کد خبر 398066
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۳

در حمله هوایی ارتش سوریه به مقر فرماندهی و پادگان تروریست‌های وابسته به «جبهه النصره» در حومه «القنیطره» ۱۲۰ نفر از این عناصر کشته یا زخمی شدند.

 به گزارش مشرق، «رای الیوم» اعلام کرد: در حمله هوایی ارتش سوریه به مقر فرماندهی و پادگان گروه تروریستی موسوم به «لواء العز» وابسته به جبهه النصره در منطقه «السویسه» واقع در حومه القنیطره، 120 تن از این عناصر تروریستی کشته یا زخمی شدند.

این دومین ضربه مرگبار ارتش سوریه به جبهه النصره محسوب می‌شود که خسارت‌های فراوانی را در میان عناصر و فرماندهان این گروه بر جای می‌گذارد.

براساس این گزارش، این حمله که عصر دیروز انجام شد، 3 تن از فرماندهان میدانی النصره از اهالی «درعا» و شهرک «جاسم» جمله «عادل الحلقی» از گروهک لواء العز به هلاکت رسیدند.

مجروحان این گروه تروریستی به بیمارستان «الشجره» در جنوب غرب شهرک «صیدا» در جولان سوریه و نزدیک مرزهای اردن منتقل شده‌اند.

در این میان گروه تروریستی جبهه النصره در تلاش برای مخفی کردن خسارت‌های وارده به آن، مانع اطلاع رسانی در خصوص این حمله و دیگر حمله‌های ارتش سوریه در حومه القنیطره شده است.

ارتش سوریه، اوایل ماه جاری میلادی نیز با حمله به نشست فرماندهان گروه تروریستی جبهه النصره در حومه «ادلب» در شمال عرب کشور، خسارت‌های سنگینی به این گروه وارد ساخته بود. در طی این عملیات پیچیده ارتش، «ابو همام الشامی» به همراه ده‌ها نفر دیگر از فرمانده این گروه تروریستی به هلاکت رسیدند.

دو حمله اخیر ارتش سوریه به جبهه النصره، در حالی‌که این گروه با دیگر گروه‌های تروریستی در منطقه نظیر داعش و «ارتش آزاد سوریه» درگیر است، ضربه شدیدی برای آن محسوب می‌شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
    0 0
    I LOVE SURIA AL ASSAD
  • علی ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
    0 0
    الحمد لله رب العالمین.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس