کارگردان رخ دیوانه گفت: نمایش فیلم در جشنواره قطعا تاثیر زیادی داشته است. چرا که فیلم در فستیوال شناخته شد و بخشی از مخاطبان فیلم در روزهای اول تحت تاثیر همین جو فیلم به تماشای آن رفتند.

به گزارش مشرق، «رخ دیوانه» همان طور که انتظار می رفت شروع خوبی در اکران عمومی داشت. فیلمی که در همان دو روز اول توانسته 38 میلیون تومان فروش کند. این تقریبا همان مبلغی است که «استراحت مطلق» و «ایران برگر» در شروع اکرانشان فروختند.
این موضوع نشان می دهد امسال رقابت نزدیکی بین فیلم های اکران نوروزی وجود دارد.
ابوالحسن داودی کارگردان «رخ دیوانه» درباره استقبال مردم از فیلمش گفت: «پیش بینی این استقبال را می کردم. چون طی این مدت عکس العمل مخاطبان را بعد از تماشای فیلم دیده بودم. نظر بیشتر تماشاگران خصوصا جوانان نسبت به فیلم مثبت بود و همین موضوع تاثیر مثبتی روی گیشه فیلم گذاشته است.»
این کارگردان درباره تاثیر جشنواره در فروش «رخ دیوانه» نیز گفت: «نمایش فیلم در جشنواره قطعا تاثیر زیادی داشته است. چرا که فیلم در فستیوال شناخته شد و بخشی از مخاطبان فیلم در روزهای اول تحت تاثیر همین جو فیلم به تماشای آن رفتند.»

داودی در پاسخ به این سوال که فیلمش مثل دیگر آثار روی پرده ستاره بزرگی دراختیار ندارد اما با این حال همپای بقیه می فروشد گفت: «به نظر من سینما یک مجموعه ترکیبی است که اگر اجزای آن درست کنار هم قرار بگیرند حاصل آن می تواند با تماشاگر ارتباط برقرار کند. نکته ای که از مخاطبان «رخ دیوانه» دریافته ام این است که هم نخبگان هم عامه مردم با فیلم ارتباط برقرار کرده اند. این مساله برای من فراتر از فروختن یا نفروختن فیلم اهمیت دارد. من با تجربه ای که طی این سالها بدست آوردم تمام تلاشم را کردم، ترکیبی را کنار هم قرار دهم تا تماشاگر از تماشای آن راضی باشد.»


منبع: روزنامه بانی فیلم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس