کد خبر 399959
تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳

رئیس کمیته ملی المپیک میهمان ویژه دیدار امروز تیم‌های امید ایران و نپال بود.

به گزارش مشرق، در حاشیه نیمه اول بازی ایران و نپال کیومرث هاشمی در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد تا بازی را از نزدیک تماشا کند.

* هنگامی که در اواسط نیمه اول بارش باران آغاز شد حدد 200 نفر از تماشاگران در ورزشگاه خودشان را به زیر سقف طبقه اول رساندند تا خیس نشوند.

* شرایط جوی بازی امروز ورزشگاه بسیار جالب است. برخی مواقع شاهد وزش باد و باران هستیم و گاهی هم آفتاب زمین ورزشگاه را فرا می‌گیرد.

* زمانی که داور برای ایران اعلام پنالتی کرد، ارسلان مطهری توپ را برداشت تا دومین گل خودش  برای ایران به ثمر رساند اما بهنام برزای و سردار آزمون هم می‌خواستند پنالتی بزنند که برای لحظاتی بر سر اینکه چه کسی پنالتی‌زن باشد بین بازیکنان بحث به وجود آمد اما در نهایت این بهنام برزای بود که ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد.

* بعد از ضربه پنالتی برزای، سردار ازمون که توپ را از داخل دروازه در آغوش کشیده بود هنگامی که قصد داشت از محوطه جریمه نپال خارج شود با بازیکن این تیم برخورد کرد که این مسئله باعث شد بازیکن نپال برای لحظاتی روی زمین بیفتد.

* با توجه به اینکه لیدرهای حاضر در ورزشگاه پرسپولیسی هستند، شروع به تشویق احمد نوراللهی، میلاد کمندانی و امیر عابدزاده کردند اما هیچ کدام از این بازیکنان از جای خود از روی نیمکت بلند نشدند و هوادران از مایلی‌کهن خواستند که این بازیکنان از روی نیمکت بلند شوند و به ابراز احساسات آنها پاسخ دهند.

* در شرایطی که هواداران بارها خاکپور سرمربی تیم امید کشورمان را تشویق کردند اما وی که کاملا حواسش به بازی بود به ابراز احساسات هواداران پاسخ نداد.

* در شرایطی که در ثانیه‌های آغازین بازی حسین فاضلی به علت مصدومیت روی زمین افتاده بود بازیکنان نپال توپ را به بیرون زدند که این مسئله باعث شد بازیکنان تیم امید آنها را تشویق کنند.

* بعد از پایان نیمه اول تعدادی از بازیکنان تیم ملی نپال در زمین ماندند و مشغول گرم کردن شدند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • گیلانی ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
    0 0
    مشرق جان خب اسم کاملش رو مینوشتی الکی این صفحه رو باز کردم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس