکر نظامی مملکت دست امثال شما بود که تو همون جنگ عراق ایران نابود میشد میرفت ، مطمعن باشید همونطور که ایران سوریه و عراق و لبنان و فلسطین تا الان سرپا نگه داشته یمن رو هم نگه میداره... به امید پیروزی نهایی که صد البته نزدیک است
  • ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    منم میام.
  • ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    برای ولی فقیه تعییت تکلیف نکنیم.ایشان خودشان می دانند چه کنند
  • ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    مشکل شما ترس هست و هیچ چیز دیگه ، این دنیا با همه خوشی اش برای ما فوقش چند ده سال ادامه پیدا کنه و بعدش . . . چه بهتر که شهید بشیم ولی جواب شما ، مشکل از انصارالله هست که تجهیزات مدرن نظامی مثل حزب الله نداره موشک های دوربرد به نظر می رسه نداره و گرنه اسرائییل با اون همه قدرت نظامی عجیب و غریبش با متحد ابرقدرتش آمریکا جرات نداره به لبنان حمله کنه ، عربستان و اردن سگ کی باشن که بخوان به یک گروه قدرتمند نظامی حمله کنند ، اونها از ضعف نظامی دارن سود می برن و گرنه تعداد نیروهای نظامی انصارالله بیش از حزب الله هست. در ضمن این ما نیستیم که حوثی ها رو تحریک کرده باشیم بلکه غیرت حسینی خود حوثی ها هست که به پا خاسته اند.
  • محمد ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    خوشبختانه فرماندهان نظامی و اصحاب قرار کشور ما ایران مثل بعضی از عزیزانی که اینجا نظر دادن فکر نمیکنن هیچ وقت نباید دشمنان خودمونو دست کم بگیریم و ایران بسیار بعید است که بخواهد با عربستان وارد جنگ شود چون خلاف استراتجی ایران است جنگ ایران فقط با اسراییل است اما در رابطه با یمن باید عرض کنم که بنا به شواهد میدانی در طول چند ماه گذشته نشان از این است که انصار الله یمن به اندازه کافی مسلح شده اند که بتوانند بر چندین استان مسلط بشن پس در بعد تسلیحات رزم زمینی در شریط خوبی هستند اما بازهم نیاز به پشتیبانی لوجستیکی دارند واحتمالا در روزهای اینده شاهد حضور پررنگتر ناوگان نیروی راهبردی دریایی ارتش در خلیج عدن و نیز سواحل یمن خواهیم بود که احتمال میرود پشتیبانیها از این طریق صورت بگیرد در کل روزهای سختی در پیش روی یمنیها است
  • مرگ سعود ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    حالا ببینیم ایران روسیه چیکار میکنن
  • ehsan ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    طالبان نیرو هایی هستند که ارتش پاکستان هم نتونست از پسش بر بیاد و هنوز هم فعاله.... طالبان اول ساخته خود پاکستان بود بنا به دلایلی اما از کنترلش خارج شد و الان میتونم بگم از داعش هم خطرناک تره چون اصلا از مرگ نمیترسن! برای کل شبه جزیره عربستان طالبان افغانستان و پاکستان کافیه! مطمئن باش اون موقع خود امریکا و کشور های اروپایی کل یمن رو اشغال میکنن اگر تهدید ایجاد بشه علیه عربستان و اون تنگه!
  • ناشناس ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    این احسان یه تخته اش کمه !
  • ایمان ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    چرا جوش آوردی یه نفس عمیق بکش فقط کمی صبر همراه با تعقل حزب الله هم الغالبون
  • ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم یک جمله به عربستان گفته باشم: همیشه، خر بودی و الآن هم خریت کردی و این آخرین خریتت خواهد بود، به امید الله جل جلاله
  • ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    در این حمله دوست و دشمن مشخص شدند لطفن دیگر فریب اعراب از قبیل حماس و سودان و... را نخورید خسته شدیم از خنجر خوردن
  • ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    فقط پالایشگاه... چاه های نفت عربستان سرچشمه تمام جنگ ها..
  • ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    اول پالایشگاهها
  • ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    در هر حال اعزام عمره متوقف شده
  • سعید ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    اینکه وظیفه ی سپاه هستش اما اگر مردم واکنش نشون بدن و بیان تو صحنه و خشمشون رو به دشمن نشون بدن اونوقت دشمن می ترسه
  • saiid ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    دلم میخاد قلب این عربای وهابی سوسمار خورو با دندونام پاره پاره کنم.چیمیشه یمنیها بزنن تمام پالایشگاهی این اشغالارو باخاک یکسان کنن
  • ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    حمله عربستان به یمن بهترین بهانه برای قطع شاهرگ حیاتی جنگ طلبان منطقه یعنی پالایشگاههای نفت عربستان.
  • ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    حمله عربستان به یمن بهترین بهانه برای قطع شاهرگ حیاتی جنگ طلبان منطقه یعنی پالایشگاههای نفت عربستان.
  • بی نام ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    لعنت خدا بر ال سعود
  • ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    باشه تو راست میگی!!!
  • ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    منم حاضرم
  • ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    وقتی لب مرز عربستان مانور برگزار می کنن همین میشه.ایران که یمن رو به این طرف کشیده چرا علنا حمایت نمی کنه دارن منافع ما رو هدف قرار می دن
  • سعید ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    این سودان شمالی دست پرورده ی صهیونیست هاست
  • ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    اونایی که منفی می دن با محبوبشون آل سعود کثیف محشورند. مبارکتون باشه!
  • ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    بزمجه!
  • ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    مسؤلين مذاكرات بيهوده هسته اي اگر تا حالا خواب بودند با اين حمايت علني آمريكا (گرچه ما ميدانيم ريشه تمام اين جنايات خود آمريكا و صهيونيزم جهاني است) از عربستان براي كشتار مردم يمن ، بايد قاعدتا از اين خواب سنگين بيدار شوند و عبرت بگيرند و مذاكرات را تعليق كنند، مگر اينكه خود را به خواب زده باشند!!
  • محمد ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    مکرو و مکراللاه واللاه خیرالماکرین .نصرت دین خدا نصرت الاهی رو در بر داره . حمله ال سعود اولا نشانه بی خردی و دوما نشانه ضعف و ترس اونها رو نشون میده و ادم ترسو بیشتر به خودش ضربه میزنه
  • ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    خدایا بعضی انسانها چرا وجود دارند؟
  • ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    عربستان مغز نداره که تو هپروت سیر می کنه! بدبخت نمی فهمه چه کار می کنه! دم تکون می ده برای اربابش. حیف سگ که به این وهابیا بگیم! جفاست در حق این حیوان
  • ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    این عربای عربستان اصلا حال ندارن تکون بخورن! ی فوت کنی مردن!
  • ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    برادر کشی؟! شاید شما با این تکفیری ها برادر باشی ولی ما نیستیم
  • ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    الحمدلله که شما تئوریسین نظامی یا وزیر جنگ نیستی. الحمدلله!
  • سحر ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    دوستانی که عصبانی هستن حق دارن ولی راه چاره حمله به عربستان نیست. همون طور که در جریان ظهور داعش راه حل منطقی حمله به موصل نبود. مدتی طول کشید تا نیروهای عراقی خودشون رو جمع و جور کردن و تونستن به مرحله ای برسن که الان هستن ولی نتیجه کارشون شیرین بود. الانم من کاملا طرفدار حمایت از مردم یمنم ولی راه این حمایت الزاما حمله به عربستان نیست. فراموش نکنیم که در نهایت تمام ملت های منطقه روزی کنار ملت ما می ایستن و اون روزم زیاد دور نیست. اینا آخرین تلاش های کشورهای عربی هست و باید بهشون حق داد تمام نیروهاشون رو جمع کنن که آخرین تیر ترکششون رو بزنن. ولی ما نباید کاری کنیم به مردم منطقه صدمه ای وارد شه.
  • دکتر امین ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    ببند دهنتو موش کثیف وهابی دلار نفتی نبود تا الان شماها هفت کفن پوسونده بودید. کافیه یادت بیاری فقط یه نیروی حزب الله ما ارتش اسرائیل رو فلج کرد. شماها که دیگه عددی نیستید عیاش ها. به فضل خدا میفرستیمتون پیش جدتون ابوسفیان.
  • ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    سودان شمالی
  • ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    هیچکار. ایران داره عراق و سوریه رو جمع می کنه. روسیه هم مشغول اوکراینه. جفتشون هم تحریمن!
  • احسان ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    من به اون معاند اسلام که اسمشو گذاشته مجاهد اسلام میگم زر نزن ملعون فتح ایران!!!!تو خوابتم نمیبینی
  • ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    بله کشور دوست و برادر سابق.
  • ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    خدا لعنت کنه عربستان رو که محور شرارت توی منطقه است اگر نبود منطقه آرومی داشتیم
  • ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    برو بابا تحریم تحریم تحریم ehsan بهتره فقط به شکم فکر نکنی چیزای مهم تریم هست مثل دین مثل شرافت و غیرت ! اینجا بحث اسلامه شیعیان یمنو تنها بذاریم فقط به خاطر اینکه بیشتر تحریم نشیم اونا کشته بشن و ما فقط به فکر خودمون باشیم !؟ لعنت به آمریکا و عربستان و اسرائیل
  • علی از تنکابن ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    لعنت بر آل سعود و آل خلیفه
  • ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    از نظر استراتژیک در این جنگ بازنده نهایی عربستان است و برنده ایران. عربستان در جنگی درگیر شده که به احتمال زیاد به داخل مرزهایش کشیده خواهد شد و منابع عظیمی را از این کشور تلف خواهد کرد. اما ایران.به صورت نیابتی میجنگه و هزینه زیادی نخواهد پرداخت. باید به هوش استراتژیست های ایرانی آفرین گفت.
  • ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    جنسش خوب بوده
  • ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    احسان میشه حرف نزنی !؟ حالم از آدمای ترسو و بزدل به هم میخوره آدمایی که دشمن تا تو خونه شونم بیاد باز حرف از سازش میزنن مرد جنگ و مبارزه نیستن
  • ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    بشین بچه جان یبار گفتی دیگه حالا برو یگوشه بشین
  • ما همه عباس زینبیم ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    از الان بشین جوجه هارو بشمار وقتی به آخریش رسیدی عربستان سعودی باقی نخواهد ماند . وقتی به آخریش رسیدی میبینی عربستان اسلامی به وجود آمده که دست رنج مدافعان حرم و آذادگان مکتب عباسی هستش.
  • جا ماندند جا نمانیم ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    نفتکش ها رو نباید زد چون سازمان ملل وارد میشه، فقط و فقط سکوهای نفتی و پالایشگاه ها
  • ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    خفه شو وهابی کثیف طومارتونو تو عراق پیچیدیم اینجام هیچ غلطی نمیکنین سگای دست آموز صهیونیست
  • ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    ای ناکس مگه گیرت نیارم
  • ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    یه موشک کمه دیگه لاقل یه چیزی بگو بگنجه حداقل میگفتی یه نارنجک
  • ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    s......
  • سعید ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    ههه اگر شماها واقعا ارتش اسلام هستید چرا بدون اجازه ی آمریکا که دشمن آشکار اسلامه آب هم نمیخورید؟
  • ما همه عباس زینبیم ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    آقا فقط لب تر کن و بس...
  • ابوالحسن ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    ان تنصرالله ینصرکم
  • صبا ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    گـــــــور خودشو کنده عربستان با ای کار
  • ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    سودان جنوبی با ماست سودان شمالی طرف غربه مسیحی هم هستن اکثرا
  • رضا ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    لعنت خدا بر ال سعود لعنت خدا بر امریکا و اسراییل و نوکرانشان در منطقه ان شاالله همشان نابود بشن به حول قوه الهی
  • ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    اگه منابع آب عربستان رو هدف قرار بدیم پس فرقی با یزید نداریم .... حسین آقا ما مثل یزیدیان و وهابیان نامرد نیستیم... یا حسین تشنه لب
  • ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    توی سودان شمالی یهودیان زیادی زندگی میکنند که بعد از مرگ حضرت یوسف تعدادی از آنها به فلسطین اشغالی مهاجرت نکردند و با حضرت موسی همراه نشدند .... سودان شمالی بدون اجازه اسراییل یه لیوان آب هم نمیتونه بخوره ... البته شانس آوردیم که منابع نفتی سودان در کشور سودان جنوبی قرار داره و سودان جنوبی تحت سلطه سپاه قدس قرار داره
  • هومن ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    ما ان شاا... به یمن کمک می کنیم شما هم جو گیر انطباق اتفاقات ظهور نشو تا بعدا مشکل ناخواسته ایجاد نکنی
  • ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    سید یمانی .... 007 جان لطفا در مورد سید یمانی تحقیق کن تا حساب کار دستت بیاد .... ایران به لطف خداوند نابود شدنی نیست و این جبهه باطل است که ویران خواهد شد
  • مجتبی باجلانی کامیارانی ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    متاسفانه بعضی از دوستان پیام هائی را می گذارند که درآن دقت نمی شود سودان شمالی همان کشوری است که عمر البشیر رئیس جمهور آن می باشد ومتحد ایران بود که در این مدت چرخش نموده است سودان جنوبی همان سودانی است که جان گارانگ برای آن جنگید ودر سقوط بالگرد کشته شدوبعد از آن توافق شد که سودان جنوبی یا همان قسمت نفت خیز جداشود آنها مسیحی هستند وحتی زبان مادری شان عربی هم نیست ومتحد اسرائیل هستند
  • ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    اکثر جمعیت سودان شمالی رو مسیحیان و یهودیان تشکیل میدهند و نفوذ یهودیان در سودان شمالی بیشتر از ادیان دیگر است
  • هومن ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    متوجه شدم یک داعشی زاده فرزند جهاد نکاح به نام آرسلان ارکان به جای چند تا پدرش اومده این جا کامنت می ذاره مشرق تونسته دایره ی اعتماد رو اونقدر وسیع کنه که جهاد نکاح زاده ها هم بیان آزادانه کامنت بزنن
  • ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    احسنت ولی مطمئنا ایران اینکارها رو نمیکنه ... چون با اهداف دولت فعلی ما مغایرت داره
  • ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    همه قرآن را ببرید بالا ..... الهی العفو
  • هومن ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    دوست دارم ناموست دست داعش بیفته ببینم چی آباد می شه
  • رضا ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    لعنت برآل سعود خدا ریشه این وهابی های کثیفو بخشکونه بگو آمین
  • هومن ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    حرف دل ما رو زدی این ها بزدل نیستن فاحشه ی سیاسین پول بگیرن همه جا می رن همه کار می کنن
  • هومن ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    آرسلان محصول بازار مشترک ابوبکر بغدادی و ابوعمر شیشانیه چه خبر از بابات؟
  • ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    آقا احسان لحنتون زیاد جالب نبود .... طوری حرف زدید انگار ما هیچی نمیفهمیم! هرکسی یه نظری داره ... پشت همه ی فتنه ها آمریکا قرار داره ، ایران با تحریک شیعیان عربستان به بهانه زندانی کردن شیخ النمر میتونه عربستان رو به اغتشاش بکشونه ، اینجوری هم قیمت نفت میره بالا و هم عربستان درگیر انقلاب داخلی میشه
  • ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    با شورش شیعیان عربستان به بهانه زندانی کردن شیخ النمر عربستان به اغتشاش کشیده میشه ، اینجوری هم قیمت نفت میره بالا و هم عربستان درگیر انقلاب داخلی میشه
  • ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    حالاایران میشینه سقوط انصارالله روتماشامیکنه؟؟؟ حیف نیست اینهمه پیشروی حوثی ها؟ ایران بایدقبل ازآغازحمله هشدارمیدادنه بعدش... معلوم بودکه حمله خواهدشداماایران هیچی نگفت... حالامن نمیدونم هرطورهست بایدموفقیت های حوثی هاادامه داشته باشه، این خواسته من از شماجمهوری اسلامی هست. پس کی سلاح میفرستیدبه حوثی ها؟؟؟ ایران الان بایدیمن وحوثی هارو پرازسلاح کنه، تادندان مسلح بایدبشن، عربستان هم بایدیه تهدیدنظامی ببینه تاعقب بشینه... زوووووود
  • هومن ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    ehsan جون اگه عربستان به یمن مسلط بشه احتمال داره فردا نوبت تو بشه که داعش بهت مسلط بشه به ناموست فکر کن ... یه لحظه بقیه رو بذا کنار، تو چی می خوای؟
  • 313 ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    جداى از این مسائل به تركية دقت کردین زیر ابى چقدر بر علیه ما کار مى کنه امیدوارم سياستمداران ما دقت کنند قبل از اینکه دیر بشه
  • هومن ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    البته شما هم نبایست پشت کامپیوترت تز بدی دوست داری داعش خانوادگی بگیردتون؟ با مذاکره آزادشون می کنی؟ اگه دست داعش به خونوادت رسید خواهشا آتش رو شعله ور نکن مذاکره کن حداقل نه ماه باهاشون مذاکره کن اینا رو هم ول کن خشن هستن و مثل شما مودب و متفکر نیستن
  • یکی ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    باسلام خدمت مسئولین سایت مشرق لطفا توی این مطلب نظر دادن رو غیرفعال کنید. صفحه مطالب شما به اندازه کافی سنگین هست.نظرات هم قوز بالا قوز شده.
  • سهیل بشردوست ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    چقدرم حرکت مقتدرانه ای رو شروع کردن! روز اول دو تا هواپیمای ساقص شده، فکر کردن بحرینه که مثل بوفالو بریزن تو کسی کاری نکنه باید جنگ رو به داخل عربستان و مراکز نفتی عربستان بکشن یمنی ها، این گاو احمق یک نقطه ضعف بزرگ داره که به سرعت خاندان سعودی میره رو ویبره
  • ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    برادران عزیز سودان جنوبی مسیحی است و سودان شمالی رییس بیشرفش عمرالبشیر نمک به حرامه همان که دادگاه لاهه حکم توقیفش را داده منتها با ایران بهم زد و افتاد دنبال وهابیت آل سعود و حالا هم شده سگ دست آمز انان
  • yaser ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    این عربستان اول سوریه رو بهم ریخت بعد عراق حالا هم یمن،بعدی هم لابد لبنانه،همه این گستاخی ها به خاطر نفت عربستانه،نفتش رو قطع کن انگار سر مار رو قطع کردی
  • ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    به اصطلاح مجاهد اسلام ، ما هشت سال با تمام این کشورها جنگیدیم. اون موقع به اندازه ی امروز تجهیزات نداشتیم و تحریمم بودیم. بهت قول میدم حتی اگه تمام هم سنگری هاتم جمع بشن به یاری خداوند نمیتونن حتی وارد مرزهای ما بشن.
  • ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    عجب ملت سرحال و قبراقی داریم ما ، همبشه برای جنگ آماده ان ... والا
  • 123 ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    روی من هم حساب کنید
  • ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    به امید قیام سید یمانی..... یا مهدی
  • سید حسینی ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    الا فان حزب الله هم الغالبون دقت کن ! حزب الله نه حزب الشیطان
  • yaser ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    دقت کن گفتم غیر مستقیم! الان یمن این حق رو داره که پاسخ تجاوزات رو بده! پس چه بهتر که پالایشگاه هارو بزنه. فکر کردی چرا مذاکرات ایران و 5+1 اینقدر طولانی شد؟ همه اش به خاطر کاهش قیمت نفته،اگه نفت عربستان قطع بشه قیمت نفت افزایش پیدا کنه هم آقای ظریف میتونه دوباره لبخند بزنه و هم عراق داعش رو قیچی میکنه هم بشار اسد خودشو جمع میکنه،لبنان هم که جای خود دارد. تنها مشکلی که میتونه پیش بیاد دخالت مستقیم آمریکاس که در آن صورت بهترین کار برای ما سکوت و تماشای تجزیه یمنه :)
  • ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    سگ تو روحت سگ به ریشت داعشی حرامی
  • ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    مجاهد یونایتد استیتس لعنت بر دین و آیینت
  • ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    ناشناس جان ، خداوند با مردم یمن است، مردم یمن در طول تاریخ جز مظلوم ترین و فقیر ترین مردم دنیا بودند
  • ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    اونوقت اگه اینکار رو بکنی با هند جگرخوار هیچ فرقی نمیکنی ... مکتب شیعه با ابوسفیان فرق میکند آقا سعید
  • ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    کلا جا موندی
  • ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    عبارت قرآنی هم منفی داره آیا؟
  • ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    که فردا دیره؟؟؟!!!!! یعنی اقا خودشون وقت شناسی بلد نیستن؟؟!!
  • فرزاد ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    برای پیروزی شیعیان و نابودی دشمنان دعا کنیم اللهم انصرالاسلام و اهله اللهم اشغل الظالمین بالظالمین
  • ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    به جای اینکه شور حسینی بردارین فکر چاره باشید ! ما باید مداخله نظامی مستقیم تو سوریه میکردیم که نکردیم نتیجه اش رو داریم می بینیم الان !!! همینطور بحرین !!! باید از این سوسمار خور یاد بگیریم ؟؟؟؟ که راحت اِئتلاف تشکیل دادن و حمله کردن چون اسمش ائتلاف و مبارزه با تروریسم هست ! تو جامعه ی بین المل کسی کاریشون نداره !! من رو باش دارم واسه یه مشت جاهل افراطگرا (مشرق) راه حل ارائه میدم هههه
  • ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    آقایون و خانم ها یکم هیئتی تر بشینین دو سه نفر دیگه جا شن
  • هومن ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    آرسلان ، احتمالا حرف های خلاف این رو ابوبکر بغدادی در صحبت های خیلی خصوصیش به تو گفته به اسمت کرده
  • هومن ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    آرسلان، حقیقت اینه که داعش انتظار تو و امثال تو رو می کشه تا در رکابتون جهاد کنه
  • ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    "الله اکبر، الموت لأمریکا، الموت لإسرائیل، اللعنه علی الیهود، النصر للاسلام" شعار جنبش انصارالله یمن که بسیار با بصیرت و دقت گفته شده. این نکته ای هست که مسلمانان سالها ازش غافل بودن وگرنه اینهمه بلا و مصیبت سرشون نیومده بود. وقتی به هشدار قرآن توجه نمی کنیم نتیجه اش همینه: لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِّلَّذِينَ آمَنُواْ الْيَهُودَ وَالَّذِينَ أَشْرَكُواْ" مسلما يهوديان و كسانى را كه شرك ورزيده‏اند دشمن‏ترين مردم نسبت به مؤمنان خواهى يافت...
  • ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    احسان جان تو اگه تا بندرعباس هم بری نظر بدی من امروز ولت نمیکنم .... ایران فقط کافیه شیعیان عربستان رو توی عربستان ، اخوان المسلمین رو توی مصر و علویان رو در ترکیه و همچنین قطع گردشگران ایرانی توسط دولت ایران به ترکیه رو اجرا کنه ، اینا نابود هستند ... حالا حمایت مستقیم از یمن بماند ... احسان جان امثال شماها باید از سوریه درس بگیرید و درآخر اینکه منتظر کامنت بعدی ات هستم .... بیکارم و بی یار
  • ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    اردوغان بدتر از شیخک های حاشیه خلیچ فارس به خون ما ایرانیها تشنه ست ... قربون صدقه رفتن هاش هم الکیه ... چون هم برق رو از ایران وارد میکنه و هم اگه گردشگران ایرانی ترکیه رو تحریم کنن ترکیه باید کاسه گدایی بدست بگیره... در بخش پوشاک هم همینطور
  • ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    مگه مرورگرت با نفت کار میکنه ؟!!
  • فدائي الولايت ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    ايران اگه چنتا از اين موشك هاي دره پيت و برد كوتاش بده كار رياض و ال سعود تموم
  • ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    اتفاقا پاشنه آشیل آنها هم همین شعار است. چون اولا همه یهودیان که بد نیستند. همین مشرق پارسال یک مطلب مفصل در تمجید از یهودیان ارتودکس و حجاب و ایمانشان گذاشت. ثانیا: وقتی قدرت های عالم همه در دست صهیونیستهایی است که خود را یهودی می دانند، می خواهید اجازه نفس کشیدن به انصارالله داده شود؟ دشمن واقعی اسلام آل سعودند که آزادانه هر غلطی بخواهند می کنند و متاسفانه بخش عمده ای مسلمانان فریب آنها را خورده اند.
  • امین اقا ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    منو جا نزارید
  • علیرضا اهواز ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    پاکستان اگر عرضه داشت با یک میلیون سرباز کشمیر رو از هند پس میگرفت :)
  • ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    دوست عزيز شما انگار ايراني و شيعه نيستس چون غيرت و وفاداري شيعه بهت اجازه نميده ببيني يك عده ادم مفت خور بيان براي شيعيان علي خطونشون بكشن و تو اسوده بشيني و چيزي نگي عربستان شبيه بادكنك كه فقط باد باد هيچي نداره و توخالي يا لثارات الحسين
  • ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    اینجا معلوم میشه عربستان چند تا رفیق داره ایران چند تا..!!!!!!!!!
  • عمار ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    دوستان دقت کردید احادیثی که در مورد آخرالزمان گفته شده در منطقه یکی یکی داره اتفاق می افته . انشاال.. که بیاید. ولی ایران تا می تواند باید به کشور سوریه و یمن و حزب الله آموزش و اسلحه بده . خود مستقیم وارد جنگ شدن به صلاح ایران نیست زیرا اقتصاد به خطر می افتد. اگه ایران بتواند سامانه های پدافند هوایی در یمن مستقر کنه خوب می شه
  • ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    دیگه کسی نبووووود؟ صنعا یه نفر
  • رضا ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    ضمن احترام به تمامی نظریات ، باتوجه به اینکه اعتقاد دارم جنگ نه جنگ عربستان با یمن است بلکه جنگ آمریکا با ایران برای گرفتن امتیاز لازم در مذاکرات پیش رو است. در ضمن به نظرم بهترین فرصت برای ایران است تا به محض مداخله زمینی نیروهای اعتلاف اعراب در یمن ، ایران برق آسا بحرین را به اشغال نظامی خود درآورد.
  • فدائي الولايت ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    اقا احسان اگه اين چيزي كه شما ميگين و اگه قطر و كشورهاي حاشيه بخوان داعش بزنن ميتونن درعرض ي مدت كوتاه نابود كنن پس براي چي به ايران و نيروهاي تحت فرمانش پيشنهاد 50ميليارد دلاري براي ازادكردن داعش و رفع محاصره تكريت داده بودن؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    این چرا سکوت کرده؟
  • ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    بچه ها به اعصاب خودتو مثلت باشید لطفا بیناموس اسرائیلیییییییییییییییییییییییی پدرتو در میارمممممم
  • خمیر 4444 ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    کویت که 3 ساعت جلوی صدام دوام نیاورده حالا دم دراورده خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ عربستان پالایشگاهاش جون میده برا موشک
  • ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    الله اكبر يا لثارات الحسين امروز فرصت طلايي براي ايران و شيعيان هست چه از نظر اقتصادي چه از نظر لجستيك و ثبات قدرت شيعيان
  • ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    اینو خودت نوشتی یا والدین بهت کمک کردن؟
  • ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    این تازه از تو غار در اومد گویا
  • سید ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    کاملا درست است
  • ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    ان الدعی ابن الدعی قد رکزنی بین اثنتین بین الذله و السله و هیهات منا الذله
  • ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    لعنت به تو و شیاطینی که مریدشون هستی
  • مهدی ص ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    حوثی ها پیروز جنگ خواهند شد
  • ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    نه حاج قاسم واسه اونا زيادي پروميشن رودل ميكنن
  • فدائي الولايت الامام خامنه اي ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    الان بهترين راه 1حمايت قاطع لجستيكي-اطلاعات عملياتي و تسليحاتي ايران از انصارالله 2دعوت كردن شيعيان و انقلابيون در كشورهاي عربي و تظاهرات 3بپا كردن جنگ نرم و ايجاد تشنش در فضاي مجازي بر عليه خاندان ال سعود ال خليفه و مفت خوران حاشيه خليج فارس
  • ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    هنوز فراموش نکرده ایم این ملعونها با پیروزی انقلاب همه شون دست به دست هم دادند به ایران حمله کردند. حمله به یمن جای تعجب ندارد زیرا درذات اینها بویژه آل سعود(آل یهود)خیانت وجنایت نهادینه شده است . مردم یمن هم باید ماتنند ایران با اتحاد ومقاومت تودهنی محکم به این خائنین بزنند. شمن اینکه کشورما مظلوم وبدون حامی دردنیا بود ولی یمن از پشتیبانی قدرت بزرگ منطقه ایران اسلامی برخوردار است. به امید پیروزی رزمندگان اسلام
  • جواد ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    شرط میبندم جنابعالی هم از اون دسته آدم هایی هستی که میگفتن سوریه و لبنان و عراق به ما چه ولی وقتی داعش به سرعت در عراق داشت پیشروی میکرد و به فاصله 50 کیلومتری مرزهای ما رسیده بود جز سکوت راهی نداشتی. الانم همون بهتر که سکوت پیشه کنی و با این حرفهات درهای جدیدی روی علم سیاست باز نکنی.
  • ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    عزیزم جا تنگه برو یکم اونورتر ، داداش با شما هستم ...
  • ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    این ناکس اجنبیه پرچمش شبیه ما نیس پیادش کنین منو بجاش ببرین
  • مهدی ص ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    احسان عربستانی هستی یا قطری راستشو بگو !؟ مشرق بخاطر شهادت برادرانمان دریمن به اندازی کافی ناراحتیم تو دیگه با انتشار کامنت این مزدور اعصابمون رو خط خطی نکن وگرنه این اخرین باری خواهد بود که به این سایت میام
  • ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    باید کاملا تابع ولایت فقیه بود
  • ehsan ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    غلط کردم دیگه از این حرفا نمیزنم ببخشید منو
  • مهدی ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    پاکستان از مردم خودشم نمیتونه دفاع کنه
  • احسان ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    توبه کرده بودم که دیگه نظر نزارم اما این احسانی که نظر گزاشته من نیستم آقا ehsan مطمئن باش نابودی ریاض از نابودی داعش بسیار ساده تر است دوباره یک سری ها من رو هدف قرار ندنا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • مهدی ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    صدرصد خداباماست
  • احسان ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    توبه کرده بودم که دیگه توی این سایت نظر نزارم اما برای جلو گیری از سوئ تفاهم من اون احسان نیستم این جا دوتا یا چند تا احسان هست کاربرای عزیز دوباره منو هدف قرار ندنا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ehsan ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    ناشناس ۱۷:۲۷ شما قبول داری که همه این کار ها به پول احتیاج داره؟!؟! به نظرت با وضع اقتصادی ایران مردم راضی اند به این که همینطور وضعشون بدتر و بدتر بشه فقط به خاطر جنگ یک کشور دیگه؟!؟! دقیقا همین کار ها رو هم میتونه عربستان علیه ایران انجام بده!مرز پاکستان پره از گروه هایی که به خاطر پول هر کاری حاضرن بکنن...اصلحه هم که پاکستان غریبه نیست با عربستان هست؟!؟! خوب دیگه اون وقت چی میشه ؟!؟! نگو که سرکوبشون میکنیم و ... اون چیزی که مهمه بهم ریختن یک کشوره که دور از دسترس نیست برای کشوری که پوووووووووول داره و صلاح...
  • ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    چاههای نفت عربستان همه در شرق این کشور ند و این ناحیه شیعه نشین است... حمله به چاهها و نیز مسلح سازی شیعیان شرق را شروع کنید...
  • مهدی ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    تا زمانی که عربستان در دست وهابی هاست بخدا قسم به حج نخواهم رفت چون نمیخوام با پولم برادرانمان را بکشند
  • ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    تو فکر کردی جنگ ایران و عراق فقط جنگ "ایران" و "عراق" بود؟ ما از 18 تا کشور اسیر گرفتیم طی جنگ!!! یه بار دیگه واقعیات جنگمون رو با دقت بخون...
  • وحید ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    تقریبا نصف بیشتر نظرها رو خوندم . اکثرا از روی خشم و احساس نوشته شدن. در سیاست منفعت دراز مدت به کوتاه مدت ارجحیت دارد. مسیولان کشور با توجه به قدرت نظامی طرف مقابل و قدرت نظامی خو د و هدف اصلی دشمن بهترین تصمیم را خواهند گرفت. به نظر بنده حقیر هدف اصلی اسراییل کشاندن ایران به جنگ فرقه ای است. اگه ایران امروز یمن رو ا زدست بده بهتر از اینه که خود را وارد جنگ کنه یادمان باشه که تحریم ها سر جاشه . و کوچکترین نا امنی سرمایه گذاران خارجی رو فراری خواهد داد. سیاست عربستان ومتحدانش عکس العملی است . وایران داره با مهره هاش بازی می کنه. نکته اخر اینکه فاصله ایران تا عربستان رو در نظر بگیرید . ومشکلات لجستیکی وپشتیبانی رو .جنگ تمام عیار غیر ممکنه
  • احسان ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم کاربران گرامی لازم است به یک نکته اشاره کنم این ehsan با من ( احسان ) فرق می کنه چند روز پیش من یه سوال پرسیدم هرچند با ادبیات وحشتناک اما کم و بیش جواب سوالمو گرفتم از اون روز هم به خودم گفتم یا نظر نزارم یا اگر لازم شد مثل بقیه با نام کاربری ناشناس ( مثل عمده دوستان) نظر بزارم لذا چنان چه دوستی با نام احسان (یا ehsan) یا هر نامی غیر از نام ناشناس نظری (خوب یا بد ) گزاشت خداوکیلی من نیستم ببخشید سرتان را درد آوردم دوستان با هوش من !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    خدا بهشون رحم کرد که دوران احمدی نژاد نیست.چنان جهنمی براشون میساختیم که بشریت یادش نره.این دولت کار داره،نمیتونه!
  • مهدی ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    انشاالله ناموس ارسلان بیفته دست داعشیا البته فک کنم ادم بی ناموسی هستی وگرنه این حرفارو نمیزدی
  • ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    والله
  • ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    ارتش اسلام ؟ فتح ایران ؟؟ شیب؟؟؟ بام ؟؟؟؟
  • ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    آقا ظهور نمیکنه.باید اول ما شروع کنیم تا آقا رو بیاریم.نمیشه هممون بشینیم بگیم آقا خودش میاد.
  • احسان ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    احسان ارواح خاک پدرت اینقدر آبروی منو نبر دوستان این آقا احسان بالا یه کامنت گذاشت من رفتم پاسخ توجیهی نوشتم این ehsan من نیستم من از این به بعد هر وقت بخواهم نظری بگذارم با نام کاربری ناشناس نظر می زارم خداوکیلی بد به دلتون را ندید به جای این آقا ehsan عقب افتاده هم از شما معذرت می خواهم
  • احسان ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    تو کامنتای بالایی که گذاشتی جوابتو دادم دوستان این ehsan من نیستم کامنتای بالاشو بخونین جوابشو دادم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • احسان ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    دوستان این احسان یا اون ehsan من نیستم درزیر کامنتای اون آقا ehsan جوابشونو دادم اینجا دوتا یا چند تا احسان داریم من هم فقط جوابای اینارو با نام خودم می دم از این به بعد هم ناشناس نظر می زارم
  • ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    قبول کنید کشورهای عربی هیچوقت قبول نمیکنن که شیعه ها حکومت یمن رو بگیرن در ضمن 60 درصد یمنی ها سنی هستن این قدر هم نقش آمریکا رو پررنگ نشون ندین این چیزا به آمریکا ربطی نداره
  • ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    شما خیلی بیجا می کنی. اولا این حج و عمره تنها راه ارتباطی و پول برقراری ارتباط ایران با شیعیان عربستان هستند. سعودیها از خدا می خواهند شما آنا نروید. می بینید که تعداد عمره گذاران ایران را نصف کردند. ثانیا: کل درآمد حج و عمره برای سعودیها در مقابل درآمد نفت و حق ترازیت دریای سرخ تقریبا یک به بیست است. پس الحمد الله که مرجع نیستی
  • ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    مشرق این صفحه دیگه زیادی شلوغ شد بقیه اخبار رو تو یه صفحه ی جدید بذار ممنون
  • فرشید ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    من از سیاست دولت فعلی راضی هستم ما به پیشرفت نیاز داریم نه به جنگ ویرانگر. اما سردار سلیمانی ها حمایت میکنیم.از تیم هسته ای حمایت میکنیم .
  • مهندس م ش ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    حالم از این کاربر "مجاهد اسلام" به هم خورد. دیدی که مشرق کامنت تو رو چاپ کرد. حالا ترسو کیه؟ بنازم به این "جهان اسلام" که وقتی‌ صهیونیست‌ها به لبنان حمله میکنند جرات جیک زدن ندارند، اما برای کشتار شیعیان و حمایت از دیکتاتور ۲۴ سا عته به صف میشوند. بدانیم عربستان، ترکیه، پاکستان، اردن، مصر، حماس... هیچ کدام همراه نیروی حق نخواهند بود، تا آخر زمان. خودمان را با این "جهان اسلام" گول نزنیم و فقط و فقط با نیروهای واقعی‌ چون حزب‌الله، نیروهای مقاومت در سوریه، عراق، انصار الله متحد باشیم. به امید پیروزی حق بر باطل.
  • اذری ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    بی شرفها غیرت عربیتان برا فلسطین گل کنه
  • مسعود ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    همين كشورهايي كه ازش دم مي زنين قابل فكر كردن هم نيستن اولا حمايت اين كشور ها اين نيست كه كل ارتششونو روانه كنن اين ها در داخل هم مشكلات امنيتي فراواني دارن مثل مصر يا عربستان يا پاكستان و سودان كه چند تا جنگنده فوقش مي فرستن دو تا موشك هم مي ندازن دقت كنيد اسراييل توان هوايي به مراتب بالاتري نسبت به اين كشور ها داشت در سال 2006 تا چند هزار صوتي پرواز در روز به جنوب لبنان حمله كرد ايا حزب الله شكست خورد؟امريكا بيش از 3000 حمله در عراق به داعش (بلا نسبت) كرد ايا داعش شكست خورد؟ تنها چيزي كه مهمه زمين هست . كشوري پيروزه كه بتونه روي زمين حرف واسه گفتن داشته باشه مثل پيشروي ما در تكريت يا حزب الله در برابر رژيم كودك كش كاملا مشخص هست كه انصار الله بر روي زمين حرف واسه گفتن داره نيروي زميني عربستان يك دست نيستن تركيبي از افغاني پاكستاني هندي از مليت هاي مختلفه ولي انصار الله و حزب الله يك دست و داراي ايمان و اراده هستن و بمباران هوايي هم با عمليات ايذايي فريب و هزار تا راهكار ديگه قابل مهاره بعد از اين ها اين صدام جنايتكار كه با حمايت همين چند كشور به ايران حمله كرد و با پادشاه اردن اولين گلوله توپ رو به سمت ايران شليك كرد و از خاك عربستان به نفت كش هاي ما حمله كرد و از دهها كشور عربي براي صدام نيرو فرستادن و ما ازشون اسير داشتيم. مثلا چه غلطي كردن ؟يا اينكه وقتي صدام يكي از اين چند كشور( كويت )رو گرفت و عربستان تا استانه اشغال كامل نظامي رفت بقيه چه غلطي كردن ؟كه پادشاه عربستان فقط از ترس خودشو خيس نكرد. بجاي جنگ فقط بيانيه هم صادر نكردن مبادا صدام بيش تر عصباني بشه فقط همين تا اينكه امريكا اومد نجاتشون داد اين ها همش با پشتيباني امريكاست امريكا .فقط امريكا. اين ها بي ارده اند كشور ههاي جهان سوم مخصوصا عربي در استفاده از تجهيزات غربي بسيار ناتوان هستن نمونه اون در ليبي جنگ خليج فارس جنگ اعراب و اسراييل مي دونيد خيلي تفاوت بين خريد اسلحه تا ساخت اون وجود داره در صورت در گيري نظامي ايران با اونا متوجه حرف من مي شيد كه قدرت نظامي ما كجاست و اونا كجاي كارند مقايسه توان نظامي ما و اين كشورا مثل مقايسه ما در زمان شاه با شوري سابق بود كه از ترس شوري شاه سلاح غربي مي خريد و به ظاهر سلاح هاي خوب و مدرن تري نسبت به شوروي داشت ولي باطن قضيه اين بود كه اگه ارتش شوروي فقط فوت مي كرد ارتش شاه رو باد مي برد اين حمله به يمن از يك نظر خوبه .جبهه جديدي رو عربستان مثل اسراييل براي ما باز كرد تا بتونيم مثل حزب الله و اسراييل پاسخ نظامي اما نيابتي بهش بديم مردم يمن رو متحد مي كنه ميشه انتقام كشتار حجاج حمايت از عراق حمايت از تحريم كنندگان ايران حمايت از داعش و كاهش قيمت نفت جهاني رو الان يكجا ازشون بگيريم مطمين باشين مسولين نظامي ما اين حمله را از قبل پيش بيني كرده بودن و غافل گير نشدن سفر معاون ظريف به روسيه و هماهنگي موضع ايران و روسيه اين رو اثبات مي كنه روسيه هم بدش نمي ايد كه يك گوش مالي حسابي به عربستان سعودي داده بشه كشوري كه رسما متحد امريكاست و در روسيه بمب گزاري كرد و براي تقويت تحريم امريكا با توليد نفت خودش بهاي جهاني نفت رو كاهش داد به نظر مي ايد ايران انچه لازم بوده مثل سفر چند هفته اي انصار الله به ايران در اختيار يمن قرار داده است و حالا بايد منتظر پاسخ كوبنده ايران و يمن به اين كشور هاي هار شده خليج فارس باشيم درسي كه تا ابد وهابيت را پشيمان خواهد كرد
  • ناشناس ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    انشاءالله که این جنایات آل سعود تلنگری باشه برای کسانی که مرگ پادشاه عربستان را تسلیت گفتن و با دشمن مسلمین منطقه همدردی کردند .
  • موشک خان ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    ننه جان, ما باید با کی ائتلاف کنیم تا همین الان بریم عراق و سوریه و بحرین و عمان رو از دست جانی ها بگیریم شما همپیمانا رو اول به من نشون بده! به علاوه مطمئن باش اگه ما اون موقع در سوریه و بحرین دخالت نظامی می کردیم همین ها می کردن تو بوق و کرنا و قضیه رو نژادی و مذهبی و عربی و .. می کردن ائتلاف علیه ما تشکیل می دادن در ضمن این مردم هستن که باید به خودشون بیان و تکلیف خودشون و کشورشون رو مشخص کنن نه ایران اگه غیرت داشته باشن پشت شونیم اگه نه بهتره بمیرن در این مورد هم عراق و هم سوریه و یمن دارن پیروز در میان البته نا گفته نماند برای بدست آوردن آزادی و استقلال باید خون بها بدن انشالله روزی می رسه از بیداری اسلامی حرکت عظیمی رخ می ده که لرزه به تن جهان میندازه و مسلمانان با هم متحد میشن
  • موشک خان ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    چرا ناشناس همه چیز رو با هم قاطی می کنی درسته همه یهودی ها بد نیستن و کسی هم منکرش نیست اما مشکلات مربوط به اونایی که کرم افتاده به جونشون دارن همه رو قتل عام می کنن به علاوه این شعار برای مسلمانا و مخصوصا اعراب یک معنی خاص داره اون هم یادشون نره که از وقتی این غره سرطانی آمد انواع کشتار و جنایت و شرارت و ظلم شروع شد و طی این سال های حتی یکبار حرکت درست و حسابی از اعراب ندیدم
  • موشک خان ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    برای ظهور حضرت مهدی دعا کنید و به همه سفارش کنید تا دعا کنند
  • علی ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    انصار الله باید جنگ را به داخل یمن و تاسیسات دولتی و مهم و تلویزیون و... و نفت بکشد. لطفا برای تقویت انصار الله و شیعیان و حق طلبان جهان 110 صلوات بفرستید.
  • yaser ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    واقعا خانوما هم بحث سیاسی نظامی میکنن! :-؟
  • yaser ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    با کی ائتلاف تشکیل بدیم؟روسیه یا چین؟ :)
  • ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    برادر محترم فکر میکنم از اهل سنت ایران باشید ولی حقیقتا هر وجدان بیداری مظلومیت ملت یمن را در خواهد یافت کسی که انسانیت داشته باشد کافی است دریابد
  • ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    احسانی که طالبان طالبان میکنی اصلا از نظرات خوشم نمیاد بهتره بدونی طالبان در حد و قوارش نیست با حزب الله افغانستان و پاکستان بجنگه و تو افغانستان هم همه مردم ازش تنفر شدید دارند ایران زمانی که وقتش باشد چندتا موشکاشو که نثارشون کنه بفضل الهی کل طالبستانتون را با خاک یکسان میکنه فهمیدی!! برو بچه جان وقتی ایران میگه اگه اسراییل کوچکترین غلطی بکنه با خاک یکسان میشه نوچه هاش که دیگه عددی نیستن برای ما
  • ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    دوران آرامش قبل از طوفان را سپری میکنیم و یهود خوب خواهد دانست اگر امنیت منطقه به هم بخورد ما نظاره گر نیستیم بلکه هرکه غلط زیادی کرده رمی جمرات خواهد شد حالا هر خری میخواهد باشه چه طالبان چه داعش چه وهابی چه هر کوفت و خوره ای
  • سرباز سيد علي ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    الان بهترين راه 1حمايت قاطع لجستيكي-اطلاعات عملياتي و تسليحاتي ايران از انصارالله 2دعوت كردن شيعيان و انقلابيون در كشورهاي عربي و تظاهرات 3بپا كردن جنگ نرم و ايجاد تشنش در فضاي مجازي بر عليه خاندان ال سعود ال خليفه و مفت خوران حاشيه خليج فارس
  • علیرضا ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    مداخله نظامی مستقیم ؟؟ واقعا فکر کردی چنین چیزی برای مردم سطحی نگر ما قابل درک ؟؟ همین حضور غیرمستقیم رو عموم مردم به باده نقد میگیرن به خاطر ناآگاهی ، دیگه دخالت مستقمی ؟؟؟ غیر از این ، باور کن خیلی از من و شما کار بلد تر و آگاه تر به مسائل هستن در راس امور و خودشون میدونن چ تصمیمی مناسب تره ... سوسمار خور هم خیلی نژادپرستانه اس ... اندکی اخلاق هم بد نی ... سعی کن درست صحبت کنی برا رشد فکریت هم بسی کارسازه ...
  • علیرضا ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    اسلام آمریکایی ... ایران اگه فتح شدنی بود اسمشو نمیذاشتن ایران ، میگفتن بش : فتحیران :| :| البته ایرادی بر شما وارد نیست ... جوونی ، خامی ... تو دنیای ماورا و تخیل سیر میکنی ... طبیعیِ چنین کامنتی از سمتت ...
  • عرفان ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    ایران بیاد وسط کشورهایی مثل ترکیه/ پاکستان/ مصر و اعراب همه هجوم میارن. این طور که نمیشه شطرنج بازی کرد. با عصبانی شدن و رگ گردن باد کردن که خودمون رو از بین میبریم. به ما حمله بشه کی رو داریم؟ امروز حرم بی بی سکینه رو تخریب کردند معجزه رخ داد؟!
  • علیرضا ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    مشرق تو این جور موقع ها یکم آرمانی خبر میذاره ... طبیعیِ انتشار اخباری که بعد تکذیب میشن ... اعصابم ریخت بهم وقتی خبر حمله عربستان رو دیدم ... امیدوارم ختم به خیر بشه این قضیه ...
  • عرفان ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    با چی؟
  • عرفان ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    تو رو خدا یه مقدار نظراتتون رو با تامل بدین همش شعار وضع عراق و سوریه رو ببینین الان هم یمن دشمن رو دست کم گرفتین؟
  • عرفان ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    هر کی حاضر اگه راست میگه و شعار نیست بره سوریه و عراق. یمن پیش کش
  • عرفان ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    شیعه های عراق که ۱۲ امامی هستن چرا نمیری اونجا؟ فقط شعار اقا هم فرمان بده بعضی ها بهانه دیگه میارن
  • عرفان ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    بی بی سی انگلیسی امروز هیچ خبری از این تجاوز اعراب نشون نداد! چندین کشور عربی به رژیم صهیونیستی حمله کردن و با تشر امریکا همشون سر جاشون نشستن! الان همه کشورهای عربی به مقاومت حمله کردند و امریکا چراغ سبز نشون داده. به اقتصاد ایران و روسیه حمله شده. باید عاقلانه عمل کرد نه با تعصب / احساس و عصبانیت/ عقلانیت ملاک
  • ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    مرد حسابی میفهمی چی میگی؟؟؟؟ این کار ایران رو درگیر یک جنگ تمام عیار میکنه که ممکنه امریکا، اسرائیل و به دنبال انها کشورهای اروپایی به کمک کشورهای عربی بیایند...حالا ما چجوری باید دفاع کنیم؟؟!!!!
  • سلام ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    کجا می رین .وایسین منم بیام .
  • علـــــــیــــــــــــــــــــــــ ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    کاش تو دنیا جنگ نمیشد...
  • یاسر ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    قاه قاه خندیدم! ناشناس 13:15 فازت چیه حاجی؟ سودان جنوبی که جدا شد مسیحی هست سودان اصلی یا همون شمالی پدر سوخته بازی درآورده همونی که متحد ایرانه هخخخخ
  • یاسر ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    مشعف شدیم از این نظر آبکی ! شما که همیشه در حال پیشرفت هستید
  • یاسر ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    خطاب بهم جاهد اسلام خالدبن الولیدی ( لعنته الله علیه) ای حرامی ! جوابت را در میدان جنگ میدهم اما یک اخطار شفاهی برای تو و برای همه امثال تو . اسم مقدس کشورم را به زبان کثیفت نیاور .
  • یاسر ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    هی ناشناس 13:35 تو میتونی روی ننه و بابات فکر کنی ولی نمیتونی به ایرانی جماعت بزدل بگی .
  • یاسر ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    مشرق تو رو جان هرکسی دوست داری تایید کن . یه خورده خرد هم خوب چیزیه وقتی از چیزی سر در نمیاید گاله رو باز نکنید . سودان شمالی سودان عمر البشیره ! سودان جنوبی سودان مسیحی نشین هست که جدا شد. الان سودان شمالی ( اصلی) وارد معرکه شده . پس بیخود چرند نگید نقش یهود و مسیحی یه خورده خرد پیشه کنید !
  • یاسر ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    مرگ بر سودان عمر البشیر مرگ! مرگ بر نمک به حرام ها!
  • یاسر ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    و ششمین هم اخراج سفرای کشورهای متخاصم و هفتمین هم تعطیلی سفرهای حج از طرف ایران پول بدیم بیفته دست یه مشت حروم زاده؟! به خدا ظلمه بر اسلام
  • یاسر ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    هی آرسلان ارکان . سرت و ببر تو آخورت و زیادی زر مفت نزن تجزیه طلب منافق . تو تو که امرات یکی در میون فرزند فاحشه و جهود بودن رو چه به این حرفا؟ مرگ بر عثمانی و سلاطین سفاک و خونریزش
  • یاسر ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    مشرق جان هرکسی دوست داری چاپ کن اینا نمیخوان بفهمن سودان جنوبی چیه سودان شمالی چیه . عقل کل ها! چه سودان جنوبی و چه سودان شمالی دست پرورده اسرائیل هستند . سودان جنوبی که بتازگی استقلال پیدا کرد مسیحی نشین هست . سودان شمالی سودان متحد سابق ما و دشمن امروز ما هست . مرگ بر عمر البشیر خائن . مرگ بر نمک به حرام ها
  • یاسر ۰۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    به سوریه حلمه کردند صدایم در نیامد به عراق حمله کردند صدایم در نیامد به یمن حمله کردند صدایم در نیامد هیهات که فردا به من حمله می کنند و کسی از برادرانم برای شنیدن صدایم نخواهد بود دل نوشته ای از ایران
  • ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    1 - به توجه به کارنامه انگلوصهیون ها بابت خودزنی و گرفتن میدان و امتیاز ، این احتمال هست که مکه و مدینه مورد حمله قرار گرفته و به یمنی ها ارتباط داده شود . یمن باید رسما اعلام کند که با مکه و مدینه هیچ کاری ندارد . 2 - فرصت تاریخی و شاید تکرار نشدنی است که عربستان را فلج و به طبع آن مصر و اردن و ... عقب زده شوند و غرب به غلط کردن بیافتد . یمنی ها باید به کمک مردم شرق عربستان ، هسته های مقاومت تشکیل دهند و چاه های نفت عربستان را به آتش بکشند . تقریبا تمام نفت عربستان در شرق این کشور که شیعه نشین هم هست قرار گرفته . این وضعیت به وضعیت میدانی عراق و سوریه هم کمک شایانی می کند . 3 - یمنی ها باید با حملات به پایگاه های مرزی عربستان ، ده ها نظامی عربستانی را به داخل یمن ببرند و انبارهای مهمات را مصادره کنند و برگردند . حملات هوشمندانه و مکرر به نیروی زمینی آب دوغ خیاری عربستان ، قطعا روی رفتار ریاض تاثیر خواهد گذاشت .
  • مجید ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    خوب چه ربطی داره مثلا اینکه از قیمت بنزین شکایت داشته باشی بری گاوداری تو ببندی از این مثال بهترن نمی شد گفتخخخخخخخخخخخ
  • مجید ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    کسانی که با جواب احسان مخالفا احمق یک زره عقل ندارن اصلا شعور ندارن جنگ رو بچه بازی گرفتتد کلا خیلی نادونید
  • مجید ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    نادون به تو میگن
  • مجید ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    نه بابا
  • ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    بابا این یمن فقط ی دونه موشک داشت...
  • ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    منم میام. ظرفیت هواپیما رو زیاد کنید ، جا بشیم.
  • اهوازی ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    مسخره تر از همه این کویته که نتونست در برابر ارتش عراق 2 ساعت مقاومت کنه اما حالا مردم بی دفاع یمن رو بمباران میکنه و میکشه.
  • اهوازی ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    آل سعود همانگونه که رژیم صهیونیستی مردم غزه را بمباران میکرد مردم یمن را بمباران میکند.لعنت بر این سعودی صهیونی های سفیانی.
  • میثم ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    ناشناس 1:44 خدا قوی تره یا امریکا، اسرائیل و به دنبال انها کشورهای اروپایی به کمک کشورهای عربی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ehsan ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    سیاست توجیه همه کار های کشور های عربی هست... نمیخوان داعش نابود بشه چون عراق امنیت کاملشو بدست میاره و با تولید نفتش میتونه از عربستان هم بزنه جلو و دیگه عربستان کاره ای نباشه...و ... جنگ به همین راحتی ها نیست...همون طور که بشاراسد به خاطر نگه داشتن دولتش حاضر هر کاری بکنه همونطور هم عربستان به خاطر امنیت شبه جزیره خودشو هر کاری میکنه و کاملا طبیعی هست... منتهی کاره عربستان کاملا قانونی هست به خاطر اشتباه حوثی ها در اقداماتشون اما کار بشار اسد به خاطر حمله فله ای نه...
  • ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    اصولا ارتش پاکستان نیازی نداره بر طالبان مسلط بشه اخه تسلط خودی بر خودی چه ارزشی داره؟ طالبان ساخت پاکستان و امریکا مشترکا هست برای بیرون راندن روس ها از افغانستان و بعد دیدن یجور دیگه میتنون ازش سود ببرن وارد جنگ باهاشون شدن
  • ehsan ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    ناشناس نه خیر عزیز سیاست انسانیت نمیشناسه متاسفانه...
  • ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    دول خارجی؟؟؟؟!!!!!!!!
  • ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    این سحر یعنی کله صبح زن رو چه به بحث سیاسی خخخ
  • احسان ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    بعضیا یه طوری نظر میدن یاد جنگ جهانی دوم میفتم.یکی گفته ایران باید برق آسا بحرین رو تصرف کنه. از نظرات دوستان چنین برداشت میشه میخواد جنگ جهانی سوم رخ بده!!!!اما کاش بزنیم عربستانو ویران کنیم حالشون جا بیاد بفهمن با کی طرفن من نمیدونم این عربستان فک کرده کیه داره قلدریه میکنیم شاخشو میشکنیم با هیچ چسبی نچسبه
  • ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    اونم گذاشته بودن واسه روز مباده انگار :|
  • ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    لظفا منبع حدیث رو بگید
  • میثم ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    در کتاب صحیح مسلم حدیثی به این شرح آمده: آتشی در حجاز بر افروخته خواهد شد که گردن شتر در بصری الشام را روشن میکند.این آتش از منطقه عدن در حضرموت روشن میشود که مردم را به سوی محشر یا مغرب می کشاند. (عصر ظهور /علامه کورانی صفحه۲۷۱) نکته عجیب برای من اینه که همزمان با این درگیریها شهر بصری الشام در سوریه بدست جبهه النصره و تکفیریها افتاد
  • علی ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    ایران باید به تمام کشور های بی بخار وترسوی منطقه حمله اتمی کنه
  • ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    حضرت رضا(علیه السلام) در سخنی می‌فرمایند: «خروج سفیانی، یمانی و خراسانی در یك سال، یك ماه و یك روز و ترتیب آنها همچون رشته مهره‌ها پشت سر هم خواهد بود. سختی از هر سو پدید آید، وای بر كسی كه با آنها(یمانی و خراسانی) مخالفت و دشمنی كند» كتاب الغیبـة، نعمانی، ص171 از امام صادق(علیه السلام) نقل شده است: «یمانی از یمن با پرچم‌های سفید خروج می‌كند مختصر اثبات الرجعـة، ح 16؛ به نقل از مجلة تراثنا، سال 2، ش 4، صص 454ـ455.
  • ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    احسان فارسی بسه دیگه بابا فهمیدیم احسان لاتین تو نیستی.. سرگیجه گرفتیم خب!! حالام باشی کی کیو می شناسه مگه این جا؟؟!!!!!!!!!!
  • ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    این سیاست مد نظر شما همان پدرسوختگی است. قرار بود سیاست ما عین دیانتمان باشد.
  • ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    ابوهریره پشت سر امام علی علیه السلام نماز می خواند اما شام را با معاویه می خورد.
  • اقبال ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    ظاهرا دشمن اصلی ما عربستان است . بعد اسراییل . مثلث نامتناجس امارات . عربستات و اسراییل در همه زمینه ها با شیعه درستیزند . پول و سلاح عربهابجای اینکه دشمن اسللام غاصبان فلسطین را هدف قرار دهد تمام قد برعلیه ایران اسلامی به هجمه تبلیقاتی و نظامی پرداخته است . من باشم اول چاههای عربستان و قطر را هدف و بعد تلاویو را به موشک میبندم . شک نکنید قضیه یمن پیش درآمد ظهوری است که همه منتظر آنیم . جزدولت او که ذخیره الهی برای این دوران گذار سخت است هیچ دولتی توان مقابله با مکر ابلیس را که پشت همه این شیطنتها و ظلم است ندارد . طالبان . داعش و سپاه صحابه و النصره همه همان ریش بلندهای دشداشه پوشی هستند که رسول الله ظهورشان را درآخرالزمان از نجد منطقه ای درعربستان پیشکویی کرده بود . وشک نکنید که فتح و ظفر از آن مستضعفین جهان است آنگونه که قرآن وعده داده است . ما که درسنگر قلم دراروپا به کارفرهنگی مشغولیم . لازم باشد هنوز لباس بسیج و چفیه یادگارشهدای شلمچه را داریم . الیس صبح بقریب
  • اهوازی ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    بی بی سی نجس خبر کم اهمیت سقوط هواپیما را در صدر اخبار قرار داده است و کوچکترین اشاره ای به کشتار یمن نمیکند.این سیاست را در زمان حمله اسراییل به غزه هم داشت.
  • عظیم ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    اقا چند تا از این جعبه ها داروهارو بندازید منم جام بشه
  • ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    جناب عرفانحرفی ندارم ولی ما باید نظر بدهند اما درباره اینکه ما حمله کنیم اینهمه کشور میریزن سر ما یا یمن : اولا اینکه اونها همین الان هم دارن به یمن حمله میکنن چه ما حمایت بکینم چه نکنیم اما حتی از این هم مهمتر این آیه قرآنه که ه بسا عده ای قلیل اما مومن بر عده کثیری از کفار غالب بشن
  • ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    آقا عرفان به نظرم الان از پای بی بی سی بلند شدی ها. فعلا که میبینیم رژیم صهیونیستی خواست مرزها شو گسترش بده به عراق و سوریه حمله کرد اتفاقا از همون جاها حالا عرصه بهش تنگ شده که توپ رو انداخته تو زیمن یمن
  • ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    اگه رهبرمان و سران قوای نظامی این تئوری رو تایید کردن من هم میام!
  • ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    مجید جان شما خیلی باسوادی خوش به حالت!
  • ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    این جناب عرفان فکر کنم جزء عرفانها ضاله است یا کلا بنده خدا افسردگی داره
  • ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    جناب بی توهم! همه اینها تو عراق و سوریه هم بودن هیچ غلطی نتونستن بکنن شما بنشین تو ایوون چایی تو بخور نظر نده
  • ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    احسان انگلیسی! غیرت قدرت میاره شما برا همین فکر میکنی نمیشه جلو این جقله عربای سعودی-جهودی ایستاد خودتو ناراحت نکن
  • ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    یعنی الان وهابی هایی که با اسرائیلی ها و آمریکایی ها رقص شمشیر میکنن رو مسلمان میدونی شما؟! خدا شفا بده!
  • ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    اولا خانومها همیشه نظر میدن! اصلا شک نکنید دوما این نظر درسته، طبق حدیث پیامبر ندای آزادی خواهی هر مسلمانی در هر جای دنیا رو مسلمین باید پاسخ بدهند. منتها باید دید رهبرمان تشخیص میدن این کمکها به چه صورت باشه علنی یا غیرعلنی یا نظامی یا پزشکی یا...
  • ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    1.فعلا که ما رو جو نگرفته ما جو تمام خاورمیانه رو گرفتیم 2. از این شعارهای روز قدس 88 تونو جمع بفرمایین لطفا 3. بی تفاوت نبودن به مظلومیت هم نوع صفت آدمه! شما اگه فکر بهت ربطی نداره برو خودتو درمان کن 4. جنگیدن با متجاوز در سرزمین خودش عین قدرته و عین ابادی کشور، نه اینکه بایستی پس فردا هم بیان تو مملکت شما -ببخشید مملکت ما، شما اگار از جای دیگه باشی- بعد کلی هزینه بخوای فکر کنی چه گلی به سرت بگیری
  • ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    حیف که سال دولت و ملته وگرنه یاد یه خاطره ای میکردم درباره حرفشون درباره موشکهای ایران
  • ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    جناب آرسلان، ما بی سوادیم! شما که اسمت به ترکیه میخوره برو همونجا کامنت بذار
  • ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    از جمله آخرت مشخصه تو چه حالی هستی بنده خدا! بین الممل ... کافر همه را به کیش خود پندارد همین که میگی ملت بزدل ایران و نمگی ما دلیلش واضحه
  • حسن ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    داخل حکومت عربستان جنگ قدرت است و هر روز امکان دارد کودتا شود فکر نکنید دشمنان شاه سعودی بیکارند منتظر فرصت برای زدن ضربه و در دست گرفتن قدرت هستند.
  • ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    این تازه قاسم مونه! وای به اون روزی که ابالفضلهامونو بفرستیم سراغشون با دیدن یک مشک آب چهار هزار تایی فرار میکنن
  • ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    الان دقیقا چی تون تحریمه؟! که انقد نگرانی نه من واقعا میخوام بدونم چی میخوای تو که تو ایران نیس؟ خانه فساد یا چی میخوای؟! از نظرات بالاترت معلومه احتمالا یه وی پی ان هایی اومده از کشورهای دیگه میان با آی پی ایران کامنت میذارن
  • ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    مشرق ببخشید واقعا متاسفم براتون که اینهمه نظر از یه همچون آی پی میذارید! آخه یکی دوتا زیادیش دیگه برا شما بده به نظرم مثلا یعنی فقط گوزن و کرگدن تو عالم منافق یا مزدورن که یه شاخ رو سرشونه؟
  • ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    احتمالا برا همین از انسانیت بویی نبردی مزدور
  • ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    یعنی بعضی وقتها هیچ جوابی وجود نداره جز اینکه آدم بگه خدا شفا بده ان شاء الله بیاید همه برا این مریض منظور احسان فارسی بالاتر و احسان انگلیسی(!) دعا کنیم
  • ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    کلامی بود از مادر داعشی
  • ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    تو برو با مجاهدین نکاح سرگرم باش! حرف زیادی هم نزن، اگه جرأت داشتی که کامنت از راه دور نمیذاشتی، با اون پرچمت! خودت میدونی با شیعه نمیتونی رو در رو طرف شی جوجه
  • yaser ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    شما یه تست سلامت روان بدین
  • احسان ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
    0 0
    پدرم جانباز جنگ تحمیلی است . همان جنگی که صدام نوکر غربیها به ایران تحمیل کرد - ۳۰ سال است خنده اش را ندیده ایم . چون بغض عرب در گلویش و کینه دشمنان دین از جمل ونهروان تا خرمشهر و شلمچه را دارد . او ۶۶ سال دارد اما هنوز لباس خاکی بسیج را وچفیه خونی جراحاتی را که در شامچه وفاو برداشته آماده نگه داشه و می گوید . مولایم ما را که لیاقت شهادت نداشتیم شاهد خواست تا در آخرزمان وقتی همه ظلمها را دیدیم دوباره بمیدان بیاییم . اما بدانید اینبار او تنها نیست شاید سر ماندنش همین بود که او باید می ماند تا در رکاب آقا با ۳ پسر بزرگش که درقلب اروپا مثل ۳ بسیجی بزرگ کرده به میدان بیاید . اینشاالله
  • ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
    0 0
    من همون ناشناسی هستم که به تمام کامنت های اون احسان انگلیسی رو پاسخ داده .... و اصلا احسان فارسی مورد خطاب من نبوده
  • ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
    0 0
    تو همون احسان فارسی خودمون نیستی !
  • احسان ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    0 0
    خیر این احسان با فامیلی ک و ۳۰ سال است مقیم دانمارک است و برعکس احسان فارسی شما باغیرت است و بسیجی دنباله رو پدرش که جانباز است
  • ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    0 0
    همش تخیلات!!!! اگه سوریه تونست 1 ماهه کشورشو جمع کنه!!!!!!!!!!!!!!یمنم می تونه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس