کد خبر 397340
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶

مدیرعامل استقلال گفت: اگر شرایط کمی بهتر شود مطمئنم خریداران حاضرند برای خرید استقلال جلو بیایند.

به گزارش مشرق، بهرام افشارزاده افزود: من به جرات می گویم که این که استقلال و پرسپولیس در مزایده دوم به فروش نرفت مشکلات ما را برای اداره باشگاه چند برابر می‌کند. در حال حاضر باشگاه در بلاتکلیفی مطلق است و ما هم نمی‌دانیم چه کاری برای مشکلات باشگاه باید انجام بدهیم، چون هنوز مالک قطعی باشگاه مشخص نشده است، هیچ اسپانسر جدیدی هم برای کمک به باشگاه حاضر نمی‌شود جلو بیاید و این موضوع باعث می‌شود مشکلات مالی هر روز بیشتر از قبل بشود.

او در پاسخ به این سوال که فکر می کند استقلال در مزایده سوم به فروش می رسد یا نه هم گفت: شما شک نکنید اگر تا همین الان هم باشگاه به فروش نرسیده است به این خاطر است که خریداران به دنبال شرایط بهتر هستند. من مطمئن هستم اگر در مزایده سوم هیئت واگذاری شرایط را کمی بهتر کند، این 2 باشگاه به فروش خواهد رسید. من در این موضوع شک ندارم و مطمئن باشید خریدارانی هستند که دوست داشته باشند سرخابی‌ها را خریداری کنند.

مدیرعامل استقلال در پایان گفت: ما به مصوبه مجلس شورای اسلامی که گفته اند سرخابی‌ها حتما باید تا پایان سال به فروش بروند احترام می گذاریم. من و تمام اعضای هیئت مدیره استقلال آماده هستیم که هرکمکی از دستمان بر می آید، برای واگذاری استقلال انجام بدهیم. مهم نیست که ما باشیم یا نباشیم و مهم این است که استقلال از بلاتکلیفی خارج شود.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس