کد خبر 397560
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸

مترجم سابق سرکرده منافقین فاش کرد که سرکرده های این گروهک و در رأس آنها مریم رجوی روابط خوب و نزدیکی با سران گروهک تروریستی تکفیری داعش در عراق و سوریه دارند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری عراقی المسله ، قربانعلی حسین نژاد مترجم سابق مسعود رجوی که که خود نیز از سرکردگان این گروهک تروریستی بوده است، گفت: سران منافقین از گذشته تا کنون روابط خوب و مستحکمی با داعش داشته اند و شخص مریم رجوی حدود یک سال پیش با رییس یکی از گروه های هم پیمان با داعش در سوریه در پاریس دیدار کرد و طرفین این مطلب را در سایت های خود رسانه ای و عکس ها سخنان در و بدل شده میان خود را منتشر کردند .

حسین نژاد در مصاحبه ای با خبرگزاری فرانسه گفت سران منافقین از همان ابتدا حمایت خود را از داعش اعلام کردند و به اشغال در آمدن موصل توسط داعش را انقلاب مردمی عشایر عراقی دانستند و ابراز امیدواری کردند داعش همه عراق و از جمله بغداد را تصر ف کند .

مترجم سابق رجوی افزود سازمان تروریستی منافقین امیدوار بود داعش بتواند کنترل همه مناطق عراق را در دست گیرد تا اینگونه راه را برای حمله منافقین به ایران باز کنند و از سوی دیگر سعی می کند آمریکا را تشویق به حمله به ایران کند و اخیرا نیز ادعا کرد به اسراری در مورد برنامه هسته ای ایران و تلاش ایران برای ساخت بمب هسته ای دست یافته است .
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • پسر ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
    0 0
    هر دو از یک نطفه نامشروع هستن
  • اهوازی ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
    0 0
    خدا منافقین را لعنت کند.راستی مگه داعش با شیعه مخالف نیست؟؟؟؟؟
  • هما ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
    0 0
    داعش با شیعه و سنی مخالفه .حالا شیعه منظورت کیه ؟ منافقین هم مثل داعش نه سنی هستند نه شیعه بلکه مکتب انها تروریسم هست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس