کد خبر 397319
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵

ارتش سوریه تلاش تروریست‌های تکفیری «جبهه النصره» را برای حمله به شهر استراتژیک دورین در حومه لاذقیه دفع کرد و تعداد زیادی از آنها را به هلاکت رساند.

 به گزارش مشرق، «المنار» اعلام کرد: ارتش سوریه در جریان درگیری با عناصر مسلح شورشی که در تلاش برای حمله به شهر دورین در حومه لاذقیه بودند، 45 تروریست را به هلاکت رساند.

شهرک استراتژیک دورین در حومه شمالی لاذقیه و در 2کیلومتری شهرک «سلما» یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های تروریست‌ها بود که اوایل هفته جاری به تصرف کامل ارتش سوریه در آمد و گزارش‌ها درمورد اشغال دوباره این شهر توسط شورشیان صحت ندارد.

گروه تروریستی ــ تکفیری جبهه النصره به کشته شدن شماری از عناصر مسلح خود از جمله «ابوسراقه الانصاری» و «ابوسندس المغربی» در شهر دورین اعتراف کرده است.

خبرگزاری دولتی سوریه (سانا) نیز از عملیات موفقیت‌آمیز ارتش علیه عناصر مسلح در روستاهای «الزویک»، «مرج شیلی»، «جب قبطو»، «کتف الرمان»، «سلمی»، «وطا الخان» و «الکرت» در حومه شمالی لاذقیه، خبر داد.

سانا نوشت این عملیات به کشته شدن شمار زیادی از عناصر مسلح از جمله «عبدالوهاب حمیدی» و «مروان الدمام» از اتباع لیبی و «عبدالله زریقی» تبعه اردنی و نیز انهدام تعدادی از خودروهای آنها منتهی شد.

گزارش‌های خبری از منطقه استراتژی «القلمون» در حومه غربی دمشق حاکی است که ارتش سوریه یکی از بزرگ‌ترین انبارهای تجهیزات نظامی گروه تروریستی «داعش» در «جرود قاره» را هدف قرار داد و مقادیری از این مهمات را منهدم کرد و شماری از عناصر تروریستی را کشت یا زخمی کرد.

میان کشته شدگان داعشی اتباع سعودی نیز به چشم می‌خورد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس