کد خبر 397145
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: فردا برای کسب پیروزی به میدان خواهیم رفت اگرچه برنامه‌ریزی سازمان لیگ برای دیدارها درست نیست.

به گزارش مشرق، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در کنفرانس خبری قبل از بازی با گسترش فولاد تبریز، اظهار داشت: فردا بازی بسیار مهمی با گسترش فولاد داریم. هر 2 تیم نیاز به پیروزی در این بازی دارند که تیم ما با توجه به شرایط جدول به 3 امتیاز بازی نیاز اساسی دارد.

وی افزود: با شناختی که از تیم گسترش فولاد تبریز داریم فردا بازی بسیار سخت و حساسی خواهیم داشت و با وجود کادر فنی خوب و سرمربی بسیار خوب این تیم امیدواریم فردا با نتیجه خوبی از زمین بازی خارج شویم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت:‌ امیدوارم فردا با ارائه یک بازی منطقی و خوب بتوانیم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم و در جمع بالانشینان جدول بمانیم.

اسکوچیچ گفت:‌ تیم ما در هفته‌های گذشته از طرف داوری ضربه‌های بسیار شدیدی خورده است و فردا امیدواریم این مشکل را نداشته باشیم و انتظار داریم با قضاوت خوب داور و نمایش خوب بازیکنان تیم نتیجه دلخواه خود را کسب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: فردا برای کسب 3 امتیاز بازی به میدان خواهیم رفت و با صحبتی که با بازیکنان تیم داشته‌ام این نکته را به آنها گوشزد کرده‌ام که فردا با تمرکز و قدرت کافی بازی کنند تا نتیجه لازم را کسب کنیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان تصریح کرد: تیم ما امسال بازیکنان بسیار خوبی را از دست داده است و این برای تیم ما دردسرساز شده است که اگر این بازیکنان در اختیار تیم بودند تیم ما شرایط فعلی را نداشت و در بالای جدول قرار داشت.

اسکوچیچ در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد وضعیت فوتبال ایران گفت: فوتبال ایران روز به روز پیشرفت می‌کند و باید جو و فضای کار را برای بازیکنان و مربیان در ایران قرار دهیم تا آنها بتوانند مؤفق باشند و در کنار این مسائل باید بازیکنان زندگی حرفه‌ای داشته باشند تا فوتبال موفق داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی سازمان لیگ برای فوتبال ایران درست نیست و با وجود وقفه‌های بسیار طولانی در میان بازی‌ها و تعطیلات لیگ تیم‌ها از شرایط خوب خود دور می‌مانند که این برای تیم ما هم مشکل‌ساز می‌شود.

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: تیم ما حتی بعد از مسابقه قبلی فرصت نداشت یک تمرین ساده داشته باشد و فشردگی برنامه‌ها باعث شده است بازی‌های اصلی خود را نتوانیم نمایش دهیم و شرایط اصلی خود را نداشته باشیم.

اسکوچیچ گفت:‌ فضا و زمان کمی برای احیای بازیکنان و رفع اشکال آنها داریم و این فشردگی لیگ باعث شده است که بازیکنان ما از شرایط ایده‌آل خود دور باشند؛ با این وجود باید تلاش کنیم نتایج دلخواه خود را کسب کنیم و موفق باشیم.

وی در مورد شانس قهرمانی این تیم گفت: فعلاً در مورد این مسائل صحبت نمی‌کنم و تمام فکر خود را برای بازی فردا مقابل گسترش فولاد گذاشته‌ام تا بتوانیم 3 امتیاز را کسب کنیم و در جمع بالانشینان جدول بمانیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در مورد پیدا کردن بازیکنان جوان و با انگیزه گفت: من همیشه بازیکنان خوبی را کشف کرده‌ام و نه در زمانی که در ملوان بودم با کشف بازیکنی مانند شاهین ثاقبی که در اختیار تیم تراکتورسازی تبریز است نشان داده‌ام می‌توانم بازیکنان جوان و خوبی را پیدا کنم و از آنها استفاده کنم که در تیم فولاد خوزستان نیز این کار را انجام می‌دهم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس