کد خبر 398769
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۰

یک شبکه خبری تندروی آمریکایی در مطلبی که در وبگاه خود منتشر ساخت نوشت: طرح آمرانه رییس جمهور آمریکا دشمن ما « ایران» را قادر می‌سازد تا مبدل به قدرتی با سلاح هسته‌ای شود.

به گزارش مشرق، شبکه خبری «فاکس نیوز» در مطلبی به قلم « آندرو مک‌کارتی» تحلیلگر معروف آمریکایی نوشت: اوباما نمی‌تواند توافق با ایران را بدون رضایت کنگره به آمریکا تحمیل کند.

در بخشی از این یادداشت آمده است: طرح آمرانه رییس جمهور آمریکا دشمن ما« ایران» را قادر می‌سازد تا مبدل به قدرتی با سلاح هسته‌ای شود؛ طرحی که توهم انگیز و نفرت آور است.

در بخشی دیگر از این یادداشت آمده است: اکثر قانون‌گذاران آمریکا بر این باورند که هموار کردن مسیر برای کشوری چون ایران که  شعار «مرگ بر ‌آمریکا» سر می‌دهد فاجعه آمیز است.

نویسنده در بخشی دیگر از این یادداشت عنوان کرد: ایران کشوری است که جان بسیاری از آمریکاییان را از سال 79 میلادی به این سو گرفته است. ایران حامی خرابکاران است و می‌خواهد اسرائیل را از نقشه محو کند.

در بخش پایانی این یادداشت نویسنده با پرداختن به رزمایش اخیر ایران و حمله به  ماکت ناو هواپیمابر آمریکا  در خلیج فارس نوشت: ایران کشوری است که در اواسط  مسیر مذاکرات با اوباما رزمایشی را انجام داد و در آن به نمونه ناو هواپیمابر آمریکایی حمله و همچنین موشک بالستیک شلیک کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    0 0
    مرگ بر آمریکا
  • ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    0 0
    ما هم معتقدیم با کشوری که هواپیمای مسافربری مارو ساقط کرد با کشوری که با کودتای 28 مرداد در امور داخلی ما دخالت کرد با کشوری که از استبداد شاه حمایت کرد و به اون پناه داد با کشوری که سفارتش لانه ی جاسوی بود با کشوری که از صدام علیه ما تمام قد حمایت کرد و تجهیزش کرد با کشوری که از فتنه ی 88 حمایت کرد با کشوری که از منافقان تروریست در خاکش پذیرایی میکنه با کشوری که داعش رو به جنگ شیعه فرستاد با کشوری که مارو تحریم میکنه و علیه ما قطعنامه به تصویب میرسونه با کشوری که فیلم هایی ضد ایرانی به منظور منفور کردن چهره ی ایرانی میسازه با کشوری که علیه ما و در حمایت از مخالفین نظام ما هر ساله بودجه های میلیاردی تصویب میکنه و همیشه مارو تهدید به حمله ی نظامی میکنه با کشوری که دستش به خون جوانان ما آغشته ست نباید توافق کرد بــــــــــا شــــــــــــیطان بـــــــــــزرگ نبــــــــــاید تـــــــــــــوافق کــــــرد !
  • ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    0 0
    بخاطرماهیت تبلیغاتی وصهیونیستی اینکونه سایتهادرغرب بویژه آمریکا، اصولا پرداختن واهمیت دان به این کلیشه های نانخور لابی های جنگ طلب فاقد ارزش است آنها فقط خوراک مسموم برای توده ناآگاه آمریکایی وعوام تولیدمی کنند.
  • مهرداد ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    0 0
    آقا راست میگن .خب ما هم یه بار مرگ بر آمریکا رو حذف کنیم!!
  • جواد ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    0 0
    آخه یکی نیست بگه اگه شما سرتون تو کارخودتون باشه و این همه تو کار ما دخالت نکنین شعار مرگ بر امریکا رو هم نمی‌شنوین
  • علیرضا ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    0 0
    کال حق دارد که چنین برداشتی از ایران داشته باشند اگر مردم آمریکا هم هر سال در یکروز خاص مرگ ایران را فریاد میزدند احساسشان را درک میکردیم بهتر است از خواب غفلت بیدار شویم این طرز برخورد با جوامع دیگر نیست که مرگ انها را فریاد بزنیم . مردم آنها نمیدانند ما منظورمان دولتشان است . هر چند دولتشان منتخب مردمشان است و حتی خواستن مرگ همان دولت هم اشتباه است آزاد اندیش باشید
  • قاسم ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    0 0
    جدی؟پس مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا.
  • ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    0 0
    ایرانی هاجان امریکاییها را گرفتن یاامریکایی هاجان ایرانی هاراامریکایی ها دچار هذیان گویی شده اند این امریکا بود که جنگ هشت سا له را به ایران تحمیل کردعده ی زیادی ازمر دم ایران رابه خاک خون کشید هواپیمای ایرانی بامسافران بی گناهش با موشک هدف قرار دادند وشهید نمودند اگر صدها ازاین توافق ها هم امضا شود ما جنایات امریکاییها را تا ابد فراموش نخواهیم کرد مرگ بر سیاستمداران امریکا نابود باد امریکا
  • محمدرضا ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    0 0
    چقدر تصاویر و فیلم های دست دادن و خندیدن و عکس گرفتن ظریف و جان کری دردآور هست... واقعا بسیار شرم آور هست یاد امام گرامی باشه که چطور با مستکبران رفتار می کرد...
  • جواد ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    0 0
    مرگ بر امریکا
  • ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    0 0
    مرگ بر آمریکا
  • جواد ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    0 0
    مرگ بر آمریکا و آمریکایی هرچی خونریزی و فساد در دنیاست آمریکا عامل اصلی آنهاست.
  • ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    0 0
    از مرگ بر آمریکا گفتن هم خیری ندیدیم. در حد بد و بیراه گفتن شفاهی است و عملی شدنی نیست. چون همزمان که مرگ بر آمریکا میگیم عده ای هم میگن ما از دسته این افراد نیستیم و افراد خوبی هستیم.
  • ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    0 0
    ما به خاطر دشمنی هاشون به خاطر دخالتاشون و به خاطر جنایتا وزورگویی هاشون میگیم مرگ بر امریکا اقای علیرضا شاید اونها به زبان نگویند مرگ بر ایران اما در عمل خیلی کارها می کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس