کد خبر 397043
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹

موضع گیری‌ها و مصاحبه‌های حسین شمس علیه کمیته فوتسال در حالی این روزها شدت گرفته است که پشت پرده این مصاحبه‌ها به درز کردن اخبار خصوصی این کمیته درباره شمس مربوط می‌شود.

به گزارش مشرق، حسین شمس سرمربی تیم فوتسال مس سونگون و یکی از اعضای کمیته فنی فوتسال در روزهای گذشته مصاحبه‌های تند و شدیدی را علیه سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال انجام داده است. شمس در تازه‌ترین صحبت‌هایش گفته است: «به علت اینکه من افتخاری را به عنوان رئیس کمیته فوتسال قبول ندارم و معتقدم که او این پست را غصب کرده است در هر جلسه‌ای که او شرکت داشته باشد، حاضر نخواهم شد.»

او در روزهای قبل هم عنوان کرده بود افتخاری از حمایت وزیر ورزش برخوردار است و ما مجبور به تحمل او هستیم. این در حالی است که شمس در هفته‌ها و ماه‌های گذشته صحبت خاصی درباره کمیته فوتسال انجام نداده بود و چرخش تیغ تیز انتقاداتش به سمت کمیته فوتسال جای تعجب داشت.

این موضعگیری را باید در تصمیمات غیر رسمی کمیته فوتسال جستجو کرد که هنوز به صورت رسمی و نهایی اعلام نشده ولی از طریق یک «خودی» به گوش حسین شمس رسیده است. شنیده‌ها از این حکایت دارد که رئیس کمیته فوتسال قصد دارد تغییراتی را در کمیته فنی و توسعه فوتسال ایجاد کند؛ کمیته‌ای که حسین شمس هم یکی از اعضای آن بوده و حتی در دو جلسه آن حضور داشت.

با وجود این، شمس به خاطر رفتارها و صحبت‌هایی که در این جلسات داشته، از چشم علی کفاشیان و افتخاری افتاده است و به همین دلیل رئیس کمیته فوتسال قصد برکناری او را از کمیته فنی دارد. این تصمیم با چراغ سبز علی کفاشیان هم روبرو شده است و افتخاری حتی آنرا در یک جلسه خصوصی عنوان می‌کند تا نظر دیگران را هم در این زمینه جویا شود؛ غافل از اینکه یکی از افراد حاضر در این جلسه، شمس را از تصمیم کمیته فوتسال باخبر می‌کند.

همین مسئله کافی بود تا شمس مجددا علیه کمیته فوتسال موضعگیری کرده و افتخاری را فاقد صلاحیت برای اداره فوتسال بداند. از صحبت‌های شمس اینطور بر می‌آید که او قصد دارد پیش از آنکه کمیته فوتسال تصمیمش را نهایی کند، از کمیته فنی برود و برای همین عنوان کرده که «در هر جلسه‌ای که افتخاری شرکت داشته باشد من حاضر نخواهم شد.»
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس