کد خبر 397955
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۴

شماره‌های 9 و 10 نشریه طنز بزنگاه، با دو رویکرد «مرور سال 93» و «عیدانه های 94» منتشر شد.

به گزارش مشرق، شماره‌های 9 و 10 نشریه طنز بزنگاه، با دو رویکرد «مرور سال 93» و «عیدانه های 94» منتشر شد. در این شماره از بزنگاه، فشردگی و تنوع و رشد کیفی آثار مشهود است.


 

در این بزنگاه، با جناب «فلافل» آشنا می‌شویم؛ خاطرات 93 را با نیش‌طنز بزنگاه، کالبدشکافی می‌کنیم؛ اشعار طنز متعددی را می‌خوانیم؛ با کمیک استریپ‌ها و کارتون‌هایی خوش برخورد، ملاقات می‌نماییم و حتی با جدول جایزه‌دار و صفحه ویژه کودک و نوجوان همکلام می‌شویم!

 

این ویژه‌نامه دوقلو با آثار و همکاری احسان آهنی، محمدحسین اکبری، مازیار بیژنی، علیرضا پاکروان، معصومه پاکروان، فرزاد جهان بانی، مسعود دانش منش، مهدی دیبانژاد، الهام رجبی، محمدعلی رجبی، فرهاد رحیم قراملکی، فرشاد رفیعی، سعید سلیمان پور، سید محمدجواد طاهری، سید مهدی طیار، سیده مریم طیار، رضا عیوضی، مهدی فرج اللهی، سعید فرمانی، شاهین کلانتری، سید محمدرضا میرشاولد، رسول نادری و حمیدرضا نیازی آماده شده است.

 

علاقه‌مندان می‌توانند بزنگاه دوقلوی نوروزی را از روزنامه‌فروشی‌های سر تا سر کشور در 36 صفحه تمام رنگی با قیمت 2 هزار تومان دریافت کنید. همچنین اشتراک بزنگاه نیم بهاست و با ارسال عدد 5 به سامانه پیامکی3000503333 می‌توانند بزنگاه را همزمان با توزیع دریافت نمایند یا در سایت www.bezangah.net فایل pdf آن را خریداری کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس