کد خبر 399237
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷

فاطمه گودرزی، بازیگر سینما و تلویزیون مدیر نخستین جشنواره ملی فیلم و عکس مادر شد.

به گزارش مشرق، این بازیگر که سابقه ساخت چند فیلم کوتاه را در کارنامه کاری خود دارد، درباره نخستین جشنواره ملی فیلم و عکس مادر گفت: این جشنواره با هدف تکریم و ارزش نهادن به جایگاه مادران و نقش مادر بعنوان کلیدی ترین عنصر تربیتی در جامعه ، در  دو زمینه فیلم و عکس برگزار می شود.

وی گفت: همانطور که می دانیم هنر سینما، نزدیک ترین رسانه به متن زندگی و دغدغه های انسان امروز است که هر گاه رویکردی ویژه به مسائل و مشکلات جامعه داشته باشد پیامش پذیرفتنی تر و تأثیرش عمیقتر خواهد بود.

از آنجا که در دغدغه های پیدا و پنهان امروز جامعه، تغییر کارکرد و کمرنگ شدن مفهوم والای مادر و نقش او بعنوان نقطه کانون خانواده نکته بسیار مهم و درخور تأملی است، بر این باوریم که می توان با هنر سینما و برگزاری جشنواره ای با تمرکز بر نقش، جایگاه و بررسی ابعاد شخصیتی مادر، رجوعی دوباره به این اصلی ترین حلقه تربیتی و فرهنگسازی جامعه داشت.

وی ادامه داد: با توجه به برگزاری جشنواره های متفاوت و متعدد در کشور، جای خالی و ضرورت برگزاری چنین جشنواره ای در سطح ملی احساس می شد و اینجانب و همکارانم در شورای برگزاری جشنواره در گفت و گو با متولیان امر تلاش کردیم تا قدمی در جهت تکریم این مقام ارزشمند برداریم و خوشبختانه استقبال این بزرگواران بعنوان متولیان اصلی فرهنگ و هنر، ما را در این زمینه مصمم تر و مشتاق تر نمود.

مدیر جشنواره فیلم و عکس مادر، درباره جزئیات برگزاری این جشنواره گفت: این جشنواره در دو بخش: فیلمهای با موضوع مادر  و فیلمهای مادران فیلمساز برگزار می شود، که تلاشی است برای تماشای نگاه فیلمسازان کشورمان به موضوع مادر و همزمان نگاه مادران فیلمساز به جامعه ای که در آن زندگی می کنند.

فاطمه گورزی درباره تیم برگزای این جشنواره گفت: باید ابراز خوشحالی کنم از اینکه در شورای سیاست گذاری جشنواره از هنرمندان، کارشناسان و اساتید خوب کشورمان همفکریها و مشورتهای فراوانی گرفته ایم. همچنین باید از جناب آقای حسین نظری (دبیر جشنواره) و آقای مهدی یارمحمدی (مدیر اجرایی جشنواره) تشکر کنم که تلاشهای فراوانی در پیشبرد جشنواره داشته اند.

وی درباره جزئیات بیشتر دراین باره گفت: جزئیات بیشتر در این زمینه همزمان با اعلام فراخوان این جشنواره در سایت WWW.SHORTFILMSUPPORT.COM در ابتدای سال پیش رو اطلاع رسانی خواهد شد.

نخستین جشنواره ملی فیلم و عکس ماد به مدیریت فاطمه گودرزی و به دبیری حسین نظری، با همراهی و حمایت پایگاه حمایت از فیلم کوتاه مستقل، برگزار می‌شود.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جاوید ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    0 0
    عجب!!!!! مادر؟!!!!!!بازیگران زن نمیتونن الگوی مادران و دختران ایران باشن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس