کد خبر 397781
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه ناجا شمشیری دو لبه است، گفت: نیروی انتظامی باید با مردم مهربان و خوش‌اخلاق باشد، و با سارقان با صلابت رفتار کند.

به گزارش مشرق، سرلشکر سید یحیی صفوی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناجا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سردار احمدی‌مقدم فرمانده‌ای مؤمن، خردمند و شجاع بود، که طی 10 سال گذشته توانست امنیت مناسبی را درمرزها به‌ویژه مرز عراق و سیستان و بلوچستان ایجاد کند.

وی با بیان اینکه در مقوله مبارزه با قاچاق کالا مواد مخدر در برخورد با اشرار، ناجا پرونده مناسبی را از خود به جا گذاشته است، افزود: طی 10 سال گذشته با وجود رشد تعداد خودروها در کشور شاهد کاهش چشمگیر تلفات جاده‌ای هستیم، که این نشان‌دهنده بخشی از فعالیت‌های سردار احمدی‌مقدم دارد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه سردار احمدی‌مقدم چهره‌ای محبوب، عادل، علمی و دوست‌داشتنی بود، گفت: امیدواریم از خدمات ایشان در نیروهای مسلح بیش از پیش بهره ببریم.

سرلشکر صفوی در ادامه با اشاره به سوابق فعالیتی فرمانده جدید ناجا خاطرنشان کرد: سردار اشتری 10 سال سابقه حضور در نیروهای انتظامی دارد، و پیش از این معاون اطلاعات ناجا بود، و با مسائل امنیتی و اطلاعاتی آشنایی کامل دارد.

این مقام ارشد نظامی با بیان اینکه ناجا 15 ماموریت متنوع را بر عهده دارد، گفت: این تعداد ماموریت در هیچ کجای نیروهای مسلح برای یک نیرو تعریف نشده است، که ما امیدواریم با روی کار آمدن سردار اشتری قوای سه‌گانه همکاری لازم را با پلیس داشته باشند، تا ما بتوانیم بیش از پیش از امنیت پایدار در سطح کشور برخوردار شویم.

وی تصریح کرد: داشتن «پلیس علمی» یکی از خواسته‌های ماست، تا بتوان با قانون‌شکنان به‌صورت جدی برخورد کرد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه ناجا شمشیری دو لبه است، گفت: ناجا باید در برابر مردم مهربان و خوش اخلاق باشد و در برابر سارقان با صلابت برخورد کند؛ و از آنجایی که سردار اشتری نیرویی جوان و کارآزموده است، می‌تواند تحقق این مهم را برای ناجا رقم بزند.
منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس