کد خبر 399972
تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰

سرمربی تیم فوتبال امید ایران معتقد است بازیکنان تیمش برابر تیم جنگنده نپال با استرس بازی کردند اما فوتبال خوبی را ارائه داده و پیروزی ارزشمندی را کسب کردند.

به گزارش مشرق، محمد خاکپور پس از پیروزی پرگل تیم فوتبال امید ایران برابر نپال در مرحله نخست انتخابی المپیک، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: ابتدا باید از تماشاگران و رسانه‌ها‌ تشکر کنم که برای حمایت از تیم امید در ورزشگاه آزادی حضور یافتند.

وی با بیان اینکه بازیکنان نپال روحیه جنگندگی داشته و سعی و تلاش زیادی را برای ارائه بازی خوب از خود به نمایش گذاشتند، افزود: نفرات ایران هم جوان هستند و به خاطر اینکه بازی نخست بود، با استرس بازی کردند.

سرمربی تیم فوتبال امید ایران در مورد وضعیت سردار آزمون هم تاکید کرد: سردار آزمون تازه به تیم ایران اضافه شده اما در سایر تیم‌های پایه ایران با بسیاری از بازیکنان فعلی تیم امید هماهنگ بود. طبیعی بود سردار می‌خواست به گل برسد و بیش از اندازه تلاش کرد. مطمئنا سردار آزمون و مطهری زوج خوبی را تشکیل می‌دهند.

خاکپور در مورد قرار نگرفتن جهانبخش در ترکیب اصلی تیمش خاطرنشان کرد: به علت اینکه جهانبخش در دو روز گذشته آخرین بازی خود در لیگ هلند را انجام داد، صلاح دیدم در این بازی از ابتدا او را به میدان نفرستیم. ضمن اینکه نپالی‌ها تیم خشنی بودند و دوست نداشتم بازیکنانم مصدوم شوند.

وی در مورد اینکه تیمش در این بازی فرصت‌های زیادی را از دست داد، یادآور شد: مهمترین مساله این است که توانستیم فرصت‌های زیادی را ایجاد کنیم اما اینکه از نتوانستیم از آنها به خوبی استفاده کنیم، نیاز به زمان بیشتری داریم. البته ایجاد موقعیت جای امیدواری دارد و بازیکنانم با این کار نشان دادند فوتبال خوبی ارائه می‌دهند.

سرمربی تیم فوتبال امید ایران در پایان در مورد اینکه در بازی افغانستان با فلسطین 7 هزار تماشاگر به ورزشگاه آمده بود، گفت: برادران افغان ما امروز برای حمایت از تیم خود به ورزشگاه رفتند و من از تک تک آنها می‌خواهم از تیم ما هم حمایت کنند زیرا در این روزها اکثر مردم در سفر هستند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
    0 0
    نپال رو زدن که اینهمه کلاس نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس