روزنامه عرب تایمز چاپ کویت نوشت: "غرور مقامات ایرانی به بالاترین حد خود رسیده است. علی یونسی مشاور رئیس جمهور ایران گفت: ایران در حال حاضر امپراطوری است که پایتخت آن بغداد است."

گروه جنگ نرم مشرق- بعد از سخنان چند روز گذشته یونسی، وزیر اطلاعات دولت اصلاحات و مشاور کنونی رئیس جمهور در مسائل اقوام و اقلیت‌ها، رسانه‌های غربی-عربی شروع به سوءاستفاده از این صحبت‎‌ها کردند. گذشته از آن، این سخنان موجبات آزاردگی برادران عراقی ما را فراهم آورد. از سویی دیگر، پرداختن رسانه‌های معاند به صحبت‌های یونسی موجبات رنجش و ناراحتی دوچندان همسایگان و دوستان جمهوری اسلامی را پدید آورده است. در ادامه می‌پردازیم به گوشه‌ای از بازتاب‌های این رسانه‌ها به بهانه یک سخن نسنجیده:


ایران با افتخار درباره مقاصد خود در خاورمیانه حرف می‌زند

به گزارش پایگاه میدل ایست‌آی، درحالیکه سخنان بسیاری درباره تسلط ایران بر چهار پایتخت عربی گفته شده است، مقامات ایرانی علناً و با افتخار درباره تاثیرگذاری این کشور در خاورمیانه حرف می‌زنند.

یونسی

علی یونسی مشاور ارشد حسن روحانی در تازه‌ترین اظهارات خود خواستار بازگشت مجدد به ریشه‌های تاریخی و ایجاد امپراطوری پارسی شده است. این صحبتها با واکنش شدید کشورهای عربی مواجه شد که موجب گردید یونسی قصد و نیت خود را اصلاح کرده و بگوید که منظورش اتحاد فرهنگی وتاریخی است.


عصبانیت بغداد از صحبت‌های مقام ایرانی درباره حاکمیت عراق

به گزارش خبرگزاری کویت (KUNA)، وزیر امور خارجه عراق اظهارات غیرمسئولانه مشاور رئیس جمهور ایران که عراق را پایتخت اسبق امپراطوری ایران توصیف کرده بود که تحت تاثیر ایران کنونی است را رد کرد.

یونسی

ابراهیم الجعفری با صدور بیانیه‌ای گفت: عراق کشور مستقلی است که توسط مردمش اداره می‌شود. کشور ما با تمامی همسایگانش از جمله ایران روابط حسنه‌ای دارد. عراق به هیچ ‌کس یا کشوری اجازه دخالت در امور داخلی یا نقض حاکمیت این کشور را نمی‌دهد.

علی یونسی چندی پیش گفته بود که عراق نه تنها بخشی از حلقه تاثیر‌گذاری ایران محسوب می‌شود، بلکه مثل گذشته‌های دور بخشی از فرهنگ، هویت و پایتخت ایران نیز می‌باشد.


مشاور رئیس جمهور ایران: تمامی خاورمیانه متعلق به ایران است

به گزارش پایگاه خبری کردستان عراق موسوم به رودا (Rudaw)، علی یونسی مشاور رئیس جمهور ایران یک روز پس از آنکه عربستان درباره اشغال عراق توسط ایران هشدار داد گفت که ایران بار دیگر به امپراطوری مبدل شده است که تاثیرگذاریش حتی به ورای عراق می‌رسد.

یونسی

یونسی با اشاره به این که عراق پایتخت ایران است گفت: تاریخ ایران و عراق را نمی‌توان از هم جدا کرد و تمام خاورمیانه متعلق به ایران است. وی افزود: حتی مردمان کشورهای همسایه نیز ایرانی هستند و آنها تنها از امپرطوری ایران جدا شده‌اند.


مشاور روحانی: ایران یک امپراطوری است و پایتخت آن عراق است

به گزارش پایگاه کلریون پراجکت، مشاور رئیس جمهور ایران گفت که امپراطوری تاریخی ایرانی بار دیگر احیا شده است و پایتخت آن عراق می‌باشد.

یونسی

وی گفت که ایران می‌خواهد اتحاد ایرانی در منطقه ایجاد کند. وی افزود: منظور من از ایجاد اتحاد ایرانی برداشتن مرزها نیست، بلکه تمامی کشورهای همسایه باید به همریگر نزدیک‌تر شوند.

وی همچنین گفت: ما نمی‌خواهیم یکبار دیگر بر دنیا حکومت کنیم، بلکه می‌خواهیم که جایگاه تاریخی ایران را در دنیا زنده نماییم.


تهران به دنبال احیای امپراطوری ساسانی است

به گزارش روزنامه عرب تایمز چاپ کویت، غرور مقامات ایرانی به بالاترین حد خود رسیده است. علی یونسی مشاور رئیس جمهور ایران گفت: ایران در حال حاضر امپراطوری است که پایتخت آن بغداد است.

یونسی

چندی پیش هم علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران گفته بود: ایران کاملاً بر دریای مدیترانه و خلیج باب المندب مسلط است.


خاورمیانه متعلق به ایران است

به گزارش روزنامه اسرائیلی نیوز فکس، علی یونسی مشاور رئیس جمهور ایران گفت که ایران یک‌بار دیگر به امپراطوری تبدیل شده است که پایتخت آن عراق است.

یونسی

وی با واکنش به هشدارهای مقامات عربستانی درباره افزایش نفوذ ایران در منطقه گفت هیچ کسی حق ندارد با این افزایش نفوذ مخالفت کند.

مشاور روحانی حرفهایش مبنی بر بازگشت به امپراطوری پارسی را تکذیب کرد

به گزارش پایگاه ال‌مانیتور، علی یونسی مشاور حسن روحانی در امور اقلیت‌های مذهبی و قومی با صدور اصلاحیه‌ای گفت که منظورش اتحاد بین کشورهای منطقه بوده است. صحبتهای وی مبنی بر برپایی مجدد امپراطوری ایرانی موجی از خشم در بین کشورهای عربی ایجاد کرد.

یونسی

یونسی به ویژه به خاطر این حرف مورد انتقاد قرار گرفت: عراق نه تنها بخشی از تاثیر تمدنی ایران است، بلکه این کشور هویت، فرهنگ، مرکز و پایتخت ما محسوب می‌شود. این مساله در حال و گذشته وجود داشته است.



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 65
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 33
  • ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
    2 1
    خخخخخخخخخخخخخخخخ
  • ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    4 0
    دمش گرم
  • امین ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    2 3
    این آدم باید محاکمه بشه فقط از دیوار مردم رفتن جرم نیست انرژی و خونهایی که باید نظام برای اصلاح حرفهای یونسی صرف کنه بی حسابه
  • سید ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    1 1
    بدیش اینه که این بابا می‌دونه چی داره میگه و چه تبعاتی واسه ایران داره.... بدیش اینه که اون کسی که اینا گذاشته مشاور، می‌دونه که کیُ گذاشته مشاور اقوام!!!!!!!!! کل کارا و حرفای مشایی اینقدی که این حرف این بابا واسه ایران گران تمام شد و می‌شود و خواهد شد، برای ایران هزینه نداشت.... حالا رییس‌جمهور پیشین لجباز بود که مشایی نگذاشت کنار یا رییس‌جمهور کنونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 1
    در کلاساهای ابتایی این دو نیم بیت از بزرگان ادب ایران بدون استثنا در همه ادوار و در مکتب خانه ها هم آموزش داده میشود "تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد" و "هر سخن وقتی و هر نکته مکانی دارد" ولی گویا جناب مشاور از این آموزه ها هیچ بهره نبرده اند.
  • مهدی از قم ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    یا اقای یونسی نمیدونسته این حرف ها چه پیامدهای داره که در این صورت این سوال پیش میاد که ایشون که این قدر بصیرت و سواد ندارند چطور به این مشاغل مهم دست پیدا کرده اند و یا اینکه ایشون از قصد این صحبت های مخرب را کرده است که باز هم این سوال پیش میاد همچین فرد مشکل داری چرا این همه پست های کلیدی در اختیار داشته؟؟؟اصلاحاتی و اعتدالی و کارگزارانی باید پاسخگو باشند
  • ویداخانم ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    2 0
    مشرق کامنت من چی شد ترورش کردی
  • سراج ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    سلام و خسته نباشید. مشرق امیدوارم این نظرو چاپ کنی به نظر من این سخنان نه غیر عمد بوده بلکه با فکر و برنامه ریزی این سخنان گفته شده به نظر شما درست زمانی که کشور عراق با تروریستها در زمان سرنوشت ساز در حال جنگ است این سخنان از تریبون نظام و از زبان فرد معلوم الحالی مثل این .... یونس گفته میشه و امکان به هم ریختن معادلات و اتحاد مسلمانان را دارد دقیقا زمانی که نیروی قدس با جان فشانی در حال کمک به تمام عزیزان مسلمان در خاورمیانه برای فشار خارجی و داخلی به سپاه و اصل نظام که برای خوشنودی کدخدا باشد این سخنان گفته شده. من به نمایندگی از خودم و تمام ملت های آزاده به جای این به اصطلاح مرد از شما عذر میخواهم واقعا چه خوب گفت این ابلیس نتانیاهو که اصلاحات پایگاه ما در ایران است مرگ بر تمام کسانی که قصد نفاق دارند
  • پارسا ۰۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    1 0
    آمریکا و اسرائیلو ول کنید غضنفرو بچسبید.
  • محمد ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    اقای یونسی یک بچه هم میدونه وقتی به بره خونه همسایه بغلیش و کمک میکنه به همسایه این به معنی این نیست که خونه همسایه هم جزی از خونه خودشونه! دو تا بردار یک جسم نیستند ,دو جسم مجازا دارن اما برادر هم هستند.
  • ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    1 0
    مشرق باحرفات مخالفم، یونسی روبعداین حرفهاش خیلی دوستش دارم، چرابهش گیرمیدین؟ حرفهای یونسی رو من صددرصدتاییدمیکنم. ضمناعراق به چه حقی وزیرخارجه متحدایران اینطوراعتراض کرده؟؟؟ ازوقتی اعتراض جعفری رودیدم به نفوذایران توعراق شک کردم. به چه حقی وزیرخارجه عراق اینطورحرف زده؟ ا.......مشرق اگه آزادی بیان داری منتشرکن
  • حامد ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    دشمن اگه می خواست میلیاردها خرج کنه و چهره جمهوری اسلامی به این شکل جلوه بدهد که ایران دنبال امپراطوری است نمی توانست اما جناب یونسی خط قرمز کابینه جناب روحانی با گفتن دو سه کلمه خیلی قشنگ بیان کردند . خداوندا ما را شرمنده شهدا نکن که با خون خود این انقلاب رو بنا کردند که ما راحت باشیم و اما عده ای به این شکل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    برعکس ادعاهای مشرق روزنامه های عربی سالهاست هر روز هر امپراطوری عربی می گن
  • ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    اونی که میگفت من متخصص امنیت ملی ام الان کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
  • ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 1
    به خدا پناه میبریم از اطرافیان رییس جمهورها قبل حال آینده
  • حسین 1400 ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    اینها هم بی سوادن؟ بی شناسنامه هستن؟ یا باید برن جهنم؟ یا شایدم با نتانیاهو همنوا شده اند؟ هیچ کس نیست از نیت سالم ایران در عراق و خاورمیانه دفاع کنه؟
  • علی ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    غضنفر از القاب حضرت امیر است. مراقب باشید
  • ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    متاسفانه حرفهای نسنجیده اقای یونسی چهره دولت معتدل اقای روحانی رو در بین دوستان جمهوری اسلامی تخریب کرد...حرف نسنجیده ای که به منافع جمهوری اسلامی ضربه زد...2سال دیگه همه ی نفس راحت میکشیم انشاالله
  • فرزان فر ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    بابا ایشون از ذخایر دوران اصلاحات هستند ، نگید این حرفا رو به خدا
  • ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    عجب آدم فهمیده ایی است(لطفا این جمله رو منفی کنید و بعد بخوانید!)
  • ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    اگه قم هم در این برهه برای دفاع از اسلام ، برای دفاع از امر به معروف و نهی از منکر ... خون می داد ، میتونستند به جای بغداد بگویند قم. اما نشد.
  • ایرانی ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    یونسی از قول کی داری حرف میزنی؟ چرا ابروی ما رو میبری؟به خدا که هیچ ایرانی حاضر نیست با عراقی هایی هموطن بشه که 8سال ظالمانه باهاشون جنگیدند وهمین الانم از ایران نرت وکینه ای دارندکه میتونه بر حسب یه حسادت عمیق باشه در طول تاریخ یا ....مملکت ما نادان نیست که مرز ایران وعراق رو بشکنه و با جنگ های داخلی فاتحه ی خودشرو مردمش رو دینشو بخونه
  • ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    بخاطره هزینه ای که به کشور تحمیل کرده نباید قسر در بره و به ریش همه بخنده!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    فتنه ننداز بذار مملکت آروم باشه و مسیرشو ادامه بده یونس
  • ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    آقای شریعتمداری هم به بحرین گفت استان چهاردهم ایران
  • فامیل ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 1
    این حرفها توسط یونسی در دایره المعارف آقای بجنوردی زده شده است که یکی از مراکز ولانه های طراحی فتنه 88 بود و هم اکنون نیز کانون فتنه ای دیگر شده است . نمی دانم چرا با آن برخورد نمی شود ...
  • علی ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 1
    کار ، کار انگیلیسه
  • علي ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    جناب اقاي روحاني، رئيس جمهور محترم ايران. اين شغل چه خاصيتي دارد كه وقتي انسانها به ان ميرسند، ميگذارند توي دنده لجبازي.؟! اقا يونسي بايد اخراج و محاكمه شود. ايشان انچنان ابي در اسياب دشمنان ايران اسلامي ريخته كه ابن سالها و ماهها بايد از ياوه گويان سيلي خورد
  • سیستانی ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    این اقای مشاور،بال رییس جمهوراست یا بار؟چرافکرنکرده برای ملت ودولت هزینه میتراشند؟این حرف ازسنگهایی است که گاهی درچاه می اندازندوبرای دراوردنش کلی زحمت راتحمیل میکنند!!!!
  • ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    هرجور که فکرشو میکنم میبینم هیچ جور نمیتونه این چرندیاتش رو ماست مالی کنه. بی انصاف تو اصلا میدونستی تو چه جایگاهی هستی که این حرف و زدی؟ یا شایدم....؟ خیلی، خیلی ی ی ی ی ی به نظر بنده این آقای باهوش!! نه تنها باید استعفا بده، بلکه به کشورهای غربی پناهنده هم بشه
  • سید مقداد ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    ظاهراً خاصیت ریاست جمهوری اینه که انسانهارو مغرور و خودخواه و انعطاف ناپذیر میکنه، بعید میدونم از سمت آقای رئیس جمهور حرکتی صورت بگیره اما امیدوارم از سوی مردم ما حرکت های خوبی صورت بگیره و تا دو سال آینده خوب این صحبتها و برنامه های دولت و رئیس جمهور رو زیر ذره بین قرار بدن و در انتخابات 96 به اصلح رأی بدن به دور از جناح گرایی و تعصبات جناحی. ان شاءالله
  • ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    فدای سرم غصه اینجور چیزها رو ما باید بخوریم فکر نون باش که خربزه آبه
  • ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    آقاب یونسی در جریان پرونده فوت مشکوک سعید اسلامی ( امامی ) مسوول سازمان قضایی مسوول پرونده مربوطه بود . که هزینه زیادی برای انقلاب داشت . و نحوه بازجویی از همسرش ... و ظلمی که به همسرش ویا شاید خودش شد .. وچندین مورد دیگر که جای کنکاش بسیار دارد ....
  • ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    ابول بابا همینو کم داشتم! با اظهارات یونسی موافقم فرقی نمیکنه امپراتوری ساسانی باشه یا امپراتوری پارسی!
  • وحید ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    فقط واسم شده سوال آخه یونسی چیزی از سیاست نمیفهمی مجبوری میای اظهار نظر میکنی موندم بر چه اساسی تو رو کردن مشاور رییس جمهور؟
  • ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    اگه این بابا حرف نزنه کسی میگه لاله؟ نه تورو خدا
  • علی اعلی ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    باسلام ,منظور ایشون این بوده که رزیم غاصب فلسطین باید از امت اسلامی بترسه وفکر نکنه تفکر آزادی قدس شریف فقط درمحدوده جغرافیایی ایران مطرح است بلکه باید این تفکر در یک امپراطوری که از کشورهای بیدار اسلامی تشکیل شده ببیند که متاسفانه جرثومه های فساد مطلب را به نحو دیگری به سران کشورهای اسلامی القا می کنند وخبرگزاری های ما هم متاسفانه به جای تفسیر صحیح از مطالب به چنین تحلیل هایی از فاسدان دامن می زنند
  • سهیل بشردوست ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    با اصل قضیه مخالفتی ندارم، اما حالا چرا بغداد؟! تهران از همه شهرامون بهتره...
  • MohammaD ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    جوری میگی یعنی الان همه ملت لنگ نون شب هستن... برو اقا ما دستمون ب دهنمون میرسه....
  • MohammaD ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    ن تنها منافع کشور ضربه خورد بخاطر اق یونس...بلکه ضربه اصلی رو دولت اقای روحانی خواهد خورد...
  • ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    بی خبری؟ نبودی؟ حبس بوی؟ همینجوری اومدی کامنت بزاری؟
  • ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    دارین بخاطر خدا کار می کنید یا منافع شخصی 36 سال و این همه خون واسه خدا بود نه چیزی بیشتر نه کمتر
  • محسن ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    چرا حرفش به ذائقه بعضی دوستان خوش نیومده؟هنوزم ;i هنوزه نتونستیم خلیج عرب رو از الفاظ اعراب پاک کنیم، عربستان ویزا به زائرا نمیده، پلیس امارات آمادگی خودشو اعلام کرده برای حمله به ایران، امارات چشم دوخته به سه جزیره ایران ... (قضیه جارو روی پارو)
  • اصلاح طلب ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    مشرق جان قبول کن که طبق اصل سوم نیوتون هر کنشی را واکنشی است مساوی ولی در خلاف جهت! وزارت دفاع عراق در جریان پیروزی عراق بر ایران در جام ملت ها پیام تبریکی صادر کرد و یونسی هم با این اظهاراتش جوابشان را داد دیگه!! خواهشا این اضهارات یونسی را به حساب وطن دوستی و میهن پرستی ایرانیان بزار !
  • ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است
  • علیرضا دانشور ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    به قول مولوی در مثوی زیبایش: عالمی را یک سخن ویران کند / روبهان مرده را شیران کند ای کاش بیشتر مراقب گفته هایمان باشیم.
  • علی رضا ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    وقتی یک نادانی سنگی درچاه میندازد که هزارفرد عاقل نمیتوانند آنرا دربیاورند
  • ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    این ناشناس ها و اصلاح طلب ها عرزه ی کاری جز توهین و تخریب و وعده وعید دادن بلد نیستن ...ناشناس هم اگه حرف نزنه کسی نمیگه لاله
  • علی1080 ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    دمش گرم، خوب اعراب خلیجی رو توپوند، ولی باید میگفت حجاز پایتخت ایران است.
  • ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    از بر و بچ مشرق نیوز واسه باز کردن همه ی ابعاد کار یونسی ممنونم.برید ببینید همین اصلاح طلب ها سر قضیه ی رحیمی چقدر مانور دادن و اصول گراها رو زدن ..هر روز یک تیتر....والا بلا استفاده کنید از تکنیک های رسانه ای....شما که دارید حق حرف میزنید باید روشنتر و روراست تر باشید و فضا رو بازتر کنید..همیشه تو فضایی که آزادی بیان به معنای واقعی (نه به معنای اروپایی) نبوده تونستن حق رو پپوشانن
  • ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    با اون دالی ( D ) که ته اسمت گذاشتی مشخصه پر خوری..!
  • ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    مشرق ترسو فهمیدم انتقاد از صحبت آقای شریعتمداری خط قرمزته . شایدم واقعا بحرین استان چهاردهم ما باشه !!!!!
  • محسن ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    1 0
    با سلام، آقای یونسی در مصاحبه با شبکۀ العالم منظور خود از آن سخنان را به روشنی توضیح داد. متاسفانه افراد و جریانهایی در داخل کشور، به جای اینکه بکوشند با روشنگری برای خارجیها، سوء برداشتهای پیش آمده را برطرف کنند، درست بر عکس رفتار می کنند و این گونه القا می کنند که یونسی حتما و حکما و بدون شک، همان منظوری را داشته که خارجیها برداشت کرده اند! به بیان دیگر، این افراد و جریانها، ناخودآگاه یا آگاهانه، به بیگانگان پیام می دهند که بله، شما درست فهمیده اید و این هموطن ما مقاصد توسعه طلبانه دارد! و بعد یک سوال: وجدانا و خداوکیلی، آیا این افراد و جریانها، در موارد متعدد دیگری که کسانی با گفتارها و رفتارهایشان، برای کشور و نظام و مردم هزینه ایجاد کرده اند، همین گونه حساسیت نشان داده و موضع گیری کرده اند، یا فقط منافع سیاسی و جناحی ملاک موضعگیری است؟
  • ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    خوب باید برکنار بشه
  • ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    خوب باید برکنار بشه
  • ردام ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    هرکس دیگی جز ایشون بود الان خودش به داعش معرفی می کرد . میشه با داعش مقابله کرد اما بااین طور افراد اصلا چون (اندر خم یه کوچه اند ) از اون بدتر سکوت مضحک آقای رحانی که از هزارتا بدوبیرا برای ما بدتر شاید می ترسه روانش مکدر شه
  • پارسا ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    ممنون از تذکر علی آقا.
  • ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    عزیز من صحبت های این مرد روحانی نیک اندیش چرا عده ای را ناراحت کرده است. آنچه این مرد گفته کاملا درست است و کشورهای اطراف ایران متعلق به ایران بودند و در برهه ای از زمان از ایران جدا شدند. مگر تیسفون پایتخت ساسانیان در 36 کیلومتری بغداد نیست و مگر بغداد یک واژه فارسی وبه معنای (دهش و یا بخشش خدواندی) نیست و مگر بارها و بارها شهرهای بغداد و نجف و بصره و سلیمانیه دست بدست بین ایران و عثمانی نشده؟ اما نکته این است و شاید هم این شیخ بزرگوار می خواسته این را بگوید که قسمت هایی از ایران که جدا شده اند مانند همین کردستان عراق و قسمت شیعه نشین عراق که آرامگاههای امامان شیعه است و افغانستان و آران (به نام جعلی جمهوری آذربایجان) زمانی به پیشرفت و ترقی و آرامش و صلح خواهند رسید که به مادر میهن ایرانی ملحق شوند.
  • ایمان ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    نابغه! ای کیو! زمان دولت امویان و عباسیان هم کشور ما بخشی از خاک اونا بود زمان مغولها ما بخشی از خاک مغولستان بودیم زمان اسکندر ما بخشی از خاک یونان بودیم اینکه نشد دلیل با این استدلال باید همیشه درگیر یه جنگ جهانی باشیم معیاد و اصل زمان حاله خیلی از مسولین کشور ما قاشق قاشق ابرو جمع می کنن یکی میاد با بولدوزر همیشو میرزه بیرون
  • ایمان ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    نابغه! ای کیو! زمان دولت امویان و عباسیان هم کشور ما بخشی از خاک اونا بود زمان مغولها ما بخشی از خاک مغولستان بودیم زمان اسکندر ما بخشی از خاک یونان بودیم اینکه نشد دلیل با این استدلال باید همیشه درگیر یه جنگ جهانی باشیم معیاد و اصل زمان حاله خیلی از مسولین کشور ما قاشق قاشق ابرو جمع می کنن یکی میاد با بولدوزر همیشو میرزه بیرون
  • ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    آره مصاحبه های ایشان رو به عنوان مسوول راجع به پرونده سعید امامی و توضیحاتش مبنی به اینکه چطوری خودش خودکشی کرده و داروی نظافت خورده است یادم هست . بعد از آن هم ماجرای بازجویی از همسر امامی وانتشار رفتار غیر انسانی بازجویان پرونده چقدر دردناک بود .
  • سید اصغر از مشهد مقدس ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    جدا از همه مطالب نوشته شده کاربران محترم پیرامون صحبت های آقای یونسی , باید آفرین گفت به آقا پارسا ( ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵) و افرادی مانند ایشون . پارسای عزیز از ادب شما در پاسخ به تذکر علی آقا لذت بردم . خدا هردو تاتونو حفظ کنه .
  • ناشناس ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    ای بابا شماها چقدر کوته بین هستین!!!!؟؟؟ این آفا بالاخره یه طوری خواسته با جملاتش قدرت زوال رفته ایران دوره ساسانی را که بار دیگه توسط اسلام و در چاچوب آن احیاء شده به زبان آورده، آیا این بده بابا کمی شعور داشته باشین و درست تحلیل کنین همه چیز رو از ته یه آینه نبینید!!!!
  • ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    0 0
    از این پس قبل از حرف زدن، این همون روابط دوستانه آقای روحانی با سایر کشورها بود ؟؟ :)))
  • عادل ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    0 0
    این آقا چطور وزیر اطلاعات بوده !!!! ؟ یا سخن دانسته گو ای مرد بخرد یا خموش . اگر دولت لج نکنه باید برکنار و محاکمه بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس