کد خبر 395827
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴

سخنگوی شورای صنفی نمایش اعلام کرد فیلم‌های روی پرده که فروش خوبی داشته باشد می‌تواند بعد از ۲۰ اسفند هم به نمایش خود در سینماها ادامه دهد.

به گزارش مشرق، غلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی نمایش در پاسخ به اینکه تعدادی از فیلم‌هایی که در حال حاضر در سینماها روی پرده است تعداد روزهای نمایش آنها کمتر از 4 هفته است و با توجه به اینکه از ۲۰ اسفند فیلم‌های اکران نوروزی روی پرده می‌رود، توضیح داد: فیلم‌هایی که برای اکران نوروزی انتخاب شده‌ از ۲۰ اسفند ماه روی پرده می‌رود.
در این میان فیلم‌هایی که در حال حاضر در حال نمایش است در صورتی که کف فروش آنها بالا باشد، می‌تواند به نمایش خود در سینماها ادامه دهد.
سخنگوی شورای صنفی نمایش در پاسخ به این پرسش که برخی فیلم‌ها مانند انیمیشن «جمشید و خورشید» نیاز به حمایت دارد و نباید با قاعده سینمای تجاری با آنها برخورد کرد، بیان کرد: شورای صنفی نمایش تنها براساس شرایط برنامه‌ریزی می‌کند و هر فیلمی با توجه به برنامه‌ریزی انجام‌شده بین توزیع‌کننده و سینمادار اکران می‌شود.
فیلم سینمایی «جمشید و خورشید» نیز در گروه سینمایی آزاد اکران شده و از ابتدا نیز چنین شرایط اکرانی را پذیرفته است، به همین دلیل ادامه اکران این فیلم براساس توافق نظر شرکت توزیع‌کننده با سینماهایی است که این انیمیشن را نمایش می‌دهند.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس