عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بیانیه پایانی هفدهمین اجلاس خبرگان، موضوعات اقتصاد مقاومتی، یک مرحله ای بودن توافق هسته ای، مسائل فرهنگی و وحدت ملی را بندهایی از این بیانیه برشمرد.

به گزارش مشرق، آیت‌الله سید احمد خاتمی در حاشیه اجلاس مجلس خبرگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات دیروز این مجلس برای انتخاب رئیس خبرگان می‌تواند الگویی برای برگزاری دیگر انتخابات در کشور باشد هم دیروز و هم امروز رقابت بود اما رقابتی بسیار معقول.

وی اضافه کرد: انتخابات دیروز در دو مرحله برگزار شد که در تاریخ خبرگان نخستین بار است که انتخاب رئیس در دو مرحله انجام می‌شود اما بلافاصله پس از انتخاب رئیس، آیت الله هاشمی رفسنجانی به آیت الله یزدی تبریک گفت و در پی آن نیز آیت الله یزدی تشکر کرد که به این انتخابات معقول می‌گویند.

آیت‌الله خاتمی گفت : ما انتظار داریم در همه دوره های انتخابات بویژه انتخابات اسفند سال آینده برای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان به این شکل عمل شود، به عنوان کسی که 15 سال در مجلس خبرگان عضویت داریم فضا را بسیار با صفا و صمیمی می دانم.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری همچنین درباره نشست عصر امروز این مجلس گفت: پس از نطق های قبل از دستور، محورهای بیانیه پایانی قرائت خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مرقد مطهر امام(ره) در حال تعمیر است زمینه برای رفتن اعضای خبرگان به حرم امام مناسب نیست .

از این رو مرقد مطهر امام(ره) تا 14 خرداد آماده می شود و اعضای خبرگان نیز پس از اجلاس بعدی به زیارت می‌روند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • احمد ع ع ع ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
    0 0
    اگه اقای هاشمی و موسوی نیز در زمان ریاست جمهوری احمدی نزاد یک تبریک خشک وخالی. می‌گفتند مملکت ما به این روز کشیده نمیشود. اما جه کنیم اقایان کسر شان نشان شد. و نکردند ولی اقای احمدی نزاد این کار با روحانی. کرد و پیام تبریک داد. ولباس قدرش را نمیدانند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس