کد خبر 397130
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵

‌نخست‌وزیر جنجالی پیشین ایتالیا که تاکنون ابعاد مختلفی از رسوایی‌های اخلاقی وی توسط رسانه‌ها فاش شده است، از اتهام پرداخت پول برای رابطه جنسی با دختری نوجوان تبرئه شد.

 به گزارش مشرق، ‌نخست‌وزیر جنجالی پیشین ایتالیا که تاکنون ابعاد مختلفی از رسوایی‌های اخلاقی وی توسط رسانه‌ها فاش شده است، از اتهام پرداخت پول برای رابطه جنسی با دختری نوجوان تبرئه شد.

بنابر اعلام شبکه یورونیوز، دادگاه عالی ایتالیا سه‌شنبه شب حکم تبرئه «سیلویو برلوسکونی» نخست وزیر سابق این کشور از اتهام پرداخت پول برای رابطه جنسی با دختری نوجوان در پرونده موسوم به «روبی‌گیت» را تأیید کرد.

برلوسکنی 78 ساله ابتدا در ژوئن سال 2013 در ارتباط با این پرونده جنجال‌برانگیز گناهکار شناخته و به هفت سال زندان محکوم شده بود، اما دادگاه دیگری در ژوئیه گذشته او را از این اتهام تبرئه کرد.

حکم نهایی دادگاه تجدیدنظر ایتالیا امیدها برای بازگشت مجدد او به دنیای سیاست را تقویت می‌کند.

برلوسکونی متهم بود که در سال 2010 با دختر نوجوان رقصنده کلوب‌های شبانه به نام «روبی» که در آن زمان کمتر از 18 سال داشته در ارتباط جنسی بوده است.

سیلویو برلوسکونی که در ماه نوامبر سال 2011 به علت رسوایی‌های اخلاقی شخصی و بی‌ثباتی سیاسی در ایتالیا از سمت خود برکنار شد، دارای چندین پرونده در زمینه سوء‌استفاده اخلاقی در دوران نخست‌وزیری خود است.

وی در دوران نخست‌وزیری خود پس از روابط نامشروع با چندین زن و دختر که عمدتا هنرپیشه یا مانکن بودند، این افراد را به پست‌ها و مقام‌های سیاسی ایتالیا رساند و بدین‌ترتیب توجه رسانه‌ها را بیش از پیش به خود معطوف کرد.

وی تاکنون چندین بار بخاطر فسادهای مالی و اخلاقی در دادگاه حاضر شده است اما آنچه بیش از همه در میان رسوایی‌های اخلاقی او به چشم می‌خورد، همنشینی و رابطه زننده وی با دختران و زنان جوانی است که اکثرا حتی یک سوم سن او را ندارند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
    0 0
    دیگه توی ایتالیا دختری نمونده که از دست برلوسکونی شکایت کنه
  • سیدمحمدخاتمی ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
    0 0
    برلوسکنی فرد مبتذل و هوس رانی است تردید ندارم فردا به صورت خوک محشورخواهدشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس