کد خبر 396250
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: البته من مطمئن هستم که مدیران تاسیسات در جهت توسعه ورزش هزینه می‌کنند نه توسعه بازی ناجوانمردانه.

به گزارش مشرق، حسین شمس در مورد بازیکنی که پیش از این اعلام کرده بود عملکردش مشکوک است، گفت: این بازیکن را در اختیار باشگاه قرار داده‌ام که در موردش تصمیم‌گیری کنند. او اجازه حضور در تمرینات را ندارد.

وی در مورد اینکه باشگاه مس گزینه‌هایی را برای سال آینده‌اش مطرح کرده، یادآور شد: این حق باشگاه است که با هر کسی که می‌خواهد وارد مذاکره شود و از آنها برنامه بخواهد. با من هم در این خصوص صحبت شده و برنامه‌هایم را در اختیارشان قرارداده‌ام.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال در خصوص اینکه پیش از این از حضور در حراست و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به منظور پیگیری حاشیه‌ها و بی‌اخلاقی‌های این روزهای لیگ برتر خبر داده بود، دراین‌باره تصریح کرد: رفتم و صحبت‌های لازم را انجام دادم. گفتند اگر در این خصوص به مدارک لازم برسند، حتما آن را بررسی خواهند کرد. همین که اغلب مدیران و مربیان از جمله ابطحی، ناظم‌الشریعه، صانعی و ... وجود این اتفاقات را تایید کردند، نشاندهنده این است که چنین مواردی وجود دارد. تقوی سرپرست منصوری هم گفت این بحث‌ها همیشه بوده، هست و خواهد بود. به هر شکل معمولا کسی حاضر نیست آن را دنبال کند.

حسین شمس خاطرنشان کرد: باید دید قهرمانی به این ترتیب برای مدیران تاسیسات دریایی تا چه اندازه ارزش دارد. البته من مطمئن هستم که مدیران تاسیسات در جهت توسعه ورزش هزینه می‌کنند نه توسعه بازی ناجوانمردانه.

وی در مورد اینکه چنین موضوعی از سوی سیدرضا افتخاری مورد پذیرش واقع نشده، گفت: افتخاری و اینگونه افراد، دو لبه قیچی هستند که در جایی که به هم می‌رسند، ریشه فوتسال را قطع می‌کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس