کد خبر 399599
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز در ادامه مخالفت‌های نخست وزیر این رژیم با گزینه راه حل ۲ دولت، تاکید کرد که این گزینه غیر قابل اجراست.

به گزارش مشرق، «موشه یعالون» در پاسخ به سوال خبرنگار رادیو انگلیس مبنی بر اینکه آیا می توان یک دولت فلسطینی که استقلال اقتصادی داشته باشد، تصور کرد، گفت: راه حل دولت قابل اجرا نیست.

وی همچنین تاکید کرد که فلسطینیان به اسرائیل وابسته هستند و اجرا شدن اندیشه جدایی کامل این دو نیز غیر ممکن است.

در همین رابطه محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیروز پنج شنبه یک روز پس از پیروزی بنیامین نتانیاهو در انتخابات کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی، گفت: اظهارات نتانیاهو علیه راهکار تشکیل 2 دولت و علیه کشور فلسطینی، ثابت می کند که کابینه آتی اسرائیل، هیچ جدیتی در خصوص راهکار سیاسی که منجر به تشکیل 2 دولت شود، نخواهد داشت.

نتانیاهو روز سه شنبه پیش از آغاز انتخابات پارلمانی اسرائیل، امکان تشکیل دولت فلسطینی را رد کرده و بر ادامه ساخت شهرک های صهیونیستی در شرق بیت المقدس تاکید کرده بود.

محمود عباس افزود: فلسطینی ها نیز به تلاش خود برای درخواست مشروعیت بین المللی از طریق عضویت در سازمان ملل و سایر نهادهای بین المللی ادامه خواهند داد. این حق ماست تا به هر جایی از جهان برویم تا مشروعیت بین المللی را کسب کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس