کد خبر 397100
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰

مدیرفنی تیم فوتسال مس سونگون گفت: کمیته فنی و توسعه فوتسال از همان اول هم «صوری» بود و به همین دلیل، انصاری‌فرد هم به جلسات نیامد.

به گزارش مشرق، حسین شمس در مورد بازی روز جمعه مس سونگون و ماهان تندیس قم در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی دشواری با ماهان تندیس داریم ولی در خانه بازی می‌کنیم و می‌خواهیم با کسب سه امتیاز، مقام سومی خود را در لیگ مسجل کنیم.

وی که مدعی است در بازی هفته گذشته با تأسیسات دریایی، یک بازیکن تیمش مشکوک بازی کرده، خاطرنشان کرد: کمیته فوتسال و کمیته انضباطی هنوز مدارک این مسئله را از ما نخواستند اما هر زمانی که از ما مدارک بخواهند فیلم مورد نظر را نشان خواهیم داد. بازیکن مورد نظر فعلاً با تیم امید‌های مس سونگون تمرین می‌کند تا پیگیر‌ی‌های این موضوع را انجام دهیم.

عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه شنیده می‌شود با چراغ سبز علی کفاشیان و سید رضا افتخاری قرار است از این کمیته برکنار شود، عنوان کرد: هفته پیش خودم گفتم از این کمیته می‌روم و نیازی به چراغ سبز کسی هم ندارم. متأسفانه افتخاری که فردی غیر فوتسالی محسوب می‌شود، این رشته را غصب کرده است.

شمس ادامه داد: ذکر این نکته هم ضروری است که از ابتدا حکمی وجود نداشته که حالا بخواهند من را از سمتی بردارند. این کمیته از همان اول هم «صوری» بود به همین دلیل، محمد حسن انصاری‌فرد به جلسات نیامد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس