کد خبر 399874
تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۰

رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی خود گفت که آمریکا و رژیم صهیونیستی پشت رویدادهای اخیری که در یمن روی داد قرار دارند.

به گزارش مشرق، "سید عبدالملک الحوثی" رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی خود گفت که سازمان‌های شر و در راس آنها آمریکا و اسرائیل پشت رویدادهای اخیر علیه ملت یمن قرار دارند.

وی در ادامه سخنرانی خود افزود که عربستان سعودی و قطر پشت توطئه‌های نابودکننده علیه ملت‌های این منطقه و خارج از آن قرار دارند.

رهبر جنبش انصارالله گفت که جنایت‌های اخیر با هدف به زانو در آوردن و تسلیم شدن ملت یمن انجام می‌شود.

وی افزود: ملت یمن در تمامی زمینه‌های امنیتی، رسانه‌ای، اقتصادی و حتی در بیرون از کشور هدف قرار گرفته است.

الحوثی اضافه کرد: برخی از گروه‌ها از تصمیم اخیر هادی برای بازگشت به پست خود پس از استعفا، سوء استفاده کردند. این امکان وجود داشت که گفت‌وگوها به نتیجه پایانی خود برسد اما برخی گروه‌ها تلاش کردند که خلاء در یمن همچنان باقی بماند.

وی افزود: درک می‌کنیم که امروز خطر بسیار بزرگ است و اقدامات رسانه‌ای که برخی در داخل و خارج از یمن در پیش گرفته‌اند تنها به تشدید درگیری‌ها منتهی می‌شود.

رهبر جنبش انصارالله گفت: هر گاه که ما یک گام به جلو برای تقویت تفاهم در یمن برداشتیم، دیگران با هدف قرار دادن ملت بدان پاسخ دادند. امروز توطئه‌ها و دشمنی طرف مقابل و اصرار وی برای آزار رساندن به ملت یمن کاملا آشکار شده است.

وی گفت که ملت یمن حق مقابله با حملات وحشیانه و دفاع از خود و امنیت و ثباتش را دارد.

عبدالملک الحوثی اضافه کرد: رویکرد صحیح و حکمیانه و مشروع آن است که با شر و طغیان و استکبار با تلاش و دفاع و مبارزه مقابله کنیم. ما از تاریخی که طی آن و در مراحل متعدد با استکبار مقابله کردیم جدا نمی‌شویم.

وی تاکید کرد: جنایت‌ها و وحشی‌گری‌هایی که علیه ملت یمن روی می‌دهد باعث تسلیم آن نخواهد شد و تصمیم دو کمیته انقلابی و امنیتی برای بسیج عمومی مردم، اقدامی صحیح برای مقابله با خطرات است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
    0 0
    بعد از فتح تعز توسط انصارالله و ارتش یمن، ان شاء الله شاهد فتح عدن نیز خواهیم بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس