مكتب طنز و كاريكاتور بزنگاه سلسله نشست های هفتگي تخصصي با موضوع آموزش طنز و كاريكاتور است كه در سازمان هنری رسانه ای اوج برگزار مي شود.

به گزارش مشرق، مجری کارشناسان این برنامه مهدی فرج اللهی و شاهین کلانتری هستند که هر هفته متناسب با سرفصل پیش بینی شده به طرح موضوعات مرتبط با آموزش طنز و کاریکاتور می پردازند.

در هر یک از این مستر کلاس ها يكي از اساتيد طنز و كاريكاتور مهمان نشست خواهد بود و پيرامون تجربيات خود سخن خواهد گفت.روح الله احمدی(طنز پرداز) و پیمان علیشاهی (کارتونیست) مهمان دومین مكتب طنز و كاريكاتور بزنگاه هستند.در این جلسه قرار است شرکت کنندگان آثار مکتوب و تصویری خود را با موضوع بازگشایی مدارس بخوانند و به نمایش بگذارند تا نقد و بررسی شود.ضمنا جدیدترین آثار پویانمایی پیمان علیشاهی نیز پخش خواهد شد.

دومین جلسه مكتب چهارشنبه 1 مهر ١٣٩٤ از ساعت ١٧ تا 19 در محل سازمان هنری و رسانه اي اوج به نشاني خیابان آیت‌الله طالقانی، خیابان برادران شهید مظفر شمالی (روبروی سینما فلسطین)، پلاک ۹۸ برگزار خواهد شد.ورود براي عموم علاقه مندان (خانم ها و آقایان، در تمامی گروه های سنی)رايگان و آزاد خواهد بود.
کارگاه تخصصی طنز وكاريكاتور

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس