شماره چهارم هفته نامه طنز و کاریکاتور بزنگاه شامل مطالبی از جمله دیزی سرای اکبر، تحریریه داعشی،آخ بار،کله های هفته،بزن قاه،ششمین نامزد پیشنهادی دولت به مجلس برای وزارت علوم و هزاران مطلب دیدنی و خواندنی دیگر! منتشر شد.

به گزارش مشرق،چهارمین شماره هفته نامه طنز و کاریکاتور بزنگاه منتشر شد. در سرمقاله این شماره با عنوان سربزنگاه آمده است:" قلم را به دست می گیرم ، از پنجره بسته نگاهی به هوای دودی رنگ شهر می اندازم و سربزنگاه چهارمین بزنگاه را برای شما می نویسم. شماره قبل به موضوع اسیدپاشی چند نامرد در اصفهان پرداختیم و هنوز متهم اصلی ماجرا پیدا نشده بود که هوای اسیدی تهران هم به آن اضافه شد و دستگیری متهمان اسیدپاشی بر سر اهالی پایتخت از زن و مرد هم جزو مطالبات ما قرار گرفت.دیگر این که سایت سر بزنگاه هم راه اندازی شد. از این پس روزانه سری به این سایت به آدرس www.sarebezangah.com بزنید و در اتاق سوژه ها ،اخبار و سوژه هایی که قرار است به بهانه ان ها برای ما طنز و کاریکاتور بزنید را مرور کنید.ایده جالبی هم اگر به ذهن مبارکتان خطور کرد دریغ نکنید."

بیژنی به چهارمین بزنگاه رسید
 در شماره چهارم همچنین می خوانید: دیزی سرای اکبر، تحریریه داعشی،آخ بار،کله های هفته،بزن قاه،ششمین نامزد پیشنهادی دولت به مجلس برای وزارت علوم و هزاران مطلب دیدنی و خواندنی دیگر! بزنگاه را هر دو هفته یکبار از دکه های مطبوعاتی کشور خریداری کنید یا با تماس با دفتر نشریه به نصف قیمت مشترک شوید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    0 0
    توی شیراز توزیع نمیشه هرچی گشتم نبود
  • مهران ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    0 0
    تصویر صفحه یک خیلی حرفه ایه
  • ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    0 0
    من تو تهران پیداش نمیکنم عامو !
  • ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    0 0
    مازیار جان! یک سری به سایت بزن خیلی کار داره ازجمله: 1. اگر بخواهی هفته نامه رو اشتراک بگیری بخش ثبت نام ندارد! 2. برای عضویت فایل pdf نه مبلغ اشتراک معلومه و نه دوره اشتراک و ... مازیار جان! باید تا سایت بطور کامل راه اندازی بشه پای کار وایس این لحظات اولیه خیلی مهمه! در ضمن یک بخش اصلی و تو چشم تو سایتت برای ارائه نظرات و پیشنهادات بذار که لااقل بتونیم بات در تماس باشیم!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس